Hallo allemaal, ik ben Lia

Author
Lia
Feather Weight
2015/01/28 22:02:49 (permalink)
0

Hallo allemaal, ik ben Lia

Hey Hey,

Mijn naam is Lia, 29 jaar, 170 cm en weeg 57 kg. Ik heb voorheen altijd veel gesport, fietscross, fitness en spinning. Maar door mijn ziekte sta ik nu al bijna 2 jaar stil.

Ik ben dialysepatient, ik hoop op een donornier in de toekomst. Nu is mijn streven om deze week te beginnen met sporten, om mijn conditie te verbeteren en spiermassa op te bouwen. Wat na 2 jaar stilzitten wordt t er niet beter op.

Helaas heb ik een lastig dieet waar ik rekening mee moet houden. Ik heb ten eerste een vochtbeperking, ik mag 700 ml per 24 uur drinken. (vocht uit voedsel niet meegerekend)
En daarnaast moet opletten dat mijn kaliumgehalte niet te hoog is. Kalium zit in o.a. groente, fruit, aardappels, rijst, chocolade, koffie. Ik mag 1 portie groente bij het avondeten en 1 stuk fruit per dag. Maar dan mag ik geen andere kaliumrijke producten die dag. Verder moet ik veel eiwitten eten, maar dat is alleen maar mooi blij

Ik hoop via dit forum meer te weten te komen over zowel trainingsschema's voor kt en voedingsschema's. Als iemand nuttige tips heeft voor me hoor ik die graag.

Fijne avond allemaal.

Gr. Lia

3 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Hallo allemaal, ik ben Lia 2015/01/30 09:33:28 (permalink)
    0
    Welkom en succes met je plannen! Een hele uitdaging om te gaan sporten, met jouw achtergrond. Maar wel super dat je het gaat doen blij 
    Lia
    Feather Weight
    Re: Hallo allemaal, ik ben Lia 2015/01/30 10:51:23 (permalink)
    +1 (1)
    Thnx blij Gister voor het eerst gesport! Vermoeiend maar t gaf wel n voldaan gevoel..Leuke site trouwens!
    Hanx
    Feather Weight
    Re: Hallo allemaal, ik ben Lia 2015/02/12 22:23:18 (permalink)
    0
    Inmiddels al wat meer 'gewent' aan het sporten?
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0