|
Author |
Vato Loco
-
Total Posts
:
2599
- Scores: 0
-
Reward points
:
711
-
Status: offline
|
Hoe is dit in Godsnaam mogelijk??
di 04-jul-06 14:30
( permalink)
Gisteren zat ik het programma te dik om af te vallen te kijken en daar was een vent van 1,72m en hij woog 114 kilo en niet aan spieren maar je zag echt dat ie vet was en ergens in de 40. Maar.... hij had al aan 268 triatlons mee gedaan en trainde elke dag echt veel kilometers in alle 3 de onderdelen en dit doet ie al jaren. Hoe kan zo iemand met zo intensieve training en sport toch zo dik blijven? Ze hadden hem medisch onderzocht en alles was goed, goeie hartslag, goeie bloeddruk weinig cholesterol in uitstekende conditie.
Alles gaat lekker
|
|
|
|
DHB
-
Total Posts
:
2533
-
Reward points
:
0
-
|
RE: Hoe is dit in Godsnaam mogelijk??
di 04-jul-06 15:01
( permalink)
Heel veel eten... Als je veel calorieën verbrandt, maar nog meer calorieën naar binnenwerkt, zal je alsnog aankomen. Misschien een McD. dieet?
Me fail English? That's unpossible!
|
|
|
|
Vato Loco
-
Total Posts
:
2599
-
Reward points
:
711
-
|
di 04-jul-06 16:14
( permalink)
ja maar dan word je naar alle waarschijnlijkheid niet zo goed getest, en met die vent was absoluut niks aan de hand, kerngezond
Alles gaat lekker
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1819
-
|
di 04-jul-06 17:25
( permalink)
Heb al vaker van hem gehoord, hij is uiteraard zeer bekend. Is weer een bewijs dat je niet per sé slecht in vorm hoeft te zijn met zo'n gewicht. En andersom dat een slank persoon dan zeker wel fit is.. Kan wel een gok doen naar de reden van overgewicht. Triathlon training is aardig slopend. Vaak eten mensen te weinig in de tijd dat ze trainen en worden mager. Wat ook kan, is dat ze overcompenseren na afloop van een training. En vooral ook dat het trainen zelf de stofwisseling vertraagt. Dan ben je helemaal de sigaar als je een tijdje stopt met trainen.
|
|
|
|
Mr.T
-
Total Posts
:
1244
-
Reward points
:
0
-
|
wo 05-jul-06 12:44
( permalink)
Heb wel een keer op tv gezien dat iemand gewoon mooi slank was en van binnen helemaal naar de klote. Alle organen zaten helemaal onder het vet en het hart hield het bijna niet meer uit. Ook de longen waren helemaal naar de klote. En zij maar denken dat ze gezond was omdat ze een slank buikje had! grTz
"Nothing but a Peanut..." R. Coleman, Mr.O 2004 23 age 185 cm 115 kilo 23 % bf 110 benchpress Favorite: Markus Ruhl
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
wo 05-jul-06 19:11
( permalink)
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
Vato Loco
-
Total Posts
:
2599
-
Reward points
:
711
-
|
wo 05-jul-06 20:20
( permalink)
jammer dat ik geen foto van hem kan vinden, Espi? hij lijkt een beetje op de lerstman met stoppelbaard,
Alles gaat lekker
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-jul-06 11:36
( permalink)
de beste man moet iig hele sterke knieen hebben...
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
harley
-
Total Posts
:
125
-
Reward points
:
375
-
|
do 06-jul-06 15:26
( permalink)
dit fenomeen staat in het boek van atkins beschreven, deze meneer is erg insulineresistent, en jaagt gewoon de khs die hij eet de vetcellen in , en verbrandt alleen de eiwitten en vetten die hij eet in de trainingen. hij is natuurlijk fit door al het sporten, zou hij de khs sterk verminderen zou hij als een speer afvallen.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1819
-
|
do 06-jul-06 17:36
( permalink)
Denk dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben. Mja, low-carben als triatleet dat wordt als een zonde beschouwd.
|
|
|
|
Aaron
-
Total Posts
:
27
-
Reward points
:
0
-
|
do 13-jul-06 12:25
( permalink)
Heb wel respect voor deze man. Hij is tevreden zoals hij is, dik en fit. Hij hoeft niet af te vallen. Waren er maar meerdere zoals hem, dan zou men niet zo denigrerend over zichzelf doen.
|
|
|
|
Doix
-
Total Posts
:
225
-
Reward points
:
0
-
|
vr 14-jul-06 15:45
( permalink)
Goed om dit te lezen, er wordt in mijn optiek te vaak gekeken naar enkel kilogrammen en BMI index terwijl eigenlijk niet naar vet vs. spieren gekeken wordt. Nu is bovenstaande man blijkbaar niet heel gespierd, maar wel kerngezond. Niet alleen respect maar ook eens een tegenwicht in de extreme zucht naar ongezonde slankheid in onze samenleving. Zelf had ik een BMI index van over de 30 en nu is deze rond de 26.5. Recentelijk las ik in een onderzoek (maar mijn god, ik weet niet meer waar) dat de levensverwachting van mensen met een BMI index tussen de 25 en 30 hoger lag dan van mensen die in de gezonde regionen viel, namelijk 18 tot en met 25. Toch wel leuk om te lezen dan. Echter blijft er een relatie bestaan tussen gezondheidsklachten op latere leeftijd en buikvet. Grtz, Aad
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1819
-
|
vr 14-jul-06 18:15
( permalink)
Ook hier in huis ervaren we een grappige relativering over de soms gebrekkig voorspellende waarde van de 'BMI'. Sinds mei hebben we een poes in huis, die nogal te zwaar is. Ze was voor haar eigen veiligheid 6 maanden opgesloten geweest in een kleine woning nadat de eigenaar verhuisd was van een rustig buitenhuis naar een aan een zeer drukke weg gelegen appartement. Doodongelukkig werd ze ervan en volgens hem was ze flink aangekomen. Nou, inderdaad ze woog bij binnenkomst bijna 8 kg. Veel voor een poes van 3 jaar! Dus wij hebben haar aan de light brokjes gezet. Geen sjoege, ja 3 ons eraf maar daar bleef het bij. Groot was haar euforie toen ze naar buiten mocht. En wat blijkt, het is een echte acrobate.. ze bleek niet alleen zelfstandig het huis uit te kunnen via het open slaapkamerraam op de eerste verdieping , maar ook de lastiger route andersom omhoog via het platte dak is haar gelukt. Ook al eens van angst voor een hond 2 meter omhoog gesprongen op een muurtje. Een echte krachtpatster ben je dan als je dat lukt met dit gewicht. Kortom, we hebben de stellige indruk dat deze poes meer dan kerngezond is en het afvallen dus geen enkele prioriteit behoeft, maar dat ze prima functioneert op dit gewicht. Ik bedoel maar...
|
|
|
|
Re_Style
-
Total Posts
:
15
-
Reward points
:
0
-
|
za 19-aug-06 10:32
( permalink)
bier
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
za 19-aug-06 11:16
( permalink)
ORIGINAL: Doix ... Recentelijk las ik in een onderzoek (maar mijn god, ik weet niet meer waar) dat de levensverwachting van mensen met een BMI index tussen de 25 en 30 hoger lag dan van mensen die in de gezonde regionen viel, namelijk 18 tot en met 25. Toch wel leuk om te lezen dan. Echter blijft er een relatie bestaan tussen gezondheidsklachten op latere leeftijd en buikvet. Grtz, Aad Het is goed mogelijk dat er in de groep met een BMI tussen 18 en 25 een aantal mensen zitten die, door gezondheidsproblemen, gewicht verloren hebben. Hetzelfde zie je ook met het onderzoek naar wel of geen alcohol drinken. Mensen die af en toe eens een glaasje drinken blijken een hogere levensverwachting te hebben dan mensen die nooit alcohol drinken. Is alcohol dan gezond. Of zit er in de groep van geheelonthouders een aantal mensen die omwille van medische redenen niet mogen drinken?
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
- Scores: 125
-
Reward points
:
1841
-
Status: online
|
za 19-aug-06 13:33
( permalink)
Waarschijnlijk gewoon een hoog natuurlijk vet% (setpoint theorie)
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
|
|
|
|
Mr.X.
-
Total Posts
:
3596
-
Reward points
:
711
-
|
zo 20-aug-06 23:42
( permalink)
Wie van nature een lage stofwisseling heeft, is gedoemd om mollig of dik te worden.
Er zijn twee manieren om jezelf voor de gek te houden. Het ene is om te geloven in wat niet waar is en de andere is weigeren te geloven wat wel waar is".
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
ma 21-aug-06 00:54
( permalink)
|
|
|
|
Mr.X.
-
Total Posts
:
3596
-
Reward points
:
711
-
|
ma 21-aug-06 13:15
( permalink)
Ok, gedoemd komt over alsof het hopeloos is, maar dat bedoel ik niet. Stofwisseling is niet voor niets vet gedrukt. Op elk potje past een dekseltje, als men maar lekker in zijn vel zit, dan komt de rest vanzelf... Ikzelf ben ook gedoemd met een bruine huid, kaalheid en een te grote piemel. het is ook maar net hoe je er mee omgaat en hoe je het bekijkt.
Er zijn twee manieren om jezelf voor de gek te houden. Het ene is om te geloven in wat niet waar is en de andere is weigeren te geloven wat wel waar is".
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|