Dan zal dat hetzijn wat ik mis maar pomp was geen must geloof ik dus dat scheelt weer. HST is idd vande baan want volgens iemand moet dit heel saai zijn en je moet bij HST echt je rm's % uirekenen enzo voor iedere nieuwe training en ook nog eens aan bepaalde methoden houden, dit is allemaal niets voor mij. Ik vind dat allemaal wat te ingewikkeld dus daarom maar FB 3-5x5 voor een poosje om weer
wat kracht te winnen die ik verloren ben de afgelopen week.
Ik wil het idd 3 keer per week gaan toepassen en afwisselen in oefeningen BVB TRAINING A altijd iets andere oefeningen dan TRAINING B. Verder is BB naar een hobby en ga ik niet meer voor groter en groter worden maar voor mooi fysiek die niet te mager is. Ik denk er iig nu zo over want ik heb wel andere dingen aan mijn kop tegenwoordig. Door gewoon door te gaan met eten en trainen wil ik hetniet helemaal laten varen iig en mischien komt het fanatieke wel weer trug. Ik voel wel ff aanals het te veel word en schrap ik wel onnodige oefeningen voor kracht zoals sidraises en armen trainig maar dat kan altijd nog als het te veel mischien is. Of licht het te veel zijn vooral aan watjij zelf aan kan of gaat het de kracht juist teniet omdat het gewoon teveel is terwel het makkelijk kan of juist niet makkelijk kan voor een persoon ?
Zoals zaterdag was dit makkelijk voormij te doen qwa energie en verdeling van kracht voor alle oefeningen.
Iedere oefeningen binnen 3 weken verhogen met gewicht of met een extra setje
Squat 3x5x80kg
Legcurl 3x8-10 75kg
Benchpress 3x5x80kg
Dippen 3x5xbw+10kg
Pullups 3x5xbw
BOR 3x5x75kg
Seated oh db press 3x5x26kg
EZ-bar curl 3x8-10 35kg
Ik blijf zo'n 1,2,3 reps van failure af en dan reken ik daar het eerste setje voor, want ik wil wel een beetje kracht zetten of dit fout is weetik ook niet maar ik vind dit lekker trainen.