wel een strikt voedingsschema heb ik niet maar zo loopt het ongeveer iedere dag:
Ontbijt: een kom havermout/Muesli( altijd met magere melk), stuk fruit, +-200 gram (magere) kwark, een glas fruitsap, een tas koffie, enkele glazen water
Maaltijd voor training (wordt bepaalde dagen weggelaten wanneer ik na het ontbijt ga trainen): 1 stuk fruit, een kom muesli en e.v.t een beetje (100-150 gr.?) kwark, enkele glazen water
Direct na training: na de training heb ik de gewoonte enkele slokken aquarius te nemen om mijn suikergehalte terug omhoog te brengen (doe ik hier goed aan?)
Maaltijd 45 minuten na de training: 125 gr. rijst/pasta/couscous, hierbij 4 sneden kipfilet, soms voeg ik wat erwten toe (+- 125 gr.), een stuk fruit, +-200 gram kwark of 85 gram vette vis, enkele glazen water
Avondmaal (+-6 uur): Wat er thuis bereid wordt, dit is meestal vrij gezond, hierbij nog een stuk fruit en enkele glazen water
Voorlaatste maaltijd: Kom havermout, af en toe een beetje kwark (100-125 gr.?) , (stuk fruit), enkele glazen water
Laatste maaltijd: +- 250 gr. kwark, enkele glazen water
Tussendoor: af en toe een glas water
Op de dagen dat ik ga lopen probeer ik dit te doen tussen tussen het avondmaal en de voorlaatste maaltijd .