Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 22 of 22
bodyman54
-
Total Posts
:
248
- Scores: 0
-
Reward points
:
58
-
Status: offline
|
RE: Hardloop schoenen
ma 17-dec-07 13:28
( permalink)
ORIGINAL: Grietje Ik heb redelijk goeie ervaringen met Run2Day. In ieder geval zijn de medewerkers daar over het algemeen ook zelf hardlopers en dat vind ik al een goeie onderscheidende factor ten opzichte van een gewone sportwinkel. Ik zou echter niet vragen om sprintschoenen want dan krijg je dunzolige wedstrijdschoenen voor op de (uit zichzelf al verende) atletiekbaan. Die zijn niet echt goedkoop maar hebben hele dunne zolen en bijna geen demping. Vreemd genoeg voelen ze wel altijd heel erg lekker aan. Grote kans echter dat voor het gebruik wat jij wilt ze echter binnen no time voor problemen zorgen. Wil je geen risico lopen en ben je niet te beroerd om het halve land af te reizen voor goed advies? Ga dan naar PK Running in Dodewaard. Klant/verkoop ratio is 1:1. Iedereen wordt altijd geholpen door een zeer deskundig persoon die meer dan de gemiddelde km's in de benen heeft zitten. Langere proefloopbanen dan normaal en een zeer grondige analyse van je gestel (de sportarts kon er een puntje aan zuigen). Maar het is een takke-end uit de buurt en ze zijn niet goedkoop. Run2Day is een prima optie. Succes ermee !! Kan hier volkomen mee eens zijn. De lange reis beslist waard. Uitstekende medewerkers die weten waar ze over praten en je niet richting één merk, waarvan ze de meeste winst op maken, loodsen. De medewerkers zijn inderdaad goed geschoolde hardlopers en laten ook loopenthousiasme merken. Ik heb er vele Nike schoenen aangeschaft, die waren namelijk voor mijn (lichte bouw en smalle voet) de meest geschikste schoenen.
|
|
|
|
Jantra
-
Total Posts
:
3163
- Scores: 0
-
Reward points
:
246
-
Status: offline
|
RE: Hardloop schoenen
ma 17-dec-07 14:37
( permalink)
Ik heb mijn schoenen ook van Run2Day. Heb hele moeilijke voeten en heb wel vijf verschillende paren aangehad voordat ik de juist had. Ik ben zeer tevreden.
CARPE DIEM *~*Als er een manier is om het beter te doen, vind die dan*~*
|
|
|
|