myrthe33
-
Total Posts
:
11
- Scores: 0
-
Reward points
:
647
-
Status: offline
|
Gewichtstoename?
za 25-jun-11 17:08
( permalink)
Sinds een maandje ben ik mijn voeding gaan opbouwen tot zo'n 1900 a 2000 kcal. Eerder zat ik rond de 1500, maar daar voelde ik me erg vermoeid bij. Ik heb dit opbouwen langzaam gedaan en daarbij zeker 3 keer per week blijven sporten zoals voorheen. Nu is mij gewicht wel met zo'n 3 kilo toegenomen, maar ik kan dit niet merken aan mijn kleding (broeken zitten niet strakker). Waar kan dit aan liggen, want ik vind het erg frustrerend!
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11014
- Scores: 1133
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
Re:Gewichtstoename?
za 25-jun-11 20:27
( permalink)
Het zou kunnen dat door het meer ( beter) gaan eten je vvm is toegenomen, ofwel je hebt er gewoon spiermassa bij gekregen. Komt ie weer, weegschaal het raam uitgooien en je spiegel als meetapparaat nemen.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Fitty
-
Total Posts
:
15
- Scores: 3
-
Reward points
:
501
-
|
zo 10-jul-11 16:31
( permalink)
Ja klopt ....had ik ook...weegschaal zegt niks... Spieren wegen zwaarder dan vet...
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11014
- Scores: 1133
-
Reward points
:
2073
-
|
ma 11-jul-11 12:00
( permalink)
1 kg is 1 kg he, dus dat klopt niet!! Per volume eenheid is het een ander verhaal!
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
myrthe33
-
Total Posts
:
11
-
Reward points
:
647
-
|
zo 07-aug-11 12:21
( permalink)
Na een week op vakantie te zijn geweest waarbij ik minder heb gegeten en elke dag toch wel flink heb gedronken was ik bij terugkomst 2 kg kwijt. Toen mijn oude patroon opgepakt ( 2 x sportschool en 1 a 2 keer hardlopen en 1700 kcal per dag). Stond net op de weegschaal en was weer 3 kg bijgekomen. Vind het toch wel frustrerend, want ik voel me op dit moment gewoon echt dik. Hoe kan het dat mijn gewicht zo schommmelt?
|
|
|
|
myrthe33
-
Total Posts
:
11
-
Reward points
:
647
-
|
zo 07-aug-11 12:21
( permalink)
Onder flink gedronken versta ik alcohol
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30861
- Scores: 615
-
Reward points
:
2067
-
|
zo 07-aug-11 13:51
( permalink)
Alcohol heeft een uitdrogend effect, waarschijnlijk zijn schommelingen van enkele kilo's te wijten aan vocht.
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2365
- Scores: 346
-
Reward points
:
1269
-
|
zo 07-aug-11 17:38
( permalink)
En ook wat vocht van het trainen wellicht.
' Expect Nothing, Receive Everything'
|
|
|
|