Hoe ouderwets zijn vrouwen?
Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 28
Author Message
Euan

• Total Posts : 615
  • Scores: 0
  • Reward points : 0
  • Status: offline
Hoe ouderwets zijn vrouwen? do 10-jul-03 16:56 (permalink)
0
Ik weet niet of hier al eens een topic over is geweest, maar ik ben er wel benieuwd naar:

Hoeveel vrouwen blijven nu echt wachten totdat de man de "move" maakt, en hoeveel stappen zelf op een man af?

Hoe denken jullie vrouwen daar over? Is het nog steeds de taak van de man om de vrouw te versieren?

Electra

• Total Posts : 225
    RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? do 10-jul-03 19:39 (permalink)
    0
    Ik weet het niet,
    ik zorg gewoon dat er een dusdanig oogcontact is dat een gesprekje vanzelf aangeknoopt is...

ik zal zelf niet zomaar op een man afstappen en een verhaal op beginnen te hangen...
    meestal gebeurt er wel iets waar je op in kunt haken als je ziet dat diegene er ook naar kijkt...

Purple

• Total Posts : 5037
      • Reward points : 355
      RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? do 10-jul-03 20:42 (permalink)
      0
      Moet zeggen dat verschilt nog wel eens... Maar meestal neem ik zelf niet zoveel innitiatief, omdat ik dat niet altijd durf. En soms als ik in een baldadige bui ben dan wel... maar vaak loopt het dan niet echt op iets uit.

iedje

• Total Posts : 979
        RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? do 10-jul-03 21:00 (permalink)
        0
        verschilt inderdaad heel wat. als ik een man echt heel erg leuk vind wacht ik tot hij de stap zet omdat ik zeker wil zijn dat k dan geen blauwtje loop
        heb gelukkig wel mn bekkie bij me dus t komt (lees: kwam) ook wel eens voor dat ik ergens op af stap

RanNutai

• Total Posts : 90
          RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? do 10-jul-03 23:56 (permalink)
          0
          Ligt een beetje aan de situatie denk ik hoor....
          Ik zelf weet eigenlijk niet wat ik zou doen, tot nu toe komen ze nog steeds naar mij toe in plaats van ik naar hun hehehehehe super blijsuper blijsuper blij

Fitness Chick

• Total Posts : 254
            RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? za 12-jul-03 17:26 (permalink)
            0
            ligt bij mij aan waar ik ben....de laatste paar relaties die ik heb gehad waren met mannen uit de sportschool ...zag een lekker hapje :kwijl:en dan is het niet moeilijk om contact te leggen omdat je sport en er toevallig net erbij moet waar die ander ook bezig is, zet vervolgens mijn liefste, onschuldigste blik op en dan gaat het vanzelf....Met uitgaan in discotheken ben ik niet zo van stap er opaf ( ben onlangs ook geen lekkere mannen tegengekomen moet ik erbij zeggen!!)...en maak een praatje...ik ben dan gewoon gezellig aan het dansen of kletsen met mensen waarmee ik dan weg ben....ik ben eigenlijk ook best wel kieskeurig ik wil nl alleen een mooie brede, grote BB-er!! ...DUS .......:wink:

wateengedoe2

• Total Posts : 3846
              RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? za 12-jul-03 18:07 (permalink)
              0
              Ik denk dat de 'ouderwetse' manier is: de vrouw geeft een teken van interesse en de man gaat daarop in en doet de echte versieractie (althans, dat staat dan zo te boek). Helaas sla ik direct op slot als ik een mooie man zie en geeft dat beginteken dus niet. Ik word dus ook niet versierd (en versier zelf ook niet, dat zou ik al helemáál nooit durven!). Ik ben dus best wel een ouderwetse ... non knipoog Nou ja, gelukkig heb ik af en toe wel het lef om die beginstap te zetten, blijkt uit het feit dat ik toch div. relaties heb gehad in de jaren. Maar ik ben iemand die best jaren achter elkaar ongewild vrijgezel kan zijn, helaas.

Dutchgirl

• Total Posts : 449
                • Reward points : 1050
                RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? di 15-jul-03 00:22 (permalink)
                0
                Als ik wat alcohol op heb stap ik zelf op een man af, maar meestal gewoon voor de lol en heb ik verder geen interesse. Mijn huidige vriend heb ik de eerste keer ook aangesproken, daarna ging het vanzelf. Mannen die op mij afstappen vind ik meestal niet interessant.

wateengedoe2

• Total Posts : 3846
                  RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? vr 18-jul-03 21:14 (permalink)
                  0
                  Damn, ik ben jaloers op die nieuwe collega van mij zeg! Ze ziet eruit als Maxima en ze heeft alle mannen achter haar kont aan lopen! Zelfs als ze in een aardappelzak gekleed gaat, vinden ze haar nog interessant. Dat in tegenstelling tot bij mij: eindelijk had ik deze week eens wat sjans toen ik een weinig verhullend jurkje aanhad. Maar ja, er zitten ook nadelen aan, zij is al die mannelijke aandacht zo ontzettend zat. Heeft ook al een vriend die ze voor geen goud kwijtwil. Mja, daar hebben die gasten (o.a. bouwvakkers voor ons raam op het werk) totaal geen boodschap aan ... Té populair is ook een probleem, net zoals niet populair genoeg dat is.

rosco

• Total Posts : 59
                    RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? wo 30-jul-03 15:44 (permalink)
                    0
                    quote:
                    Oorspronkelijk geplaatst door: Fitness Chick

ligt bij mij aan waar ik ben....de laatste paar relaties die ik heb gehad waren met mannen uit de sportschool ...zag een lekker hapje :kwijl:en dan is het niet moeilijk om contact te leggen omdat je sport en er toevallig net erbij moet waar die ander ook bezig is, zet vervolgens mijn liefste, onschuldigste blik op en dan gaat het vanzelf....Met uitgaan in discotheken ben ik niet zo van stap er opaf ( ben onlangs ook geen lekkere mannen tegengekomen moet ik erbij zeggen!!)...en maak een praatje...ik ben dan gewoon gezellig aan het dansen of kletsen met mensen waarmee ik dan weg ben....ik ben eigenlijk ook best wel kieskeurig ik wil nl alleen een mooie brede, grote BB-er!! ...DUS .......:wink:

Met alle respect voor jou FitnessChick, maar als je je partner alleen op zijn uiterlijk beoordeelt, kan het wel eens lang duren voordat je een echte, serieuze, en duurzame relatie hebt.

Toegegeven is uiterlijk en lichaamstaal het eerste dat opvalt, maar iemands karakter is veel belangrijker. Zijn ze allebei o.k. dan heb je de ware pas echt gevonden((B))

iedje

RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? wo 30-jul-03 16:06 (permalink)
                      0
                      quote:
                      Oorspronkelijk geplaatst door: rosco

quote:
                      Oorspronkelijk geplaatst door: Fitness Chick

Toegegeven is uiterlijk en lichaamstaal het eerste dat opvalt, maar iemands karakter is veel belangrijker. Zijn ze allebei o.k. dan heb je de ware pas echt gevonden((B))

lol en daarom hoef ik nie meer verder te zoeken
                      slijmslijm blij

:kwijl:

P@djenr1

• Total Posts : 1432
                        RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? wo 30-jul-03 16:48 (permalink)
                        0
                        Tipje voor de vrijgezellige mannen die een openingszin zoeken:

super blij k hoorde toevallig gistermiddag bij Ruud de Wild op de Radio 2 openingszinnen:

(waarschijnlijk werkt de ene iets beter dan de andere)

super blij Je lacht zo leuk , dat ik me niet meer kan concentreren op mn biertje $

:wave1:Leuke schoenen, wil je neuken :nixweiss:

ik hoor graag of ze jullie wat opleveren B)

iedje

RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? wo 30-jul-03 17:20 (permalink)
                          0
                          als jij de hemel was en ik de aarde...
                          ow nee...
                          als jij de aarde was en ik de hemel...
                          ow nee dat was em ook nie...
                          uuhh...
                          NEUKEN? :p

P@djenr1

RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? wo 30-jul-03 17:23 (permalink)
                            0
                            quote:
                            Oorspronkelijk geplaatst door: iedje

als jij de hemel was en ik de aarde...
                            ow nee...
                            als jij de aarde was en ik de hemel...
                            ow nee dat was em ook nie...
                            uuhh...
                            NEUKEN? :p

hehe die lijkt me idd ook errug gevaarlijk... jammer dat er nooit een dame naar me toe is gekomen met zo'n opening(szin) super blij

Tjeerd

• Total Posts : 1005
                              RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? wo 30-jul-03 17:45 (permalink)
                              0
                              Voor degenen onder ons die niet bang zijn op hun bek te gaan, nog een paar openingszinnen waar je mee moet uitkijken:
                              • Ken ik jou niet van de soapserie: onderweg naar mijn slaapkamer?
                              • Wil je dansen? Ja? Mooi. dan kan ik hier gaan zitten.
                              • Kan ik je iets te drinken aanbieden of zal ik je die EUR 1,50 zo maar geven?
                              • Goh, wat zit je haar leuk. Neuken?
                              • Hoi, ik ben (...), en ik doe de 10 tot 18 centimeter in 3,6 seconden.
                              • Hoi, ik ben ..., ik praat met een zachte G en een harde L.
                              • Zullen we een pizza gaan halen en daarna neuken, of hou je niet zo van
                                pizza.
                              • Openingszin: "Jij hebt een opening. en ik heb zin".
                              • Met welke lippen zullen we beginnen!?
                              • Zeg, die jurk kleurt wel heel goed bij mijn vloerbedekking.
                              • Volgens mijn horloge heb je geen slipje aan (zij: jawel), oh sorry, loopt
                                ie weer een uur voor.
                              • (Kijk naar beneden) Tsja... hij gaat zichzelf niet zuigen natuurlijk....
                              • Ik ben misschien niet de knapste hier, maar wel de enige die met je komt
                                praten.
                              • Zeg, mag ik je nou es zoenen of wil je voor eeuwig een pad blijven?
                              • Zullen we een condoom delen, jij van binnen en ik van buiten?
                              • Ben je een goede huisvrouw? Het wordt namelijk tijd dat er weer eens
                                gezogen wordt bij me!
                              • Waarom kom je niet even bij mij op schoot zitten. Dan praten we over het
                                eerste dat opkomt.
                              • Je bent misschien niet de knapste meid hierbinnen, maar schoonheid is
                                slechts een lichtknopje van ons verwijderd.
                              • Jij, ik, slagroom, handboeien... nog vragen?
                              • Mijn naam is (...). Onthoud hem, je gaat hem straks nog schreeuwen.
                              • Jij lijkt me wel het type meisje waar ik iets van mezelf in kwijt zou
                                kunnen.
                              • Sorry, ik had jeuk aan jouw knie.
                              • Die jurk staat je niet echt, trek maar uit.
                              • Je ogen zijn als sterren. Niet omdat ze zo schitteren maar omdat ze zo
                                verdomd ver uit elkaar staan!

En niet achteraf zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb :m16:B):blueflag:}blijnono1:

Hans

• Total Posts : 2939
                                RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? wo 30-jul-03 18:20 (permalink)
                                0
                                Hehe, ik hoor het al. Al die vrouwen maar klagen over niet originele praatjes van mannen maar zelf bijna nooit op iemand af durven stappen. Het stomme is dat heel veel mensen wel willen maar door twijfel en angst niks laten gebeuren.
                                Hoe erg is het dan als je af en toe 'nee' te horen krijgt maar wel altijd vlot bent en niet te bang om op iemand af te stappen? Dat is dan toch geen blauwtje?

Euan

• Total Posts : 615
                                  RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? wo 30-jul-03 18:30 (permalink)
                                  0
                                  quote:
                                  Oorspronkelijk geplaatst door: Tjeerd

Ken ik jou niet van de soapserie: onderweg naar mijn slaapkamer?

:]))

P@djenr1

RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? wo 30-jul-03 18:50 (permalink)
                                    0
                                    @ Tjeerd ; k heb me rot gelachen ((B))
                                    :bounce:
                                    ik zou echt op de grond liggen te rollen van de lol als ik iemand zoiets hoor zeggen :clap:

pippi langkous

• Total Posts : 1322
                                      RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? do 31-jul-03 00:10 (permalink)
                                      0
                                      @ Tjeerd: ik dacht dat ik ze allemaal al kende maar hier zitten weer een paar met een gouwe randje tussen, hoor! Thnx, leuk voor mn verzameling! :clap:

Tjeerd

• Total Posts : 1005
                                        RE: Hoe ouderwets zijn vrouwen? do 31-jul-03 00:16 (permalink)
                                        0
                                        quote:
                                        Oorspronkelijk geplaatst door: Tjeerd

• Zeg, mag ik je nou es zoenen of wil je voor eeuwig een pad blijven?

Die heb 'k dus in een gekke bui een keer uitgeprobeerd bij de koffieautomaat op het werk super blijsuper blijsuper blij Kwam 's morgens binnen samen met een collega van me en stond er al een van de vrouwelijke collega's (waar ik leuk mee uit de weg kan) bij de koffieautomaat. Dus ik zeg zo "Hey goeiemorgen....zal ik jou es effe flink zoenen?" Vond ze niet een goed idee. "Nou okee" zeg ik, "het hóeft ook niet, blijf je toch fijn een kikker." Kon ik Rob ook bijna oprapen idd. En haar uitdrukking...priceless, later kon ze er ook prima om lachen trouwens.

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                                          Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 28

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                          • No New Messages
                                          • Hot Topic w/ New Messages
                                          • Hot Topic w/o New Messages
                                          • Locked w/ New Messages
                                          • Locked w/o New Messages
                                          • Read Message
                                          • Post New Thread
                                          • Reply to message
                                          • Post New Poll
                                          • Submit Vote
                                          • Post reward post
                                          • Delete my own posts
                                          • Delete my own threads
                                          • Rate post

2000-2012 ASPPlayground.NET Forum Version 3.9