Goedemiddag,
Ik ben al langer lid van andere fora, maar het leek mij wel leuk om er nog een bij te hebben.
Ben 30, getrouwd, heb 2 dochters en binnen kort als het allemaal klopt een zoon.
Ik ben sinds vorig jaar zomer weer na een rust pauze van een jaar of 6 a 7 weer volop gaan kracht trainen.
aangezien het voor mij ook redelijkerwijs noodzakelijk is om te trainen,aangezien ik erg makkelijk vetmassa aanzet, en ook redelijk was aangekomen van 93 ( 2004) naar 135 kg( 2009) gelukkig nog niet zoveel als toen ik 21 was ( 165 kg) maar goed ,desondanks teveel.
Ik zit nu weer op 118 kgs met wel degelijke spiermassa. maar mijn streven is een fysiek zoals todd duffee heeft. Qua gewicht kom ik al aardig overeen maar hij is een beetje langer geloof ik en mijn vetmassa is nog een stuk hoger dus ik denk een mooi fysiek in combinatie met een gewicht rond de 105 a 110 kgs.
Ik heb daar ongeveer 3 jaar voor uitgetrokken, ik denk dat dat realistisch moet zijn.
Ik moet allen zeggen dat ik erg veel moeite heb met het droger worden met name de buikstreek, dit is denk ik ook een gevolg van een leven lang jojo dieeten, ik dieet al sinds mijn 12e
Ik hoop dmv tips en trucs wat verder te komen.