student
-
Total Posts
:
51
- Scores: 0
-
Reward points
:
870
-
Status: offline
|
Help, 5kg gram verloren in 2 weken.
ma 05-sep-11 00:07
( permalink)
Hoe het kan weet ik niet precies, maar ik ben binnen twee weken tijd 5kg kwijt geraakt. Gedurende de zomervakantie heb ik bijna geen oefeningen gedaan, maar ben wel normaal door blijven eten. Van het één op het andere moment was ik zo 5kg lichter, terwijl ik graag iets zwaarder wil worden. Nu ben ik eigenlijk terug bij af. Nee, erger nog, want ik woog nu met kleren aan 59kg, dat is lichter dan voor ik hier kwam. Mijn BMI is nu naar 17,7 gezakt en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het is ook zichtbaar dat mijn spieren geslonken zijn. Is het niet veel om 5kg te verliezen in enkele dagen tijd? Heb in die periode ook wat andere fysieke symptomen gehad die niet normaal waren, maar ik weet niet of het er mee heeft te maken. Een lichte druk in de borst. Bij minimale inspanningen al een kloppend hart in de keel. Er waren ook twee dagen waar ik last had van lichte duizeligheid en lichtheid in het hoofd. Weet niet of dit nog de moeite waard is om te vertellen, maar ik slaap ook moeilijk.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11204
- Scores: 580
-
Reward points
:
2055
-
Status: online
|
Re:Help, 5kg gram verloren in 2 weken.
ma 05-sep-11 08:10
( permalink)
Absoluut even je huisarts opzoeken. Al is het maar om dingen uit te sluliten.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
milo
-
Total Posts
:
770
- Scores: 8
-
Reward points
:
843
-
Status: offline
|
Re:Help, 5kg gram verloren in 2 weken.
ma 05-sep-11 15:39
( permalink)
^wat sheru zegt. Je symtomen lijken mij te komen door ontzettend veel stress... s'nachts piekeren en minder slapen kost enorm veel energie, verhoogde hartslag ook al, dat zorgt er ook al voor dat je minder kan eten wat (zeker in combinatie met weinig slaap) weer lichtheid in het hoofd kan veroorzaken. Beginnende schoolstress? Maar zoals sheru zegt.. langs de dokter gaan
|
|
|
|