Gedemotiveerd
Author Message
peter202

• Total Posts : 236
  • Scores: 4
  • Reward points : 1050
  • Status: offline
Gedemotiveerd vr 26-nov-10 15:57 (permalink)
0
Hey,

Hebben jullie het soms dat je gedemotiveerd bent?

Mijn motivatie is volledig weg, wss omdat het resultaat er niet is wat ik verwacht had.
Maar ik doe het gewoon niet graag meer, als ik begin stop ik na 15minuten weer omdat gewoon de fun er af is.
Wanneer ik er nog wel voor ga is als ik een NO supplement heb genomen, nox of no xlpode. Maar ik ga echt niet elke keer dit nemen. Ik doe het al jaren met ups en dows maar nooit een resultaat gehad dat ik wou hebben. En alles ging goed, een goed eetschema, trainingsschema, supplementen,...
Maar als ik het dan zo zie en duizenden euro's afgelopen jaren aan supplementen heb gegeven en nu het trainen moe ben, wat nut heeft het dan gehad.
Ook als je een keer niet kan door ziekte zie je alles zo wegsmelten..

Zijn er nog die soms dit probleem hebben? Ik weet het ff niet meer maar hoe dan ook als ik zou stoppen moet ik een andere sport kiezen want ik kom echt snel bij.

Hermanus

• Total Posts : 11008
    • Scores: 1130
    • Reward points : 2070
    Re:Gedemotiveerd vr 26-nov-10 16:11 (permalink)
    0
    Ik denk dat iedereen wel eens in meer of mindere mate last heeft van motivatieproblemen en dat kan verschillende oorzaken hebben.

Het puur alleen resultaat gericht trainen en met name alleen voor het uiterlijk zorgt meestal al redelijk snel voor motivatieproblemen. Het belangrijkste aspect in iedere sport of eigenlijk in alles wat je doet is heb je er plezier in. De funfactor is in mijn ogen de belangrijkste factor. Doe iets wat je leuk vind in je spaarzame vrije tijd en geniet van het leuk vinden van je hobby, los van de resultaten.