Goed bezig?

Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Author
Karma79
Middle Weight
Re:Goed bezig? 2013/05/26 12:39:33 (permalink)
0
Dames!
Ik kan de kracht niet vinden om weer te starten. Heb flink last gehad van de naweeën van de operatie (amandelen verwijderd) en ben nog steeds niet fit
Net verhuisd (doet ook geen wonderen voor het energielevel, wel goed voor de benen en armen haha)

Hoe vind ik die motivatie weer terug?
sis
NO Sissy !!
Re:Goed bezig? 2013/05/26 14:47:08 (permalink)
0
Energie opkrikken blij met bijvoorbeeld magnesium, vitamine D3, probiotica, en een paar bizarre smoothies als het lijf meer kan, dan gaat je hoofd en drive vast mee. 

Alternatief is jezelf een schop onder je kont geven maar dat is dan werken vanuit een heel andere motivatie. De eerste optie lijkt me persoonlijk prettiger. 
Karma79
Middle Weight
Re:Goed bezig? 2013/05/28 21:42:10 (permalink)
0
Ben vandaag geweest..echt heeeeel minimaal wat gedaan..squats, rug en wat armtraining. Kracht is weg, sjee dat heeft mij nogal doen schrikken.
Probeer het weer op te bouwen tot een keer of 3 per week, eens kijken hoe dat gaat voelen...
thijssie
Super Heavy Weight
Re:Goed bezig? 2013/05/30 21:27:34 (permalink)
0
Het begin is er! En nu volhouden he!

Begint het ritme alweer beetje te komen?
Tinny
Feather Weight
Re:Goed bezig? 2013/06/02 14:13:03 (permalink)
0
Hoeveel kcal verbrand je door de dag heen.
Wat voor werk doe je?
Karma79
Middle Weight
Re:Goed bezig? 2013/08/17 15:35:13 (permalink)
0
Ik heb een kantoorbaan, deels zittend werk dus. Ben nu op zoek naar een nieuw schema, het andere doe ik al te lang, verveelt een beetje. Wat ik op een dag eet, hou het niet meer bij. Eet nu 5 uur per dag (vasten, fast 5) en dat is waar ik mij goed bij voel, bruis van de energie! Eet geen vlees, af en toe wel vis (gerookte zalm,zalm of kabeljauw) heel veel groenvoer, smoothies, superfoods...

Afijn, een nieuw schema is het doel!
sis
NO Sissy !!
Re:Goed bezig? 2013/08/17 18:56:54 (permalink)
0
Cool, dat vasten. Waar op de dag zit je eetperiode? 
Karma79
Middle Weight
Re:Goed bezig? 2013/08/17 19:14:09 (permalink)
0
Meestal van 15 tot 20,ben nu aan het verschuiven naar 16 tot 21..bevalt mij erg goed,veel meer energie )eet genoeg,geen honger,vooral mijn trek in snaai is weg! Clean food staat hoog op het menu,geen vlees af en toe eitjes...vegan maar net niet knipoog
sis
NO Sissy !!
Re:Goed bezig? 2013/08/17 19:20:53 (permalink)
0
En train je dan ergens tussendoor in die 5 uur? Was zelf ook van plan om het eens te gaan proberen en binnenkort heb ik daar meer gelegenheid voor. Denk ook dat ik dan later op de dag het eten zou plannen, ook uit sociaal oogpunt thuis. Heb er nu ook geen moeite mee om in de ochtend niet te eten. Weet alleen nog niet hoe ik dat dan met sporten zou moeten doen. Optimaal zou zijn om een uur of 3 tussen eten en sporten te laten. (lukt me nu ook niet hoor) 
Karma79
Middle Weight
Re:Goed bezig? 2013/08/17 19:57:51 (permalink)
0
Ik eet iets op het werk,spring in de trein en duik dan de gym in..ben ook nog zoekende...men adviseert ook om in de vasttijd te trainen,dan uur later een proteïne shake om je vasten te breken,en dan starten met je eating window..doe overigens nu 2 eetl lijnzaadolie een uur voordat ik start met eten...
Heb hier al meerdere blogs gevonden,op internet ook al heel veel. Van mij heet het Fast5,met Shangri La (lijnzaadolie dieet) al vind ik het geen dieet,puur voedsel,lief voor het lijf
sis
NO Sissy !!
Re:Goed bezig? 2013/08/17 20:20:03 (permalink)
0
Da's ook een mooie, meteen na je werk trainen. De huppelklasjes die ik leuk vind die zijn vooral in de avond. Verder zou ik de KT wel op een ander tijdstip kunnen doen. Nog maar eens bezinnen, thanks voor je info.
Karma79
Middle Weight
Re:Goed bezig? 2013/08/17 20:25:08 (permalink)
+1 (1)
Bezinze! Keep me posted! Mis het in mijn omgeving,niemand doet het..zou een 'partner in crime' waarderen ;-)
slapjanus
Feather Weight
Re:Goed bezig? 2015/10/18 17:26:45 (permalink)
0
Zat zelf ook net zoals Karma in een dip
(ik ga hiervoor geen nieuwe thread aanmaken though)
Maar ik vraag me dus af hoe ver karma is gekomen!
Karma79
Middle Weight
Re:Goed bezig? 2015/10/19 07:30:26 (permalink)
0
Zit weer in een dip Slapjanus 😉 nieuwe functie die veel tijd vreet,en kan nog 1000 excuses bedenken. Heb vorige maand een kick ass cross fiets gekocht,die moet ik meer gaan misbruiken. Loop bij een fysio die mij middels de mylogenics methode behandelt en waar ik rete veel vorderingen mee boek. Hoop dus binnenkort weer lekker met gewichten te gaan lopen smijten!
sis
NO Sissy !!
Re:Goed bezig? 2015/10/19 11:58:56 (permalink)
0
Nou dan klopt de topictitel weer wel, goed bezig myofasciaal werken da's goed he. Ik ben zelf op het moment bezig met bindweefselmanipulaties/massage (ik geef ze dan, zeg maar). Ook bijzonder. En nog steeds geen IF, al stel ik het ontbijt nogal eens uit tot rond de middag, dat lijkt er wel wat op.
slapjanus
Feather Weight
Re:Goed bezig? 2015/11/07 16:56:00 (permalink)
0
Jammer om dat te horen Karma, maar het komt wel weer goed
Ik wil ook wel graag een cross fiets, of zelfs zo'n gym fietsje, maar ik heb eerst een paar rekeningen te betalen 
slapjanus
Feather Weight
Re:Goed bezig? 2015/11/07 19:43:12 (permalink)
0
Ik ben zelf btw wel weer aan de gang met een beetje dieet en oefeningen
Ben er anderhalve week mee bezig, met een beetje gezonder eten, en een kilotje is er al af 
(dat, of een grote maaltijd is uit mijn lichaam, hahaha)
Ik heb een paar gewichtjes gekocht en ben bezig met oefeningen van http://bodybuildingblog.nl/dumbells/
hopelijk hou ik dit wel vol
Veel succes nog! 
Karma79
Middle Weight
Re:Goed bezig? 2015/11/08 11:45:42 (permalink)
+1 (1)
Helaas blijkt mijn fysiek beroerder te zijn dan ik had verwacht. .nu bij een arts beland,hele bekkenstelsel staat scheef, onderrug vast en ruggenwervel scheef.
Vrijdag eerste behandeling gehad,voelt al beter dan het ooit gevoeld heeft!
Gestaag ga ik verder en hoop dat ik binnenkort weer lekker kan deadliften!
Fietsen mag ik wel maar low tempo. ..en dat kan ik niet. Of alles of niks 😉
Ik ga hier weer wat actiever worden! Is een goede stimulans!
sis
NO Sissy !!
Re:Goed bezig? 2015/11/08 20:32:11 (permalink)
0
Herkenbaar, bij mij wil m'n SI gewricht wel eens een eigen leven gaan leiden super blij en dan ben ik echt verbaasd hoeveel last je kunt hebben als zo'n klein stukje lichaam niet goed functioneert. En hoe groot de opluchting als het weer wel werkt. 
Karma79
Middle Weight
Re:Goed bezig? 2015/11/09 12:32:33 (permalink)
0
Nou ik merk nu al verschil! Man kan toch niet wachten tot alles goed gaat,volgens mij ben ik dan weer zo flexibel als wat hahs.
Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Jump to:
© 2017 APG vNext Commercial Version 5.0