Hallo !!!
Ik ben Patricia 27 jaar en ben 160cm en weeg 67 kilo.
Ik woog begin dit jaar 71 kilo en was rond de 6 kilo afgevallen.
Helaas zijn er sinds 2 a 3 maanden weer 2 kilo's bij gekomen.
Ik weeg nu dus 67 en wil heel graag een kilo of 4 kwijt raken.
Het liefst wil ik naar de 60 kilo, maar ik ben al iets stevig gebouwd en 60 weeg ik al niet meer sinds mijn 15e dus ik weet niet of ik dat ooit nog zal redden.
Ik sport 3 a 4 keer in de week waarvan 1 x hardlopen (tussen de 12 en 17 km) en 2 a 3 keer fitness waar ik cardio doe en een beetje met gewichten train.
In totaal ben ik vaak tussen de 1 uur en 20 min en de 2 uur in de sportschool.
Ik let op mijn eten, ik eet om de 2 uur iets (magers)
Zoals gister bijv heb ik gegeten:
(ik begin om 6 uur met werken dus eet wel vroeg) Om half 5 2 crackers met kipfilet en een glas karnemelk. Om 7 uur een stuk ontbijtkoek met boter (light). Om 9 uur een appel. Om half 11 een broodje met boter (light) en 30+ kaas. Om half 1 een broodje met boter (light) en een stuk ontbijtkoek met boter (light) Om half 3 een broodje met boter (ligt) en 30+ kaas en een glas
karnemelk en om 6 uur 's avonds spuitenstampot met aardappelpuree, gehakt, uien en wat jus. Dan heb ik die avond ook nog gesport en volgens mijn hartslaghorloge had ik rond de 900 calorieen verbrand. Tevens op de sportschool 1 liter water gedronken en op mijn werk 1,5 liter. Zo ziet mijn voedingsschema er over het algemeen uit.
Ik eet niet elke dag hetzelfde en ook niet op dezelfde tijdstippen (heb onregelmatige diensten), maar wel meestal om de 2 uur iets gezonds, magers en ik sport er dus bij.
Toch doe ik iets fout want ik sta al een paar weken stil op de 67 kilo.
Heeft iemand een tip voor mij hoe ik die 4 kilo voor het einde van dit jaar kwijt kan zijn??
THNX !!! ;-)