Favoriete parfum!!!!!

Page: << < ..1112131415 > Showing page 14 of 15
Author
sis
NO Sissy !!
Re: Favoriete parfum 2012/01/15 19:29:55 (permalink)
0
Ja inderdaad gepikt, heeft Gaultier niet van die flesjes? Wel leuk als aardigheidje trouwens, dat je een luchtje erbij krijgt. 
Helen
Lekker Lang en Lang Lekker
Re: Favoriete parfum 2012/01/15 19:38:01 (permalink)
0
sis

Ja inderdaad gepikt, heeft Gaultier niet van die flesjes? Wel leuk als aardigheidje trouwens, dat je een luchtje erbij krijgt. 

Ja psies! super blij Ik moest meteen denken aan JP Guiltier toen ik het doosje open maakte, alleen is de geur van JP Guiltier vele malen lekkerder dan deze, maar voor reserve oid dus wel ok

Ik moest overigens wel een code invoeren die ik via mail had ontvangen voor een gratis aardigheidje, wist echter niet wat ik zou ontvangen..
miemie
Metal Lady
Re: Favoriete parfum 2012/01/16 07:54:26 (permalink)
0
Mmmmmmm'Le Male' van J Gaultier blijft toch wel één van mijn favo mannen geuren hoor.
En India riekt ie fris of eerder zwaar.
Wel een toffe karkas dat flesje en ook nog pink one blij
Helen
Re: Favoriete parfum 2012/01/16 08:00:03 (permalink)
0
Miemie; t Is een vrij zware geur. Niet bloemig oid, kan de geur niet goed vertalen in woorden..
Espi
meten = weten!
Re: Favoriete parfum 2012/01/19 15:23:20 (permalink)
0
Muskus soms? Dat zijn nogal zware geuren meestal.
Ben ondertussen weer opnieuw begonnen alle geurtjes te testen en heb me zelfs gewaagd aan de oeroude monsterflesjes van 2ml die ik bij Fragonard in hun parfummuseum te Grasse heb gekocht.
De meesten zijn wel 'aardig' en tot mijn verrassing eigenlijk nog goed draagbaar, zij het vast in een geconcentreerdere vorm dan destijds omdat zoveel alcohol verdampt.. maar toch wel de moeite waard.
Wat echt supertof is, dat je bij Fragrantica gelijk suggesties ziet voor soortgelijke parfums en dan .. eh, voila, duikt Poême, mijn laatste aankoop op!

Lai
still lightweight, ofzo
Re: Favoriete parfum 2012/01/26 19:52:46 (permalink)
0
Intrusion van Oscar de la Renta. De eau de parfum.

Dees:

Notes Top Note: Mandarin Orange, Sicilian Bergamot, Star Anise, Grapefruit, Neroli Middle Note: Lily, Gardenia, Water Jasmine, Peony Base Note: Amber, Patchouli, Musk.
Luminous, irresistible, mysterious

Als ik alleen de beschrijving had gelezen had ie me vast niet aangesproken vanwege de anijs en musk. Maar oh oh wat is ie lekker op mij super blij.

Lai
still lightweight, ofzo
Re: Favoriete parfum 2012/01/26 20:18:52 (permalink)
0
Het is trouwens wel een vrouwengeur maar denk dat ie op sommige mannen ook heel lekker zal zijn.
sis
NO Sissy !!
Re: Favoriete parfum 2012/01/26 21:09:24 (permalink)
+1 (1)
Marcussss! Zie je dat?
Espi
meten = weten!
Re: Favoriete parfum 2012/02/17 18:26:08 (permalink)
0
Update: heb op hoop van zegen een hele zwik van Yves Rocher aangeschaft, nadat in het gidsje dat ik heb, er lovende woorden over hun Secrets d'Essence werd geschreven.
In ieder geval is er 1 bij die ik per onmiddellijk wil slijten .. als iemand belangstelling voor Cléa heeft.. kan je 'm gelijk gratis krijgen.. krijg er hoofdpijn van, zo sterk.
De lekkerste 2 vond ik Iris Noir en Voile d'Ambre.

main accords
balmy
woody
warm spicy
smoky
sweet
Voile d'Ambre by Yves Rocher is a Oriental Woody fragrance for women. Voile d'Ambre was launched in 2005. The nose behind this fragrance is Olivier Pescheux.
Top notes are mandarin leaf and cardamom;
middle notes are opoponax, incense and myrrh;
base notes are patchouli, australian sandalwood and madagascar vanilla.
This perfume is the winner of award FiFi Award Best Packaging Women`s Popular Appeal 2007.[/quote

Voorts nog eens 20 proefmonsters besteld in de VS... naast de monstertjes en volle flesjes, die ik al heb, kan ik 66 dagen vooruit blij .. zag trouwens nog een review van een monster dat ik nog eens wil aanschaffen:Amarige van Givenchy die tegelijk als 'beste luide (schreeuwerig) parfum' uit de bus komt maar ook de laagste score krijgt, de schrijvers vinden het walgelijk.. erg geschikt voor een dieet wel zoals iemand schreef.
In brief exposures, this perfume smells rather nice. Sprayed on paper it lasts distinctly for four days.
I own a bottle of it due to my initial attraction to its smell in small quantities.
Wearing it, I feel nauseous and completely unable to eat anything. I tried to scrub it off in the shower but it won't die. I haven't eaten anything all day. I think this toxic odor could be useful as a diet aid

Heb ook wel ervaren dat het geen goed idee is om een vrij sterk parfum voor het eten (vooral ontbijt) op te doen... de eetlust vergaat je direct.
miemie
Metal Lady
Re: Favoriete parfum 2012/12/04 13:01:44 (permalink)
0
Kwam ik hier ff neerpennen dat mijn dochter gisteren vroeg om het luchje van zwitsal onder de kerstboom te leggen voor haar,zie ik het hier volstaan over zwitsal (was het vergeten eigenlijks)
Bij deze wil mijn dochter "eau de zwitsal" nu nog ff kijken waar ze het verkopen?!?!
Heb gisteren toen ik boodschappen deed de bodylotion en bodywash (voor in het badje  blij  ) van zwitsal moeten meebrengen,duh,gaat ze nou weer kinds worden ipv grote mens,hahahaha...............

MAAR IK MOET ECHT WEL ZEGGEN DAT IK OOK NOG ALTIJD VERZOT BEN OP HET ZWITSALGEURTJE!!!!!

Ik kon mijn kinderen wel opeten iedere dag,heb zeker tot hun 4de jaar (mss wel langer    ) zwitsal gebruikt.
Alles alles alles van kop tot teen.
Peet80
Light Weight
Re: Favoriete parfum 2012/12/04 13:41:10 (permalink)
0
miemie

Kwam ik hier ff neerpennen dat mijn dochter gisteren vroeg om het luchje van zwitsal onder de kerstboom te leggen voor haar,zie ik het hier volstaan over zwitsal (was het vergeten eigenlijks)
Bij deze wil mijn dochter "eau de zwitsal" nu nog ff kijken waar ze het verkopen?!?!
Heb gisteren toen ik boodschappen deed de bodylotion en bodywash (voor in het badje  blij  ) van zwitsal moeten meebrengen,duh,gaat ze nou weer kinds worden ipv grote mens,hahahaha...............

MAAR IK MOET ECHT WEL ZEGGEN DAT IK OOK NOG ALTIJD VERZOT BEN OP HET ZWITSALGEURTJE!!!!!

Ik kon mijn kinderen wel opeten iedere dag,heb zeker tot hun 4de jaar (mss wel langer    ) zwitsal gebruikt.
Alles alles alles van kop tot teen.

Die is inderdaad heerlijk....ook een zwitsalfreak hier. Maar dat luchtje heb ik toendertijd bij de DA gekocht...denk dat ze het vrijwel overal zo een beetje zullen hebben. super blij
miemie
Metal Lady
Re: Favoriete parfum 2012/12/04 14:43:51 (permalink)
0
Ikke wonen in Belgenlandje he,de Westhoek,blij
Hier in de stad hebben ze het niet in het kruidvat (sommige filialen wel en sommigen niet)
Etos is er hier niet en DA ook nie.
Maar ik moet straks toch weer de stad in (kids afhalen van school) dus nog ff rondkijke he.

Tja wat wil je als je in een groot pretpark woont met omheining knipoogmaf!super blijblij
Espi
meten = weten!
Re: Favoriete parfum 2012/12/04 20:16:39 (permalink)
0
Ben onlangs nog voor eau de Zwitsal gezwicht.. precies omdat echt iedereen , ik dus ook die zeepgeur etc. heel lekker vindt ruiken.
De mijne kwam van een DA, daar worden ze nog steeds verkocht. Zouden ze niet naar Vlaanderen leveren of uitverkocht zijn?
miemie
Metal Lady
Re: Favoriete parfum 2012/12/05 08:36:48 (permalink)
0
Kweet het echt nie Espi oh neee
Ik denk dat het een ramp zal worden.
Nergens te vinden,maar om nou helemaal naar Gent of Antwerpen te moeten,hmmmm................kweet nie zunne.
Mss idd eens kijke via online ofzo........

Helen
Re: Favoriete parfum 2012/12/05 23:00:33 (permalink)
0
miemie 

Mss idd eens kijke via online ofzo........

Is het nog gelukt? Vond hier iets 

http://www.budgetdrogist.nl/home-categorie/eau-de-zwitsal-95-ml.html?gclid=CJ-6gNGghLQCFcG_3godhywA2A

alleen komen voor België 7,95 verzendkosten bij...

miemie
Metal Lady
Re: Favoriete parfum 2012/12/06 12:51:53 (permalink)
0
Thanx Helen om met mij mee te zoeken knipoog
Hier had ik hem ook al gevonden en ik denk als ik het goed heb dat er maar 3,95€ bijkomt aan verzending en vanaf 60€ is de verzending gratis blij dan bestel ik er ineens 5 flesjes he.super blij
Kan ik dan ook lekker spuiten en mss de hond ook,whahahahaha...............(GAIA dat was een grapje hoor)

http://www.drogisterij.net/index.php?mode=produktinfo&artnr=184928&recensies=1&segment=4
miemie
Metal Lady
Re: Favoriete parfum 2012/12/06 12:57:35 (permalink)
0
Bedacht me gisteren dan ook opeens,mss moet ik de grens over naar Sluis (waar Sergio H zijn restaurant heeft).
Is van hier bij mij maar 1 uurtje rijden,dan maak ik er een dagje shoppen van he samen met een vriendin (daar is er een Etos) maja,dan moeten ze hem dan ook nog binnen hebben he
Hier bij ons kan je alleen de "eau de cologne" verkrijgen,maar die is heel heel subtiel en zacht van geur.
Mss is het wel hetzelfde product,weet nie wat de ingre....... zijn van de "eau de zwitsal".
Mijn kop begint te draaien van al dat gezoek en gerabbel,maja,voor de kids alles he "duh" blij
miemie
Metal Lady
Re: Favoriete parfum 2012/12/06 13:09:02 (permalink)
0
Ff opgezocht op het net en denk dat het 2en dezelfde producten zijn.
Tijd om ff zwitsal.be te mailen.
Eau de zwitsal zit in spuitflesje en eau de cologne zit in een flesje met alleen maar een klein openingetje,hoe noemt men dat super blij schudflesje,sprenkelflesje????? 

Al bij al,ik ga mailen,toedels!!!
miemie
Metal Lady
Re: Favoriete parfum 2012/12/06 13:21:09 (permalink)
0
Voila, het mailtje is verstuurd binnen 3 werkdagen weten we het zie.
sarah
Feather Weight
Re: RE: Favoriete parfum!!!!! 2012/12/06 15:03:34 (permalink)
0
Trouw aan hetzelfde geurtje, coco chanel. love it 
Page: << < ..1112131415 > Showing page 14 of 15
Jump to:
© 2017 APG vNext Commercial Version 5.0