Goede site over begeleiding voor dames!

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
Espi
meten = weten!
RE: Goede site over begeleiding voor dames! 2004/08/21 11:49:39 (permalink)
0
Precies.. misschien is een muggenzifter iemand die aan ADHD lijdt (sjonge, zie zo vaak verkeerd gespelde woorden dat ik zelfs ging twijfelen) en goed kan spellen.
Het leidt gewoon ontzettend af als de vertaling niet helemaal goed is gedaan... zo erg dat ik de inhoud niet meer goed op kan nemen maar ga letten op spel- en grammaticafouten alsof ik de juf ben die iemand huiswerk gaat zitten nalezen.
Dat gebeurt volkomen automatisch.. .dus als een stuk zonder fouten is geschreven,dan kan ik me gewoon op de inhoud concentreren.

Het is dus erg jammer dat tegenwoordig (en ook ik word steeds slechter hierin) spelling en grammatica van ondergeschikt belang is geworden op school...
Wat me trouwens echt opvalt: heel veel Nederlanders die 'kei'slecht spellen in het Nederlands beheersen daarentegen het Engels in geschreven vorm vrij goed.. en dan is het heel grappig om op Amerikaanse fora te komen , waar de gemiddelde buitenlander veel beter schrijft dan de gemiddelde Amerikaan.

Snappen jullie een beetje waarom het maken van een goedgeschreven tekst voor mij en sommige anderen belangrijk is en het niet zozeer gaat om het 'wijzen met het vingertje' omdat iemand slecht spelt?
Hetzelfde zou gebeuren als iemand echt onverstaanbaar dialect gaat spreken, dat vind je ook niet leuk als jij dat niet kan volgen....

Maar goed... ontopic maar weer ! Het blijft een interessante en nuttige stek, zeker weten!
Espi
LittleBlondie
Heavy Weight
RE: Goede site over begeleiding voor dames! 2004/09/29 16:19:08 (permalink)
0
Wil hier graag even http://www.missfitness.nl aan toe voegen (staat ook al bij de links).

Het is niet mijn eigen site, maar wel DE site waardoor ik met wedstrijden in aanmerking ben gekomen.
Jolanda Beuving (Miss Universe 2004!!) houdt je hier over van alles op de hoogte. Verder heel veel foto's en informatie over wedstrijdatletes en UFC-atletes!
FigureProf
Heavy Weight
RE: Goede site over begeleiding voor dames! 2004/12/30 21:48:17 (permalink)
0
nou hier dan mijn eigen sites www.forfunsport.nl en www.maschatieken.com
ladyfitness
Feather Weight
RE: Goede site over begeleiding voor dames! 2005/04/27 14:29:04 (permalink)
0
www.missfitness.nl is super voor de dames.
In samenwwerking met Rhino (meer voor de mannen) de andere genoemde site.
Neem aan dat jullie wel weten wat voor kennis Jolanda en Rinus hebben samen!
Good for the mind and body and good koppel

flauwekul
Feather Weight
Re: RE: Goede site over begeleiding voor dames! 2011/07/09 09:41:31 (permalink)
0
Onder begeleiding van je eigen personal trainer, die weet wat jou beweegt.  .. Hart for Her is een fitness organisatie voor vrouwen
flauwekul
Feather Weight
Re: RE: Goede site over begeleiding voor dames! 2011/07/09 10:55:02 (permalink)
0
Nijmegen fitness met een overzicht van sportscholen en fitnessclubs met activiteiten als cardio, spinning en zumba. ...Onder deskundige begeleiding kun je werken aan je conditie.
sis
NO Sissy !!
Re: RE: Goede site over begeleiding voor dames! 2011/07/09 13:28:53 (permalink)
0
? Dus.. je traint daar, of je traint op een vrouwensportschool? Ik begrijp  niet goed wat je bedoelt met deze posts eerlijk gezegd. 
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2018 APG vNext Commercial Version 5.0