Gezamelijke training powerliften
Het lijkt mij/ons (john en ik) leuk om een gezamelijke training te organiseren voor het powerliften.
Op deze training kun je eens echt maxen, kritiek krijgen op je techniek en uitleg krijgen over suits shirts en knee wraps en een snelcursus hoe bind ik mijn kneewraps om

en eventueel uitleg hoe je lid kan worden van de NPB nederlandse powerlifting bond en hoe wedstrijden in zijn werk gaan wat je kan verwachten etc..
John en ik gaan deze dag leiden, Naar de locatie zal nog even gekeken worden. Ook de datum zal pas ergens achterin het jaar zijn (december) gezien het feit dat ik het tot die tijd vrij druk heb en aangezien dan voor mij de wedstrijden er even op zitten en ik dan wel lekker met jullie mee kan doen
Het is in principe voor iedereen die wil of je nou wil gaan beginnen met powerliften of dat je al vergevorderd bent en eens echt wil maxen of je nou vrouw bent of man of je nou 3 benen hebt of 1 whatever het is echt voor iedereen.
Mogelijk dat we eventueel op jullie verzoek wel een scheiding maken tussen gevorderd of beginner man/vrouw, maar het lijkt me voor het uitwisselen van ervaring en motivatiestimulans niet verkeerd om een gemengde groep te hebben.
Afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen maken we zowiezo wel verschillende groepen (maar dan eventueel ook gemengd) Dit om het feit dat de groep anders te groot wordt en je te lang moet wachten voor je aan de beurt bent.
Dus alles overzichtelijk op een rij
-
wat vindt er dan plaats?
een powerliftmeeting voor forummers
-
wat kan ik die dag verwachten? - flink maxen op alledrie de onderdelen (hoeft niet persé maar de mogelijkheid is er wel)
- uitleg over suits shirts en kneewraps (ik zal zorgen voor in ieder geval een paar kneewraps die die dag eventueel gebruikt kunnen gaan worden)
- eventueel uitleg hoe je die dingen in de toekomst kan bestellen
- kritische blik op je techniek
- gewoon echt een powerlift training (dus geen cardiofiets gezeik etc..)
- uitleg over eventuele wedstrijden hoe pak je wat aan
- uitleg over trainingschema's etc..
-
hoe lang duurt zo'n meeting dan?
ik gok zo'n 4 uur met training en wat rust tussen de onderdelen door
-Maar ik kan niet powerliften of ....ik doe nog niet van die schokkende gewichten?! Juist dan is het een goede reden om te komen, wellicht ben je sterker dan dat je denkt en krijg je advies en aanwijzingen juist om verder te komen, dus schaam je nergens voor!! - Het belangrijkste meest nederlandse vraag... wat gaat me dat kosten dan?
niets, behalve een hoop energie spierpijn en een tevreden gevoel na afloop
- waarom ineens deze meeting?
OM meer mensen kennis te laten maken met deze sport, mensen die deze sport al kennen tips te geven om nog beter te worden en als dank naar jullie van mij uit, voor mijn nominatie en de prijs die ik gewonnen heb dankzij jullie!
*edit*
Ik wil eerst inventariseren hoeveel animo hiervoor is voordat ik een datum prik, lijkt het je wat stuur mij een mail met daarin aangegeven wat ongeveer je resultaten zijn per onderdeel en of je een gemengde groep wilt of liever gescheiden. aangezien ik niet veel op het forum kom ivm geen internet aansluiting en ik op mijn werk wel mijn mail maar niet deze site kan bekijken geef ik mijn privé mail adres floor19812@hotmail.com (gelieve niet te misbruiken
)
<message edited by floris2 on do 04-sep-08 20:46>