Change Page: < 12345 > | Showing page 3 of 5, messages 41 to 60 of 96
|
Author |
Hermanus
-
Total Posts
:
11008
- Scores: 1130
-
Reward points
:
2070
-
Status: offline
|
Re:Forummeeting body en fitness 2011
di 12-apr-11 13:43
( permalink)
Zeg ben ik daar ook niet actief toevallig?
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Meister
-
Total Posts
:
185
- Scores: 54
-
Reward points
:
540
-
|
di 12-apr-11 13:48
( permalink)
Hoe heet jij daar dan ?
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11008
-
Reward points
:
2070
-
|
di 12-apr-11 13:57
( permalink)
Ja ik ben anoniem daar he, ik ben nog al verlegen en schuchter, muurbloempje is mijn naam.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4763
- Scores: 88
-
Reward points
:
1654
-
|
wo 13-apr-11 07:43
( permalink)
Komen dan zeker aan een mooi aantal he
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2365
- Scores: 346
-
Reward points
:
1269
-
|
wo 13-apr-11 18:07
( permalink)
Klinkt als een slim plan van Meister, alleen ik kan dan sowieso niet. Is de enige datum in juni waar ik 2 afspraken heb (overdag en s avonds) die ik onmogelijk kan verzetten.
' Expect Nothing, Receive Everything'
|
|
|
|
marenne
-
Total Posts
:
405
- Scores: 0
-
Reward points
:
705
-
|
za 16-apr-11 18:31
( permalink)
Een combi met die sportschoolruil is niet zo'n gek idee. Wel jammer dat er zo weinig belangstelling is voor de b&f meeting.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11199
- Scores: 580
-
Reward points
:
2052
-
|
za 16-apr-11 18:42
( permalink)
Naja, 't is ook lastig toe te zeggen als 't niet zeker is dat 't doorgaat (vrij vragen is dan gewoon dure business) of als je geen datum weet, én niet zeker weet of je vervoer hebt. Lijkt me niet dat ik daar de enige in ben gezien het hoge aandeel misschiens.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11008
-
Reward points
:
2070
-
|
za 16-apr-11 20:23
( permalink)
Tja en ik ga geen meeting organiseren als ik van te voren al weet dat er amper belangstelling is, dan kunnen we net zo goed afpspreken om ergens een keer te trainen met een paar man. Maar nogmaals het is niet zo dat als ik het niet regel er geen meeting hoeft te komen, een ieder is er natuurlijk vrij in om de organisatie op zich te nemen, of om met andere ideeen te komen. Het hoeft niet van mij alleen af te hangen natuurlijk. Dacht (nog) niet dat ik hier al vetorecht had
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3145
- Scores: 313
-
Reward points
:
1849
-
|
za 16-apr-11 21:18
( permalink)
Heel begrijpelijk!! Jammer is t wel als er geen forummeeting komt.. had wel graag mensen willen leren kennen en voor mij was t een goede stimulans geweest te beginnen met..
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7861
- Scores: 73
-
Reward points
:
1631
-
|
zo 17-apr-11 12:43
( permalink)
......ijzer smijten zekers he India'ke!  Ik wil wel en ik kan wel,maar ik kan echt niet (te) ver reizen nu,wat natuurlijk wel jammer is he. 2 uur is meer als genoegt voor mij. Ben vandaag weer een beetje mens,een verdomde migraine aanval waar niks tegen te doen was heeft mij gevelt voor zo'n 3 dagen zeg Ben helemaal medicatie vrij,door de afbouw van cortisone (medrol) en nu zo'n drie dagen geen meer,ja man....het gevolg.....een zware migraine aanval. Maar vandaag gewoon nog een beetje scalp zeer,dus best te doen........oef en nu hopelijk de goeie kant op. Maar ik wil jullie weer eens zien Pffff al die pillerie heeft mij week gemaakt zeg
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11008
-
Reward points
:
2070
-
|
wo 22-feb-12 22:11
( permalink)
Mensen ik baal als een stekker dat we vorig jaar geen meeting hebben gehad, vanaf 2007 toch weer een mooie traditie geworden. Dit jaar bestaat het forum 10 jaar en dat wil ik in elk geval vieren en er moet dit jaar een supermeeting komen. Mensen kom maar op met leuke suggesties en voorkeuren maar dit jaar moet het weer gebeuren. Moet!!!!
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
- Scores: 125
-
Reward points
:
1838
-
|
wo 22-feb-12 22:31
( permalink)
Als het binnen redelijke afstand van R'dam is is alles voor mij goed.
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11008
-
Reward points
:
2070
-
|
wo 22-feb-12 22:41
( permalink)
Ik ben aan het zoeken 3tje, moet goed komen.
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4763
- Scores: 88
-
Reward points
:
1654
-
|
do 23-feb-12 07:19
( permalink)
Harold, Denk dat één van de belangerijkste dingen gaat zijn waar het zal worden gehouden voor de meeste leden. Ik ga zeker kijken om terug af te komen de laatste meeting heb ik zoveel positieve energie gehad en enkele oude bekenden teruggezien die enorm deugd deed. Als ik iets kan doen vraag het gerust
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
- Scores: 108
-
Reward points
:
2066
-
|
do 23-feb-12 11:56
( permalink)
Daar ga ik mijn best voor doen om erbij te zijn !, misschien is Wageningen gewoon een goede optie Harold en heb dan ook nog wel wat ideetjes, die mooi aansluiten bij 10 jaar Body&Fitness Forum  .
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11008
-
Reward points
:
2070
-
|
do 23-feb-12 13:02
( permalink)
Tja, wageningen kan wel, mijn kantoorgym is te klein, maar als ik het Velu van nononsence vraag kan het altijd, maar hij heeft nog steeds geen douche en kleedkamers. Ik zal eens kijken wat ik hier kan doen.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1816
-
|
do 23-feb-12 13:49
( permalink)
Als het in de Randstad 'moet' , dan bijv in Rotterdam bij Hans Kroon of Leiden bij de Spartaan
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11008
-
Reward points
:
2070
-
|
do 23-feb-12 14:59
( permalink)
Het zou voor de belgen ook wel een keer leuk zijn om het daar te doen, al vanaf het begin zijn de belgen hier ook ruimschoots vertegenwoordigd en ik persoonlijk heb het er wel over om een stukje te rijden. Espi, ik heb geen comtacten in die sportscholen die jij noemt, maar wellicht iemand anders wel.
|
|
|
|
Ares
-
Total Posts
:
2971
- Scores: 25
-
Reward points
:
1798
-
|
do 23-feb-12 18:42
( permalink)
Normaal ben ik van de partij  Zou leuk zijn moesten de oprichters ook aanwezig zijn voor het 10-jarige jubileum
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1816
-
|
do 23-feb-12 19:27
( permalink)
Ben in beide sportscholen geweest en vooral in die van Leiden. Was ooit een zustervereniging van KSV Atlast in Nijmegen en in principe kan je er nog steeds aan gewichtheffen doen. Die van Hans Kroon in Rotterdam is wel erg lang geleden .. zal eens navraag doen.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|