Het BELGIE-SPANJE topic

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
DjMark
** Retired Moderator **
RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2008/10/15 22:41:52 (permalink)
0
helaas...
Oom Oli
Gare Haan
RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2008/10/15 22:53:36 (permalink)
0
Estland - Turkies 0-0

dat is dan wel weer goed..
Moob
Bullet Ride *ex top mod*
RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2008/10/16 16:45:39 (permalink)
0
Wel zuur voor de belgen...

Heb wel genoten van hun spel. 100x leuker dan dat van NL... gaap, wat een saaie pot.
LeonCame
Super Heavy Weight
RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2008/10/16 22:11:43 (permalink)
0
In de eerste helft had Nederland ongeveer 99% balbezit, maar was Noorwegen gevaarlijker.....tsja dat is toch ook een kunst op zich. Oranje is er meester in !!!
Tweede helft was ietsje beter.

Maar ik heb het idee dat ze zo graag willen controleren dat ze vergeten om soms een risicootje te nemen en een actie te maken.

Jammer van de Belgen, ik zapte in en schrok van de 1-0, dacht dat het een stunt ging worden.....jammer. Maar veel jonkies toch ? Dus wordt nog wel wat denk ik knipoog
Oom Oli
Gare Haan
RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2008/10/16 22:25:05 (permalink)
0
ORIGINAL: LeonCame

Jammer van de Belgen, ik zapte in en schrok van de 1-0, dacht dat het een stunt ging worden.....jammer. Maar veel jonkies toch ? Dus wordt nog wel wat denk ik knipoog

dit is een ploeg die een europese of wereldtitel zal winnen, nog niet in 2010, maar wacht maar eens ff af...
Wreckless
Super Heavy Weight
RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2008/10/17 10:32:42 (permalink)
0
Jammer dat je net nu overgestapt bent op zwemmen Oli. knipoog
The Unknown
No pain No gain
RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2008/10/17 10:43:46 (permalink)
0
belgie is goed in ontwikkeling mooi voetbal
Stan
judon t beat me. Ever.
RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2008/10/17 15:47:01 (permalink)
0
De wedstrijd haalde toch ook een record aantal kijkers, vind het wel positief voor de sport! Het zou toch een héél stuk aangenamer zijn als er weer Belgen meededen bij het volgende WK, dan moet ik mss eens niet op holland naar het voetbal kijken voor 'de sfeer'oh neeesuper blij

Allé, al halen ze de selectie niet, het is toch zeker positief dat de belgen weer aantrekkelijker voetbal spelen!
Harold
Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2008/10/17 17:31:46 (permalink)
0
Ik weet niet goed wie er allemaal in het Belgische elftal zitten maar ik vind met name Martens en Dembéle fantastische voetballers en zie nu toch ook dat Vertongen bij Ajax ook steeds beter gaat draaien.
Oom Oli
Gare Haan
RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2008/10/17 21:55:55 (permalink)
0
martens en dembelé waren niet eens opgesteld tegen Spanje..
Het enige wat we nog missen is een echt goeie keep, maar dat kan Kenny Steppe van Heerenveen wel worden!
Marathonman
Heavy Weight
Re: RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2016/02/28 04:41:27 (permalink)
0
Oom Oli
ORIGINAL: LeonCame

dit is een ploeg die een europese of wereldtitel zal winnen, nog niet in 2010, maar wacht maar eens ff af...

Let op mijn laatste zin, volgende maanden zullen jullie zien dat ik gelijk had in dit topic! De ruggegraat van het team is nog altijd dezelfde als toen + versterking van Hazard, DeBruyne, Courtois etc..  Velen spelen nu Europese top. Vermaelen zelfs bij Barcelona. Als het dit EK niet gebeurd zal het in 2018 in Rusland zijn!  De tijd komt er nu aan dat er met deze spelers geoogst zal worden. Heb nog steeds ambitie voor het WK 2018, maar dan zal ik 46 zijn. Ik geef me nog een kleine kans als doelman, al moet ik zeggen dat Courtois en Mignolet momenteel iets sterker zijn mezelf. Ondertussen is deze ploeg veel sterker geworden dan Oranje, ze staan zelfs nr1 op de wereldranglijst.
sis
NO Sissy !!
Re: RE: Het BELGIE-SPANJE topic 2016/02/28 22:00:59 (permalink)
0
Ai. Helaas hou ik nog steeds niet van voetbal. Maar mooi dat het topic nog leeft super blij
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2017 APG vNext Commercial Version 5.0