Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!!

Page: 123 > Showing page 1 of 3
Author
frontline skin
Feather Weight
2005/02/17 01:43:33 (permalink)
0

Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!!

Ik zou nu toch eens willen benadrukken wat de slechte gevolgen kunnen zijn van "roekeloos" te injecteren...

Een vriend van me gebruikt AAS en dit al voor een periode van om en bij de 5 jaar. Hij injecteerde zichzelf dus al 5 jaar zonder problemen maar hij zet gewoon de spuit en das al, hij controleert niet of hij in een bloedvat zit of nix huh?! verbaasd
RESULTAAT: na 5 jaar geluk te hebben heeft hij nu minder geluk, hij heeft in een bloedvat geinjecteerd en nu zit hij met een ongelooflijk dikke bol op zn bil die maar niet weg wil vies bah de sportdokter heeft gezegd dat het vol zit met etter en dat het opereren wordt...
Stel je nu voor zeg dat die hoop prut in je bloed geraakt hmmm zal wel dat kan toch ook niet echt lekker zijn he super blij of wel mss??

Hopelijk denken jullie er nu ook aan om iedere keer te checken he, als er onder jullie zijn die dit nog niet doen tenminste knipoog

45 Replies Related Threads

floris2
    Power Bull ~ The Manimal! ~
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 10:25:34 (permalink)
    0
    als dat echt is gaan etteren, lijkt het me meer dat ie met onsteriele spullen heeft gewerkt, omdat de naald en vloeistof, als het goed is steriel is, dus als je een bloedvat raakt krijg je wel een gesproken wel een bult of psoasbloeding, maar gaat het niet etteren.
    Tybalt
    Gym rat for life
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 10:34:52 (permalink)
    0
    Ik dacht dat je hardstikke dood ging als je in je bloedbaan injecteerde.
    MaxMuscle
    Super Heavy Weight
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 11:51:00 (permalink)
    0
    Ik kreeg alleen een straal bloed te zien toen ik de naald ertuit haalde, en een paar dagen later een afschuwelijk vervelende paars/blauwe bult die erg pijn deed.

Dit duurde ongeveer anderhalve week maar verdween gelukkig wel vanzelf.

En dood ben ik er ook niet van gegaan volgens mijhuh?! verbaasd
    soulreaver
    Super Heavy Weight
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 11:56:13 (permalink)
    0
    die etter is niet van in een bloedvat injecteren, dat is puur dat de boel niet steriel was en is gaan ontsteken of teveel ml op een plek dat de opname niet goed gaat. als je in een bloedvat injecteerd gebeurt er in eerste instantie niks, behalve dat wanneer je de naald eruit haalt er in een noodtempo een straal bloed uit komt en je je rot schrikt. zorg er alleen voor dat je geen lucht in je spuit hebt, want lucht in een bloedvat kan wel dodelijk zijn.

overigens kan je in het ergste geval een verstopte ader het gevolg zijn, vooral bij de wat dikkere olieen en dat is dus wel gevaarlijk. daarom ook altijd zorgen dat er geen lucht in je spuit zit en aspireren.
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 11:56:20 (permalink)
    0
    Maxmuscle, de ondode bodybuilder. super blij
    shindo
    Middle Weight
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 14:26:56 (permalink)
    0
    ja ik d8 ook in een ader spuiten dat dit dodelijk was.
    en stomme vraag mss maar wat is aspireren?
    shindo
    Middle Weight
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 14:28:39 (permalink)
    0
    nog iets,heb je spuiten in arm of been niet meer kans om in ader te zitten omdat daar meer aders lopen dan in de billen.
    en welke naald gebruik je daarvoor?
    floris2
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 14:47:39 (permalink)
    0
    aspireren is het opzuigen van gassen of in dit geval vloeistoffen
    Feel
    live life to the max
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 15:05:53 (permalink)
    0
    Ik geloof niet dat ie het nu wel begrijpt,Floris!super blij

Aspireren is als je de spuit in je been hebt gezet eerst de plunger wat terug te trekken om te kijken of je bloed in je spuit krijgt of niet.....je moet dus als je de plunger terug trekt een luchtbelletje zien in je spuit.
    floris2
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 15:16:02 (permalink)
    0
    of je een luchtbelletje te zien krijgt is ook afhankelijk van hoever je hem ontlucht. Als je hem helemaal ontlucht tot aan de naald krijg je geen luchtbelletje te zien, ontlucht je hem totaan de conus van de spuit wel (omdat ie dan de lucht uit de naald de spuit in zuigt als je gaat aspireren)
    frontline skin
    Feather Weight
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 15:24:49 (permalink)
    0
    Er zit wel iets in als je zegt dat het komt van niet steriel gewerkt te hebben natuurlijk, ontsmetten deed hij al niet voor hij spoot en ja als je al paardemiddelen gebruikt... wie weet wat is er daar allemaal al mee gebeurt super blij

Maar de sportdokter heeft toch duidelijk gezegd dat het in een bloedvat moet zijn, hij had namelijk helemaal geen last de eerste week na inspuiting en nu loopt hij al maanden rond met dat gezwel ja ja raar he???
    Het lijkt wel of hij een siamese tweelingsbroer op zn kont heeft hangen die nooit uitgekomen is super blij
    floris2
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 15:27:27 (permalink)
    0

ORIGINAL: frontline skin

Er zit wel iets in als je zegt dat het komt van niet steriel gewerkt te hebben natuurlijk, ontsmetten deed hij al niet voor hij spoot

Ontsmetten bij jezelf is vreselijk achterhaald en onnodig!!!!!

het enige wat je moet ontsmetten is de flacon als je je hele kuur alles uit 1 flacon haalt!!
    Als je ampullen (eenmalig) gebruikt hoef je die niet te ontsmetten
    Feel
    live life to the max
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 15:36:12 (permalink)
    0

ORIGINAL: floris2

of je een luchtbelletje te zien krijgt is ook afhankelijk van hoever je hem ontlucht. Als je hem helemaal ontlucht tot aan de naald krijg je geen luchtbelletje te zien, ontlucht je hem totaan de conus van de spuit wel (omdat ie dan de lucht uit de naald de spuit in zuigt als je gaat aspireren)

Volgens mij zie je ten aller tijde een luchtbel,kerel.
    Ik onlucht mn spuit helemaal totdat er btje vloeistof uit naald komt en dan zet ik em in mn been en trek em dan op en zie ALTIJD een luchtbelletje...
    floris2
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 15:43:11 (permalink)
    0
    hmm vreemd zou kunnen dat het bij jou zo is hoor..
    Maar als ik injecteer (ik injecteer overigens niet bij mezelf, maar beroepsmatig) dan zie ik de ene keer wel een luchtbelletje en de andere keer niet. Zolang je geen bloed in je naald krijgt is het goed iig knipoog
    Smalluser
    *Retired Founder*
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 15:47:42 (permalink)
    0
    Ik lees maar al te vaak als je kuurt doe het dan goed ... hier hoort als vaste regel bij als je spuit doe het dan OOK goed !!!

Ontsmet de huid daar waar je de spuit gaat zetten met alcohol nadat je de spuit hebt volgezogen (uit een ampul dan wel een vial) doe er een nieuwe naald op !!

Vervolgens duw je de plunjer in tot er een heel klein druppeltje uit de naaldpunt verschijnt, breng de naald in (diep genoeg en bij voorkeur in de bil) trek de plunjer een stukje terug tot er belletjes in de spuit verschijnen (geen bloed !!!!). Duw dan de plunjer helemaal door tot de aanslag.

Wacht heel even en trek de spuit er rechtstandig uit, watje erop effe skinnydippen blij en klaar.

Just my 2 cc in deze.

Groet
    floris2
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 15:59:48 (permalink)
    0
    perry waarom de huidontsmetten en waarmee met alcohol??

Wacht jij dan 5 minuten na het ontsmetten met injecteren? want dan is de huid pas ontsmet en niet meteen na het aanbrengen van alcohol. Wat ik al eerder zei het ontsmetten van je huid brengt eerder schade toe als dat het ontsmet en is onnodig.

Qua inspuiten diepte zou ik hem niet er helemaal induwen totaan de conus 3 kwart van de naald moet erin zitten.

verder geef ik geen niet zomaar tips voor het injecteren. (behalve op aanvraag en dan via pm)
    Diver2000
    Super Heavy Weight
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 16:09:47 (permalink)
    0

Ik zie altjd een luchtbelletje hoor als je aspireer. Of het nou bij mezelf was of beroepsmatig.

[Ontsmetten bij jezelf is vreselijk achterhaald en onnodig!!!!!

het enige wat je moet ontsmetten is de flacon als je je hele kuur alles uit 1 flacon haalt!!
    Als je ampullen (eenmalig) gebruikt hoef je die niet te ontsmetten

Ik ben van mening dat als je prikt je altijd moet ontsmetten. Wat maakt het nou uit of je bij jezelf prik of bij een ander. Bij jezelf zitten er ook bact op je huis die je niet naar binnen wilt krijgen
    T@Z
    Mr. Alfabet
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 16:14:18 (permalink)
    0
    Leuk zo'n topic een paar uur voordat je voor de eerste keer gaat darten verdrietig
    Smalluser
    *Retired Founder*
    RE: Goed injecteren of helemaal niet injecteren!!!! 2005/02/17 16:32:47 (permalink)
    0
    perry waarom de huidontsmetten en waarmee met alcohol??

Ik weet dat tegenwoordig het ontsmetten van de huid met alcohol of zelfs met een chloorhexidine-oplossing niet meer wordt geadviseerd maar ik vind het wel nodig en dan idd met alcohol gegarandeerd een ‘schone inject plek’ waarom niet ? heb het zo 10 keer gedaan zonder enige schade aan huid of wat dan ook.
    Jouw vereiste komt waarschijnlijk neer op ‘als de huid maar schoon is’ en ik bewerkstellig dit dan met alcohol knipoog

Qua inspuiten diepte zou ik hem niet er helemaal induwen totaan de conus 3 kwart van de naald moet erin zitten.

Ja hoor gewoon helemaal erin de kans op ‘stil houden’ is dan ook veel groter .... beetje gokken op driekwart en dan goed stilhouden (up/down) is m.i. veel moeilijker de 0.8*40 ging er gewoon tot aan het groene gedeelte in zonder zorgen, no problem (oke ik heb genoeg vlees op de glutus maf!).

verder geef ik geen niet zomaar tips voor het injecteren

Ik ook niet, ik ventileer hier alleen mijn eigen ervaring(en) die ik heb gekregen door te luisteren naar mensen met HEEL VEEL PRIK ervaring knipoog

Groet
    Page: 123 > Showing page 1 of 3
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0