Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 29 of 29
|
Author |
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
Status: offline
|
Re:Even voorstellen,ladylala
ma 04-okt-10 22:14
( permalink)
Welkom en veel succes en plezier.
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4763
- Scores: 88
-
Reward points
:
1654
-
|
wo 06-okt-10 06:36
( permalink)
|
|
|
|
marnop
-
Total Posts
:
15
- Scores: 0
-
Reward points
:
694
-
|
vr 08-okt-10 20:07
( permalink)
Beaudien Maar ik heb helemaal geen bikini!! Ik maar hopen op foto's in bikini,....weg droom...... hoi hoi beaudien...
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
- Scores: 17
-
Reward points
:
1078
-
|
vr 08-okt-10 23:30
( permalink)
marnop Beaudien Maar ik heb helemaal geen bikini!! Ik maar hopen op foto's in bikini,....weg droom...... hoi hoi beaudien... Whahahaha! We zien elkaar echt overal, he??! Nu moet ik wel een bikini gaan aanschaffen, het is niet anders!!
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3145
- Scores: 313
-
Reward points
:
1849
-
|
vr 08-okt-10 23:56
( permalink)
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
-
Reward points
:
1078
-
|
za 09-okt-10 11:39
( permalink)
India Vroeg me wel af waarom jou vorige avatar ineens weg is.. Ja, eigenlijk ga ik die weer gewoon terugzetten hier. Ik was een beetje geschrokken omdat ik op een ander forum die avatar slechts als profielfoto had en een of andere vervelende gast die had gekopieerd en op het forum had gezet, geplakt op een paardenlijf, op zijn eigen lijf, op een wulps vrouwenlijf, enzovoort. Als reactie heb ik toen overal mijn kop maar weggehaald, maar ik weet eigenlijk best zeker dat die geintjes hier helemaal niet gebeuren en ik vind zelf een fotootje altijd best gezellig en wat persoonlijker staan. Enne Indai.....die foto's in bikini gaan er echt niet komen, hoor.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11008
- Scores: 1130
-
Reward points
:
2070
-
|
za 09-okt-10 13:20
( permalink)
Mocht iemand hier op dit forum dergelijke plannen hebben dan kan deze persoon rekenen op een permanente ban. Een geintje moet kunnen, maar absoluut tot op zekere hoogte. Hier op body-fitness zijn we toegankelijk voor een ieder die dat wil en dat willen we ook graag zo houden. Er zijn tegenwoordig al speeltuinfora genoeg. Dus Beaudien geen zorgen.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
-
Reward points
:
1078
-
|
za 09-okt-10 15:52
( permalink)
Vandaar dat mijn koppie hier weer gewoon prijkt, want dat idee had ik gelukkig al, Hermke!
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3145
- Scores: 313
-
Reward points
:
1849
-
|
zo 10-okt-10 01:42
( permalink)
Beaudien Ja, eigenlijk ga ik die weer gewoon terugzetten hier. Ik was een beetje geschrokken omdat ik op een ander forum die avatar slechts als profielfoto had en een of andere vervelende gast die had gekopieerd en op het forum had gezet, geplakt op een paardenlijf, op zijn eigen lijf, op een wulps vrouwenlijf, enzovoort. Als reactie heb ik toen overal mijn kop maar weggehaald, maar ik weet eigenlijk best zeker dat die geintjes hier helemaal niet gebeuren en ik vind zelf een fotootje altijd best gezellig en wat persoonlijker staan. Enne Indai.....die foto's in bikini gaan er echt niet komen, hoor. Jee zeg!! Das natuurlijk niet normaal!! Begrijp dat je twijfelde.. maar je ziet (replay van Hermke) hier wordt zoiets gelijk aangepakt! Gelukkig maar!
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|