Hallo allemaal,
Ik ben via via op deze site terecht gekomen.
Ik ben sinds 2,5 maanden vollop aan het trainen, zowel cardio als krachttraining omdat ik graag wat kilo´s af wil vallen.
Ik ben 23 jaar, 1.68 lang en weeg nu 68 kilo. Toen ik begon woog ik 71 kilo, ik ben dus al netjes 3 kilo afgevallen waar ik ontzettend bij mee ben.
Alleen nu sta ik al bijna 3 weken stil om hetzelfde gewicht terwijl ik met sport uurtjes heb verdubbeld van 4 a 5 uur per week naar 6 uur per week. (Wat volgens mij aardig veel is, aangezien ik hiervoor ook nooit wat deed qua sporten)
Ik doe dus meestal een uur cardio (hardlopen een half uur met een hartslag tussen de 120 en de 130, idem doe ik dat met een half uur fietsen)
Daarna duik ik nog een half uur de krachtafdeling in.
Soms doe ik daarna nog een uur mee met een groepsles (Hi/Lo of Bodyshape)
Mijn eetgewoonte heb aangepast naar echt gezond en voldoende voedsel. Daar twijfel ik niet aan.
Maar ik lees zoveel verschillende dingen op het internet dat ik nu ontzettend begin te twijfelen over wat ik wel/niet goed doe. (Aangezien ik dus ook al zo lang stil sta)
Mijn zwaktepunt is mijn buik en/zwembandjes, daar zit de meest ellende (vet). Verder heb ik niet echt dikke benen of armen of.
Het belangrijkste vind ik dat die wat platter word, en ook de zijkantjes mogen aanzienlijk wat minder!
Graag hoor ik van jullie wat jullie ervaringen zijn en misschien weten jullie mij wat tips te geven.
Ik wordt echt enorm verward door de mega informatie die ik op het internet kan vinden.
Gr. Karin