Echt ouderwets niet.. maar eh, op een man afstappen voor een date deed/doe ik niet.
Eerlijk gezegd vond ik mezelf altijd zo afstotelijk dik dat ik nooit interesse voor mannen (noch vrouwen) had. Het gevolg was dat ik me ook niet sexy kleed(de). Dat moet ik weer helemaal opnieuw leren.. oorbellen in, rokjes aan etc. Het verbaast me toch weer , hoe visueel mannen zijn ingesteld. Voor een vrouw telt dat allemaal wat minder.
Een interessant gevolg van mijn instelling is, dat ik na heel lang hyperverlegen te zijn geweest, daar nu totaal geen last meer van heb.. wat wil je: ik ben wereldrecordhoudster liften met fiets. In bijna elke vakantie heb ik OV of fietsen gecombineerd met liften, ook ditmaal. En dan moet je een goede babbel hebben!
Het is leuk te merken dat ik nu ook meer sjans heb, nu ik flink ben afgevallen. Zat gisteren in een coupé vol met jonge mannen en gelijk werd er geflirt.
Maar echt effectief een man het bed in lokken.. tja, ik had wel zo'n openingszin willen hebben, toen ik een waanzinnig knappe Vlaming in de jeugdherberg tegen kwam. Verder dan onschuldig gebabbel is het helaas niet gekomen...en die knappe Duitse fietser ving mijn signalen niet op.
Dat communiceren met kleding en oogcontact is wel een 'eye-opener' moet ik zeggen... zag bij het congres ook diverse mannen, die dat oogcontact niet maken...
Dus.. in feite blijft het toch bij: de vrouw geeft de bal aan via oogcontact, houding en kleding en de man 'kopt in'.
Ik snap trouwens niet wat met 'jeuk aan jouw knie ' bedoeld wordt..
Espi, die dus niet verder kwam dan "ik vroeg me af hoe ik jou het bed in zou kunnen praten" maar dat niet uitsprak...