|
Author |
Woonboot
-
Total Posts
:
118
- Scores: 0
-
Reward points
:
339
-
Status: offline
|
Eetschema graag advies of opmerkingen
ma 23-mei-11 17:21
( permalink)
hallo allemaal, graag advies over mijn eetschama: ontbijt 2-4 crackers met mager beleg, kipfilet of huttekase tussendoor appel of magere kwark lunch: 2-4 crackers met mager beleg rauwkost salade + komkommer tomaat tussendoor: apppel en magere kwark Diner: 100 gram rijst/pasta groente behoorlijk 1 stuk mager vlees, kip, vis, kalkoen tussendoor magere kwark ik train 5 tot 6 keer per week, hardlopen, spinning, kickboksen vetpercentage 29%, doel terug afvallen na stoppen met roken ik hoor het graag. groet, Deb
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
- Scores: 614
-
Reward points
:
2064
-
|
Re:Eetschema graag advies of opmerkingen
ma 23-mei-11 18:23
( permalink)
Je vergeet de vetten, die zijn essentieel als je wilt afvallen (alleen al i.v.m. je hormoonhuishouding die invloed heeft op de opslag en vetverbranding)  en ik vind persoonlijk dat je wat weinig eet, als ik kijk naar de hoeveelheid sport.
|
|
|
|
Woonboot
-
Total Posts
:
118
-
Reward points
:
339
-
|
ma 23-mei-11 22:21
( permalink)
dank je wel voor je reactie, dus noten toevoegen en een keer pindakaas? Ga er morgen mee beginne. Hoop dat mijn vet percentage snel zakt!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
ma 23-mei-11 22:45
( permalink)
Ja da's prima, en als je 't lust een keer zalm, makreel, haring, olijven, wat zaden/pitten in de kwark kan ook. Goed dat je gestopt bent met roken trouwens  op eigen houtje gedaan?
|
|
|
|
Woonboot
-
Total Posts
:
118
-
Reward points
:
339
-
|
ma 23-mei-11 23:10
( permalink)
Hi sis. Ik was zwanger! Helaas na 11 weken niet goed gegaan. Ik dacht het enige positieve wat ik hieruit kan halen is niet meer te beginnen met roken. Bevalt echt zo goed. Voel me een heel ander mens. Helaas wel zwaarder ook nog vet van zwangerschap. Eetbuien pfff. Nou morgen draad weer oppakken. Train nu wel weer drie weken....zonder resultaat nog. Het vet is veel hardnekkiger. Maar de aanhouder wint. Groet deb
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3145
- Scores: 313
-
Reward points
:
1849
-
|
ma 23-mei-11 23:14
( permalink)
pff! Jeetje zeg! Dat is een harde klap! Sterkte! Goed van je dat je er in elk geval nog iets positiefs uit hebt zien te halen!! Maarre.. vet van zwangerschap van elf weken???
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
ma 23-mei-11 23:23
( permalink)
Oh wat jammer dat het mis ging! Niet iedereen is daar even open over maar statistisch gezien komt dat vaker voor dan je denkt helaas.
|
|
|
|
Woonboot
-
Total Posts
:
118
-
Reward points
:
339
-
|
di 24-mei-11 07:01
( permalink)
Ja het was ongelooflijk mijn borsten waren al 2 maten groter en er ontstond echt vet rond mijn buik en heupen. Maar de hoofdzaak is toch het stoppen met roen. Af en toe toch uit zenuwen eten. Nou vandaag begin ik. Wish me luck! Haha
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
di 24-mei-11 07:22
( permalink)
Go for it
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
- Scores: 17
-
Reward points
:
1078
-
|
di 24-mei-11 07:44
( permalink)
India Maarre.. vet van zwangerschap van elf weken??? Ja hoor, want juist in die eerste weken maakt je lichaam rond buik en heupen een extra laagje aan ter bescherming van het kindje. TS: Rot voor je dat het misging, joh. Welkom hier en veel succes met je doelen. Ik vind persoonlijk ook dat je weinig eet. Je eet trouwens alleen crackers, geen brood. Heeft dat een reden of vind je brood gewoon niet lekker?
|
|
|
|
Woonboot
-
Total Posts
:
118
-
Reward points
:
339
-
|
do 26-mei-11 11:05
( permalink)
nee hoor ik ben gek op brood. De crackers neem ik omdat het gewoon wat magerder is. Dit is echt mijn voedingsschema om af te vallen. Normaal eet ik echt meer en vul ik maaltijden aan met noten, fruit etc. dank voor de reacties allemaal!!!!!!
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1816
-
|
do 26-mei-11 11:28
( permalink)
Inderdaad een harde klap dat het mislukt, daar hoor je in het dagelijkse leven nauwelijks over, maar op 'zwangerschapsforums' des te meer. Ook dan wordt er niet te veel over uitgewijd (for the record, was een FAM/NFP forum) Gefeliciteerd in ieder geval met je beslissing het roken definitief achter je te laten, dat komt je met al dat sporten echt goed van pas. Crackers zijn wat precies eigenlijk? Niks mis mee om brood met crackers te vervangen, maar het lijkt idd wel vrij weinig wat je eet tov wat je allemaal doet qua sport. Heb je de kcals al uitgerekend of is dit meer op gevoel? Meten = weten zeg ik altijd en hoe vervelend ook, zo heb je beter inzicht in wat je echt binnenkrijgt. Niet alleen op je 'goede' dagen als je op plan eet, maar eigenlijk des te meer wanneer het mis gaat. Dat 'misgaan' kan je miss beter bewust inplannen, bijv 2x per week 1 avondmaaltijd lekker eten waar je zin in hebt, dan kan je de overige 5 dagen des te beter je aan je schema houden.
|
|
|
|
Woonboot
-
Total Posts
:
118
-
Reward points
:
339
-
|
do 26-mei-11 15:18
( permalink)
het is inderdaad een harde klap, had dat ook niet verwacht dat het zoveel impact zou hebben. Maar nu twee maanden later (nu ook al die hormonen weg zijn) begin ik weer langzaam maar zeker mezelf te worden. Ik heb nog niet gekeken naar het aantal kcal maar denk zelf dat het zo rond de 1500 ligt. Ik eet de ene keer toch een crackertje of een banaantje extra, juist met dat trainen. Ik heb dan ook geen honger c.q. trek. Ja ik merk inderdaad echt ontzettend goed bij het sporten dat ik niet meer rook. Ben blij dat ik er vanaf ben.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|