Moob
-
Total Posts
:
14761
- Scores: 91
-
Reward points
:
1417
-
Status: offline
|
Hari vs Feitosa (29-06-08)
do 03-jul-08 20:00
( permalink)
Enjoy! http://my.break.com/content/view.aspx?ContentID=528788 Feitosa is echt geen slechte vechter, maar Hari laat niet veel van em heel. Ik hoop dat we nog een hoop gaan zien van 'the Golden Boy' Hari. Oh enne... Leuk om te zien dat Hari steeds breder wordt. Vergelijk em maar eens met het begin toen hij net K1 deed.
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
- Scores: 25
-
Reward points
:
1302
-
|
RE: Hari vs Feitosa (29-06-08)
do 03-jul-08 22:59
( permalink)
Hij is een stuk completer dan eerst. Het lijkt ook wel of hij meer nadenkt over zijn combi's i.p.v. te rausen. Verder ziet hij er zeker een stuk indrukwekkender uit.
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14761
- Scores: 91
-
Reward points
:
1417
-
|
do 03-jul-08 23:06
( permalink)
Z'n hoofd wordt steeds kleiner he! Hij doet me een heel klein beetje aan Iggy denken (Ignashov) ook wat vechten betreft. Het lijkt ook wel of hij meer nadenkt over zijn combi's i.p.v. te rausen.
Idd, dat valt goed op. Bij die eerste 8 tellen, daar kijkt hij heel goed vind ik. Denk ook dat hij een goede hoek (en daarmee bedoel ik dus geen stoot) heeft, past precies bij hem, goed team.
|
|
|
|
LeonCame
-
Total Posts
:
705
- Scores: 0
-
Reward points
:
496
-
|
zo 06-jul-08 12:19
( permalink)
Hari gaat zowieso de K1 een keer winnen, kan niet anders. Hij vernedert Feitosa gewoon. Een kerel die tegen de allergrootste heeft gevochten, al jarenlang meedraait. En ook heeft gewonnen van mannen als Aerts. Gelukkig begint Hari ook wat volwassener te worden, en toont hij meer respect voor zijn tegenstanders en de sport in het algemeen. Maar toch, elke keer dat ie wint heeft het weer een beetje een bijsmaakje. Wel de allerbeste vechter op dit moment wat mij betreft, hij gaat Bonjasky zeker ook nog verslaan. Hij kan net zo goed trappen, maar VEEL beter boksen dan Remy. Die linker jab heeft zoveel bereik en komt zo snel aan, wow. Wat een vechter.
Uit het goud der korenharen, schiep god de trotse Hagenaren. Uit het restant kwamen de kneusjes van ons land
|
|
|
|
sweetyboy
-
Total Posts
:
29
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
do 07-aug-08 11:39
( permalink)
bad harie is zeker gegroeit in een korte tijd. hij was vroeger een tenger mannetje en moet je nu eens zien??
|
|
|
|