Van 19 t/m 20 april a.s. zal in Essen (Duitsland) weer de Fibo plaats hebben, een van de grootste beurzen in de wereld op het gebied van fitness, bodybuilding etc.. De beurs zal voor het laatst in Essen worden gehouden en voor veel Nederlanders dus de laatste kans om deze beurs in de buurt te bezoeken, de beurs wordt nl vanaf volgend jaar in keulen gehouden. Jammer want ook voor mij zal het waarschijnlijk de laatste keer zijn, deze beurs te bezoeken omdat Keulen straks gewoon te ver weg is voor een daggie

. Ik kijk er altijd al een heel jaar naar uit en zou er eigenlijk zo 4 dagen kunnen rond wandelen en alle demonstratie, stands etc. te bekijken.
In de afgelopen jaren heb ik veel grote namen uit de bodybuilding sport daar ontmoet zoals o.a. Dorian Yates, Rich Gaspari, Markus Becht, Ed Nunn, Alexander Fedorov, Peter Trenz, Dexter Jackson, Lee Priest, Phil Heath, Bob Chiccerillo, Shawn Ray, George Farah, Kevin Levrone, Markus Ruhl, Alphonso del Rio, Ronny Rockel, Dennis Wolf, Ed van Amsterdam, Flex Wheeler, Martin Kjelstrom, Mario van Steenberghe en Chris Cormier

.
Dit jaar zullen ook weer veel top bb pro's en vele A-bedrijven uit de sport te vinden zijn op de Fibo. Hier alvast een klein lijstje van supplementen bedrijven die al een stand hebben geboekt.
-Weider
-Benfatto Nutrition
-All American EFX
-Best Body Nutrition
-San
-NutriMinds
-Gaspari Nutrition
-Dorian Yates Nutrition
-Optimum Nutrition
-USN
-Scitec
De volgende atleten hebben al toegezegd aanwezig te zullen zijn in de diverse stands,
Phil Heath, Dorian Yates (Dorian Yates Nutrition), Lee Powell (USN), Francis Benfatto (Benfatto Nutrition), Ronny Rockel (Best Body Nutrition). Op de vakdagen is de entree € 21,-., op de 2 dagen voor het publiek € 15,-..
De komende maanden zal ik af en toe wat update's doen m.b.t. A-merken die een stand hebben op de Fibo en atleten die te vinden zullen zijn in de diverse stands

.