memo1988
-
Total Posts
:
77
- Scores: 1
-
Reward points
:
645
-
Status: offline
|
Hoe lang kan je een proteïne shake bewaren in de koelkast?
ma 30-jan-12 18:42
( permalink)
Hallo, ik ben het eerlijk gezegd beu om mijn blender telkens te moeten wassen voor 250ml melk en 30gr proteïne shake klaar te maken... Het is een relatief grote blender en mijn afwasbak is relatief klein, ook daarmee... In het vervolg zou ik er graag meteen 3 in één keer willen klaarmaken, dan drink ik de ene op dezelfde dag nog en de 2 andere de volgende dagen maar ik vroeg mij af of dat kwaad kan? Kan het zijn dat zo'n proteïne shake na 2 dagen in de koelkast eiwitten verliest of is dat niet zo? Wie stelt mij gerust? Of wie geeft andere tips? Groetjes
STATS: 23 jaar 1m81 55kg (8kg vermagerd wegens chronische keelontsteking, nu wil ik terug sporten, veel eten en vooral groeien!)
|
|
|
|
Toikin
-
Total Posts
:
1678
- Scores: 44
-
Reward points
:
1032
-
Status: online
|
Re:Hoe lang kan je een proteïne shake bewaren in de koelkast?
ma 30-jan-12 19:12
( permalink)
Als je alleen water of melk met proteine-poeder mengt, waarom dan niet rechtstreeks in je shake-beker, dat doe ik ook, scheelt een hoop afwas, en als je 2 dezelfde smaken shakes wilt drinken die dag, dan spoel ik hem gewoon simpeltjes uit, en ready to use!
|
|
|
|
memo1988
-
Total Posts
:
77
- Scores: 1
-
Reward points
:
645
-
|
ma 30-jan-12 21:19
( permalink)
Toikin Als je alleen water of melk met proteine-poeder mengt, waarom dan niet rechtstreeks in je shake-beker, dat doe ik ook, scheelt een hoop afwas, en als je 2 dezelfde smaken shakes wilt drinken die dag, dan spoel ik hem gewoon simpeltjes uit, en ready to use! ik moet zo'n beker kopen, en liefst zo rap mogelijk!!! Maar de vraag was, kan het kwaad als ik het 2 dagen in de koelkast zou bewaren???
STATS: 23 jaar 1m81 55kg (8kg vermagerd wegens chronische keelontsteking, nu wil ik terug sporten, veel eten en vooral groeien!)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30862
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
Status: online
|
ma 30-jan-12 22:38
( permalink)
Ik vind het niet lekker als die te lang staat  en daarmee bedoel ik al langer dan een uurtje.
|
|
|
|
nails
-
Total Posts
:
588
- Scores: 83
-
Reward points
:
1336
-
|
ma 30-jan-12 22:42
( permalink)
Neuh niet laten staan. Gewoon in de shakebeker en meteen opdrinken. Als je niet meteen kan drinken, dan apart de poeder meenemen en ter plaatse mengen en opdrinken. Easy as that!
Live your dreams!
|
|
|
|
wednesday
-
Total Posts
:
356
- Scores: 12
-
Reward points
:
886
-
|
ma 30-jan-12 23:13
( permalink)
Shakebeker is zeker een tip. Als je het zoals mij lekker vindt om er nog een banaantje doorheen te mixen kan je eventueel ook kijken voor een smoothiemaker. Ik heb er één van 25 euro. Je moet er niet teveel van verwachten maar het mixen van melk, eiwitpoeder en fruit doet ie als de beste  . En de mixbeker is gelijk de drinkbeker dus het is een kwestie van even goed afspoelen. Me ouders hebben ook een grote blender en wat een hel is het om dat ding schoon te maken 1000en onderdelen...
Toen ik zo oud was als jou, was ik veel jonger
|
|
|
|