ORIGINAL: tiomio123
Stel je eerst even netjes voor in het daarvoor bestemde gedeelte.
Ik vind dat je erg veel doet per training, ik doe zelf nooit meer dan 6 oefening tijdens een full body training..
Zou zelf liever minder oefeningen doen, met op die oefeningen iets meer volume. Gains zijn niet alleen van stimulatie afhankelijk, maar ook van aansturing, aansturing trainen = vaker doen, wat voor mij inhoud meer doen van hetzelfde. Variatie zou er altijd in moeten zitten, maar ik vind dit wel erg veel..
Zolang je regelmatig van oefeningen/schema wisselt komen heus alle spieren wel aan bod.. Ik zou juist niet proberen elk apart spiertje in elk schema aan te spreken.
Welke reps ga je gebruiken? Elke week gewicht verhogen?
Was het voorstellen helemaal vergeten

maar inmiddels staat er een topic
Het is inderdaad een beetje veel, heb inmiddels het al wat aangepast het is nu dit geworden.
WO A
Benen – Squat en Leg curl
Onderrug – Deadlift
Rug – BOR & Lat pull down
Borst – bankdrukken
Schouders – Military press
WO B
Benen - Squat en hyperextensions ?
Onderrug – Back extension
Rug – Seated Row
Borst: schuindrukken
Schouders – Dumbell Shoulder Press
Hoe ik het ga doen weet ik nog niet precies, misschien dat ik een minimaal aantal herhalingen vast stel bijvoorbeeld 5 als ik daaronder kom het gewicht verlagen tussen 5 en 8 gewicht houden. boven de 8 verhogen.
ORIGINAL: M0|p
Bij je benen staat niets voor je hamstrings.
En chinnen is niet echt voor je biceps tenzij je niet het gewone optrekken bedoelt.
Zoals tiomio al zegt, dit is misschien wat veel, je kan gerust je armen laten vallen in een fullbody die doen genoeg mee met de compounds voor de grotere groepen.
Goed advies! armen laat ik vallen die worden inderdaad hard genoeg aangepakt met de compounds, voor me hamstrings doe ik het liefste leg curl en hyperextension omdat stiff legged deadlift best blessure gevoelig is.
ORIGINAL: Miepie
Voor je hamstrings kun je bijv. de Stiff Leg Deadlift nemen.
Ik train ook 3x per week, waarvan 2x fullbody (excl. armen en schouders). Armen en schouders pak ik 1x per week apart. Die krijgen de andere twee dagen ook al genoeg te doen.
Zie hierboven