Hoe om te gaan met een burn out
Author Message
Boeffie

• Total Posts : 2
  • Scores: 0
  • Reward points : 4
  • Status: offline
Hoe om te gaan met een burn out ma 20-sep-10 15:41 (permalink)
0
Op 10 juli ben ik in Turkije voor mijn reis terug naar Nederland om 07:10 uur out gegaan.
Vanaf dat moment allerlei angstige klachten.
Zoals last van het har / hartkloppingen te snelle hartslag enzovoorts.
Daar kwam duizeligheid bij CONTINU hele dagen lang
Toen begon de vermoeidheid een grote rol te spelen
en nu is het 20 september en lig ik al zeker 4 weken plat gestrekt op bed en kan ik niets meer doen zonder er te moe voor te zijn, opruimen in huis gaat ECHT NIET hondjes uitlaten is een te grote vraag voor mijn lichaam eten koken? KAN IK AAN BEGINNEN maar dan lijkt het of ik in elkaar stort en ga ik maar gelijk weer in bed lichaam.

Ik ben bij alle artsen geweest neurologen cardiologen dokters internist enzovoorts heb een MRI scan gehad EEG ECG's een hartfilmpje van 24 uur nee hoor ik ben zo gezond als een vis. Het lijkt alleen meer op een burnout met angstaanvallen oke prima, daar durf ik nu wel in te geloven en over te praten.

Ik ben nooit in aanraking geweest met drugs (zal dat ook niet doen) maar ik snap best dat als mensen zo radeloos in het leven staan net als ik heb gestaan de afgelopen weken dat mensen er toch aan gaan geloven en aan drugs beginnen.

Ik ben een jonge dame die graag wil leven en de wil is er echt, ik wil lekker naar buiten en sporten en werken en lekker wandelen met de hondjes lekker naar het strand maar die duizelingen in mijn hoofd en die moeheid in mijn hoofd en gehele lichaam houden mij tegen, duurd dit nog lang? k kan het namelijk echt allemaal niet meer aan!!

Het is voor mij nu al weken lang sochtens wakker worden alle moed verzamelen om te douchen dan maar douchen en weer dood op zijn en het bed in gaan met hoofdpijn duizelingen moeheid MIJN BATTERIJTJE IS OP! maar hoe en wat kan ik in hemels naam doen om hem weer een beetje op gang te krijgen?

Ik heb heel het google al af gegoogled en dat maakt me wel erg bang alle ziektes horen bij het beeld waar ik aan leid en het schijnt een burnout te zijn. !!

verdrietigIs er iemand die dit leest en ook heeft gekampt met een burn out? zo ja alsjeblieft wil je mij helpen ik ben RADELOOS! verdrietig

Liefs Boeffie

PS mocht je het je afvragen ja ik ben een persoon die hard werkt en altijd maar wil dat andere me leuk en aardig vinden en overal 100% voor gaat en zichzelf overal druk om maakt.

SheRu

• Total Posts : 11204
    • Scores: 580
    • Reward points : 2055
    • Status: online
    Re:Hoe om te gaan met een burn out ma 20-sep-10 15:43 (permalink)
    0
    Ik zou sowieso een doorverwijzing naar de psycholoog vragen bij je huisarts.
    You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

Boeffie

• Total Posts : 2
      • Scores: 0
      • Reward points : 4
      • Status: offline
      Re:Hoe om te gaan met een burn out ma 20-sep-10 15:45 (permalink)
      0
      O Sorrie Sheru, dat heb ik ook gekregen alleen moet ik daarvoor wachten tot 7 oktober. verdrietig!

Tot die tijd hoop ik toch wel zelf er een beetje boven op te kunnen komen, ik weet dat de buitn lucht mij goed zal doen en bewegen me een heerlijk gevoel zal geven maar de energie is er nog niet, daar baal ik dus zo van verdrietig.

SheRu

• Total Posts : 11204
        • Scores: 580
        • Reward points : 2055
        Re:Hoe om te gaan met een burn out ma 20-sep-10 15:50 (permalink)
        0
        Zeven oktober lijkt ver weg, maar 't is goed dat je in elk geval al bezig bent met herstellen toch?
        Verder zou ik veel slapen, verplichtingen minimaliseren,  gaan wandelen als je eraan toe bent, je tefeloon uitzetten, en mensen om je heen vragen om je te helpen, bijvoorbeeld met je hondjes,  en ik zoek zo even de link op naar een eerdere burnout-thread die we hier hebben gehad. knipoog

http://forum.body-fitness...6153&high=burn+out
        You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

sis

• Total Posts : 30862
          • Scores: 616
          • Reward points : 2067
          Re:Hoe om te gaan met een burn out ma 20-sep-10 19:03 (permalink)
          0
          Vervelende situatie. Vooral als er gezegd wordt dat er niks mis is met je. En je dan zo belabberd voelen.

De duizelingen kunnen te maken hebben met verkeerd ademen. Ik denk niet dat je meteen teveel tegelijk moet gaan willen sleutelen aan jezelf qua hulp of therapievormen maar je zou eens wat kunnen lezen over hyperventilatie, als je daar aan toe bent.

Op pfeiffer e.d. zal wel getest zijn zeker?

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
            • No New Messages
            • Hot Topic w/ New Messages
            • Hot Topic w/o New Messages
            • Locked w/ New Messages