Hoe kan ik afvallen door cardio en krachttraining te doen?

Author
Angelov
Feather Weight
2014/11/03 21:17:11 (permalink)
0

Hoe kan ik afvallen door cardio en krachttraining te doen?

Ik ben 17 jaar, 89 kg, 173 cm en mijn vetpercentage is 24,8%

Ik ben sindskort (afgelopen vrijdag) lid geworden van een sportschool en verder heb ik de afgelopen 3 jaar nooit aan sport gedaan.
Mijn doel is om in 8 maanden 15 kg af te vallen.

Op mijn voeding letten zou niet echt een probleem moeten zijn, want ik eet bijna nooit snoep, chips, choloca e.d.
Wat ik wel drink is ongeveer 3 energy blikken per dag (bijv: Golden Power).

Ik wil cardiotrainingen en/of krachttrainingen doen.

Het probleem is dat ik geen trainingsschema heb. 

Heeft iemand ervaringen erover of is er iemand die een goede trainingsschema voor mij heeft? Ik stel dit zeer op prijs.
Nu klinkt het een beetje dat ik dit niet wil regelen, maar als ik in uw gezonde schoenen zou staan zou ik mensen die wat overgewicht hebben gegarandeerd helpen.

Ik stel dit nogmaals zeer op prijs.

2 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Hoe kan ik afvallen door cardio en krachttraining te doen? 2014/11/04 10:29:18 (permalink)
    0
    Welkom! Natuurlijk zijn we niet te beroerd om te helpen.. maar.. er bestaat niet zoiets als één schema dat voor iedereen het gewenste effect geeft. Want het hangt er maar net van af wat je mogelijkheden zijn. Hoe vaak je traint, of je dagelijkse bezigheden verstoord worden door spierpijn en dergelijk. Om je toch wat inspiratie te geven, bij deze twee wat oudere topics waarin een aantal voorbeeldschema's zijn gepost. 

klik en klik

Voor mij persoonlijk is voeding belangrijker dan training, als ik af wil vallen. Maar als je dat al aardig op orde hebt, wie weet maakt training voor jou dan wel een groot verschil. Succes in ieder geval  
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    Re: Hoe kan ik afvallen door cardio en krachttraining te doen? 2014/11/04 11:10:13 (permalink)
    0
    En stoppen met die energydrink. Is ongezond en voegt totaal niks toe.
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0