|
Author |
Ruthy
-
Total Posts
:
115
- Scores: 28
-
Reward points
:
112
-
Status: offline
|
Even voorstellen; Ruth is de naam, sportverslaafd mijn faam;)
do 22-sep-11 12:27
( permalink)
Aangenaam, Ruth is de naam, sportverslaafd mijn faam  haha nee, valt mee... nouja  Heb gewoon veel energie! Al een tijdje volg ik het forum en heb ik aan de hand van verschillende posts (waaronder de geweldige uitleg van Marcus) mijn voedingsschema en sportpatronen aangepast. Ben wat je noemt een typische appel (boven en onder goed en topfit... maar in het midden... ach (en wee)...1.58 (ja, helaas klein, maar met stiletto valt dat mee, en nu 55 kg. Ik hou enorm van sporten. Fanatiek hardloopster (halve marathon en damloop) maar mag me niet meer zo uitsloven vanwege een rugblessure, die overigens nu bijna weg is. In plaats daarvan ben ik gaan zwemmen en doe ik nu krachttraining met gewichten. Andere sporten doe ik ook: paardrijden, spinnen, skaten, squashen en in het verleden vechtsport karate gedaan). Hmmzz misschien toch sportverslaafd  Ach als je er goed in bent en je vind het leuk, waarom zou je het dan niet vaak en veel mogen doen! Een kunstschilder vraag je toch ook niet te minderen wanneer hij iedere dag het penseel ter hand neemt Maargoed. Mijn doel: Die appelbuik vaarwel zeggen, buikspieren onder dat laagje vandaan laten komen en algeheel vet inwisselen bij het musculaire loket voor meer spier. Heb al een post geplaatst over mijn voeding en sportpatroon. Dus iedereen die hier eens op wil schieten; heel graag! En dat doe ik dus middels alle goede tips en adviezen van dit forum. Aangenaam!
|
|
|
|
Shan-on
-
Total Posts
:
258
- Scores: 37
-
Reward points
:
279
-
|
Re:Even voorstellen; Ruth is de naam, sportverslaafd mijn faam;)
do 22-sep-11 12:36
( permalink)
Welkom! & ik hoop dat je naast mijn tips, ook de tips van anderen nog te horen krijgt. (heb er zelf niet zo enorm veel verstand van!) En inderdaad, deze fora bevatten een enorme schat aan informatie
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11008
- Scores: 1130
-
Reward points
:
2070
-
|
do 22-sep-11 13:01
( permalink)
IK sta al zo lang in de wachtrij en wil zelfs geld toe leggen, maar niemand wil mijn vet hebben, mijn spiermassa neemt wel nog steeds met kleine beetjes toe, maar omruilen ho maar, maar ik ben dan ook enorm lui verder, haat cardio en dieeten en zo en schrik als ik het gevoel krijg dat ik minder zou kunnen squaten als ik nog eens een beachboy zou worden. Dus wat ik eigenlijk wilde zeggen dat vetverbranden en spiermassa opbouwen tegelijk een trucje is wat maar weinig mensen beheersen, eigenlijk heel eerlijk euh niemand zonder er verder een complete arsenaal aan euh ondersteunende medicijnen in te proppen. Als beginner echter heb je nog een voordeel dat je lichaam aan KT nog niet gewend is, dus zal het trucje wel voor even opgaan, daarna is het kiezen en laat ik nou gewoon niet kunnen kiezen, dus moet ik het hebben van mijn innemende persoonlijkheid en weergaloos vrolijke kararter. Maareuh welkom en heel veel post en leesplezier.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Ruthy
-
Total Posts
:
115
- Scores: 28
-
Reward points
:
112
-
|
do 22-sep-11 13:13
( permalink)
hahaha Ik dacht dat ik hilarisch was... jij bent de overtreffende trap  Als ik moest kiezen... heb ik toch liever meer vet dan (ook mijn) zonnige karakter te moeten inwisselen... want: Wanneer je oud en versleten bent... heb je altijd nog je innemende persoonlijkheid en weergaloos vrolijke karakter om op terug te vallen (in het bejaardentehuis aan een robbertje klaverjassen)... Daarbij komt nog... dat de MOYBOYS van tegenwoordig, er misschien wel een aantal jaartjes perfect uitzien... maar uiteindelijk toch niemand om hun sterfbed hebben staan omdat ze nou net die innemende persoonlijkheid misten of dat weergaloos vrolijke karakter.... dus wie lacht er dan
|
|
|
|
Xtreme
-
Total Posts
:
381
- Scores: 30
-
Reward points
:
981
-
|
do 22-sep-11 13:23
( permalink)
Hey hallo , welkom op dit mooie forum ik wens je veel lees/train plezier en LOL
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7861
- Scores: 73
-
Reward points
:
1631
-
|
do 22-sep-11 15:30
( permalink)
Aaaaaaa ier zit ze zie! Dus ier nog ff zwaaien  hallo en welgekomen ier. En nie teveel aantrekken van ouwe (Hermke) tis voor zijn schoon kletskoppie dat ie hier nog (mag) langskomen. En anders lult ie maar weegschalen overboord.
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
- Scores: 614
-
Reward points
:
2064
-
|
do 22-sep-11 19:55
( permalink)
Welkom, veel lees en post plezier
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
- Scores: 108
-
Reward points
:
2066
-
|
do 22-sep-11 20:08
( permalink)
|
|
|
|
paraman
-
Total Posts
:
2957
- Scores: 57
-
Reward points
:
1791
-
|
zo 25-sep-11 11:41
( permalink)
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|