Hoe om te gaan met een burn out
Author Message
Boeffie

• Total Posts : 2
  • Scores: 0
  • Reward points : 4
  • Status: offline
Hoe om te gaan met een burn out ma 20-sep-10 15:41 (permalink)
0
Op 10 juli ben ik in Turkije voor mijn reis terug naar Nederland om 07:10 uur out gegaan.
Vanaf dat moment allerlei angstige klachten.
Zoals last van het har / hartkloppingen te snelle hartslag enzovoorts.
Daar kwam duizeligheid bij CONTINU hele dagen lang
Toen begon de vermoeidheid een grote rol te spelen
en nu is het 20 september en lig ik al zeker 4 weken plat gestrekt op bed en kan ik niets meer doen zonder er te moe voor te zijn, opruimen in huis gaat ECHT NIET hondjes uitlaten is een te grote vraag voor mijn lichaam eten koken? KAN IK AAN BEGINNEN maar dan lijkt het of ik in elkaar stort en ga ik maar gelijk weer in bed lichaam.

Ik ben bij alle artsen geweest neurologen cardiologen dokters internist enzovoorts heb een MRI scan gehad EEG ECG's een hartfilmpje van 24 uur nee hoor ik ben zo gezond als een vis. Het lijkt alleen meer op een burnout met angstaanvallen oke prima, daar durf ik nu wel in te geloven en over te praten.

Ik ben nooit in aanraking geweest met drugs (zal dat ook niet doen) maar ik snap best dat als mensen zo radeloos in het leven staan net als ik heb gestaan de afgelopen weken dat mensen er toch aan gaan geloven en aan drugs beginnen.

Ik ben een jonge dame die graag wil leven en de wil is er echt, ik wil lekker naar buiten en sporten en werken en lekker wandelen met de hondjes lekker naar het strand maar die duizelingen in mijn hoofd en die moeheid in mijn hoofd en gehele lichaam houden mij tegen, duurd dit nog lang? k kan het namelijk echt allemaal niet meer aan!!