Even voorstellen

Author
Fit.girl
Feather Weight
2015/07/27 23:00:57 (permalink)
0

Even voorstellen

Hoi!

Ik heb me vandaag aangemeld en zal dus ook beginnen met me voor te stellen, ik ben een jongedame van bijna 27jaar, 1m73 en 63kg. Ik ben mama van 2 kindjes (Dochtertje van 5 en zoontje van 2.5). Vorig jaar en tot begin dit jaar had ik een enorm zware periode , beroepshalve en op relationeel vlak, waar ik gelukkig toch wel sterker uitgekomen ben. Eén ding dat ik zeker geleerd heb de afgelopen tijd is dat ik mezelf niet mag vergeten en zeker niet wegcijferen voor anderen. Ik ben mijn levenstijl door de maanden heen aan het veranderen, andere beroepskeuze (minder stress en normalere hoeveelheid uren), af en toe tijd maken voor mezelf en sociale contacten, gezonder en bewuster eten. 

nu zou ik nog graag wat sportiever bezig zijn, na de laatste zwangerschap ben ik al 10kg lichter geworden, maar kwa fysiek voel ik toch wel vaak dat het veel beter kan en mag. Mijn conditie stelt niet erg veel voor en mijn kracht ook al niet.
Toch ben ik redelijk tevreden met mijn lichaam, met die 10kg lichter ziet het er al beter uit na de kids dan ervoor blij
Mijn doelen zijn daarom in eerste instantie:
-meer conditie
-meer spierkracht

Mijn vriend deed vorig jaar 2maal een hindernissenparcour mee. Eind dit jaar is er zo een kort parcour van 5km. Iets waar ik nu in mijn huidige conditie niet aan zou durven meedoen maar naar toe wil werken als eerste 'uitdaging', en dan wie weet volgend jaar een lang parcour )

En verder...., een nog strakker lichaam met mooie spier-aflijningen zeg ik geen neen tegen super blij

Vorige week heb ik een sportschool bezocht, morgen een ander, na mijn weekje vakantie volgt nummer 3. En dan eens een keuze maken welke het wordt en een abbo aanschaffen ! Ik dacht aan een 2x per week trainen in de gym (evt 3x als tijd/gezin/huishouden/werk... het toelaat), en de andere dagen thuis een kleine work out doen.

Ik heb ook nog enkele 'start'-foto's gemaakt om progressie op te volgen en als motivatie. Mijn jongere zus fitnesst al een jaartje en ook haar resultaten zorgen voor extra motivatie ;-)

Attached Image(s)

4 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Even voorstellen 2015/07/28 18:31:45 (permalink)
    0
    Welkom! Goede plannen allemaal, en fijn dat je je leven beter in hebt weten te richten blij ik vind dat je er nu al heel goed uitziet, en zeker met twee kinders  
    thijssie
    Super Heavy Weight
    Re: Even voorstellen 2015/07/28 20:37:15 (permalink)
    0
    Welkom! Succes met je doelen! Het begin is niet verkeerd toch blij
    Fit.girl
    Feather Weight
    Re: Even voorstellen 2015/07/28 23:42:01 (permalink)
    +1 (1)
    Nee ik klaag zeker niet super blij Ben wel heeeeel nieuwsgierig naar mijn werkelijk vetpercentage... 
    dat zullen ze dan in de gym wel eens opmeten als ik weet welke het wordt !
    Vrijdag vertrekken we voor een kleine week op vakantie en ik heb ook voor daar enkele goede voornemens 
    - lekker veel zwemmen en veel wandelen,  ook onze fietsen gaan mee voor af en toe een fietstripje 
    - kan er gemakkelijk gezond blijven eten (we logeren er bij schoonpa)
    - een beetje meer water leren drinken over de dag (thuis vergeet ik vaak te drinken...)
    - ineens een mooi tintje id zon opdoen !
    thijssie
    Super Heavy Weight
    Re: Even voorstellen 2015/07/29 22:05:18 (permalink)
    0
    Fijne vakantie! En succes met je goede voornemens knipoog

En hopelijk wordt het mooi weer! Dan hebben wij ook mooi weer blij
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0