Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 31
|
Author |
MissQ
-
Total Posts
:
316
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Hoeveel drinken?
do 01-apr-10 14:13
( permalink)
Hoeveel drinken jullie per dag? Ik ben niet van de sportdranken of gezoete dranken. Drink veel water en neem heel af en toe wel eens een goedkoop Red Bulletje. Anders drink ik koffie, thee of spa rood. Wat jullie?
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1819
-
|
Re:Hoeveel drinken?
do 01-apr-10 14:31
( permalink)
Houd het niet zo bij hoeveel water ik drink, maar het zal denk ik zo rond 2,5-3 liter vocht zitten als ik niet train en boven 3 liter (ook sportdrank) als ik wel train. Daar zitten dan meestal 2 forse mokken koffie bij. Thee drink ik bijna alleen 's winters of in gezelschap. Suikervrije frisdrank weer bijna alleen als de mussen van het dak vallen of als ik uitga.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
do 01-apr-10 15:08
( permalink)
5 tot 8 bakken koffie per dag 3 bakken thee (groene-, munt, rooibos) 2 bekers 50/50 van roosvicee 2 bekers water uit de cooler alcoholische dranken is maar een paar keer per maand met mate
|
|
|
|
MissQ
-
Total Posts
:
316
-
Reward points
:
0
-
|
do 01-apr-10 15:29
( permalink)
Dat klinkt niet echt veel ErEf, of vergis ik me nu??
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1819
-
|
do 01-apr-10 15:40
( permalink)
Hangt er van af hoe groot die bakken koffie zijn. De mijne zijn 250ml, even groot als het glas water waar ik uit drink.. Was overigens vergeten dat er nog heel vaak wel bijna een halve liter vocht uit soep bij komt.
|
|
|
|
Dolsey
-
Total Posts
:
1193
- Scores: 43
-
Reward points
:
894
-
|
do 01-apr-10 16:34
( permalink)
meestal water zal 2,5 -3 liter zijn opt werk ook water zal een 10-15 tal bekertjes zijn thuis 2-4 glazen 7-up en/of water
Every One Is Born a Nobody! Its Up To You If You Become A Somebody!
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
-
Reward points
:
1431
-
|
do 01-apr-10 18:47
( permalink)
@missq.. nee inderdaad.. 't zou wel iets meer mogen kopjes koffie op een dag zal zo'n 600cc zijn thee zijn grote mokken dus ook zo'n 600cc glazen 50/50 van roosvicee zijn 300cc paar bekers water van 200 cc iets meer dan 2 liter per dag. ik ga gelijk een glas water drinken hmm.. ik zie nu pas dat dit de vrouwenhoek is.. ik trek me stilletjes terug
|
|
|
|
MissQ
-
Total Posts
:
316
-
Reward points
:
0
-
|
do 01-apr-10 20:06
( permalink)
@Eref, je hoeft je niet terug te trekken hoor! Ben ook wel benieuwd wat de heren hier per dag drinken
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30862
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
Status: online
|
do 01-apr-10 20:12
( permalink)
Water zo'n 2 tot 3 liter per dag, verder wat koffie, groene thee. Melk bij het ontbijt (zo'n 3 deciliter). In het weekend wijn of port. Geen frisdranken.
|
|
|
|
Cowgirl Herb
-
Total Posts
:
2647
- Scores: 21
-
Reward points
:
1008
-
|
vr 02-apr-10 12:11
( permalink)
Water: Halve liter 's ochtends voor het ontbijt (bij tijdgebrek wordt ontbijt een eiwitshake met halve liter water) 2x daags bij supplementen glaasje Voor training halve liter + pre WO sups Tijdens training halve liter Extra als ik dorst heb of als het uitscheidingsproduct volgens kleurspecificaties geconcentreerd is Koffie: 1 kopje Thee: 3-4 bekers van 450 ml (afwisselend groene thee en kruidenthee) Overig: Limonade of light fris zonder prik gemengd met water, heel erg verdund ('s avonds of als het warm is ipv thee) Cola light ongeveer 1 liter per week Rode wijn gemiddeld wekelijks een glas, niet evenredig verdeeld
Don't underestimate the power of patience!
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
-
Reward points
:
1431
-
|
vr 02-apr-10 12:16
( permalink)
het uitscheidingsproduct en bekers.. loop me al tijden rot te zoeken naar grote mokken, 450 ml is perfect.
|
|
|
|
Cowgirl Herb
-
Total Posts
:
2647
- Scores: 21
-
Reward points
:
1008
-
|
vr 02-apr-10 12:24
( permalink)
Is idd een hele mooie beker. RVS thermobeker gekocht bij de ANWB. Deksel is alleen overbodig, drinkt voor geen meter. Helaas kan hij niet in de vaatwasser, maar de theeaanslag gaat er prima uit met maandelijkse behandeling met Steradent.
Don't underestimate the power of patience!
|
|
|
|
Sandsous
-
Total Posts
:
13
-
Reward points
:
670
-
|
di 06-apr-10 22:20
( permalink)
Ik dronk nooit zoveel, maar nu ik mezelf "goede gewoontes" aan het aanleren ben drink ik 2 liter water per dag. Hihi, moet nu wel ontzettend vaak naar de wc.
|
|
|
|
MissQ
-
Total Posts
:
316
-
Reward points
:
0
-
|
wo 07-apr-10 09:01
( permalink)
Dank voor jullie reacties, ben ook aan het proberen om wat meer te drinken per dag, valt nog niet mee. En moet ook veel vaker naar de wc! Das wel een nadeel
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
wo 07-apr-10 09:46
( permalink)
Jeps vooral een probleem als je al in bed licht. Ik pak een paar keer per dag een 350ml glas vol, daarnaast nog 2 keer een halve liter flesje vol water. Verder staat er naast mijn bed nog een anderhalve liter fles met water voor de droge mond snachts
|
|
|
|
MissQ
-
Total Posts
:
316
-
Reward points
:
0
-
|
wo 07-apr-10 10:09
( permalink)
Moet even lachen, heb hier op het werk ook een anderhalve liter fles water staan, alleen staat die na gisteren nog steeds zo goed als vol ! Help dan niet zo he?! Als je er niet uit drinkt.......
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
wo 07-apr-10 10:49
( permalink)
Nope dat werk niet, ach je hoeft ook niet tegen je zin in te drinken je lichaam geeft vanzelf aan waneer het vocht nodig is. 'Te weining drinken doe je dan niet zo snel als je naar je lichaam luisterd.
|
|
|
|
MissQ
-
Total Posts
:
316
-
Reward points
:
0
-
|
wo 07-apr-10 10:55
( permalink)
 Ik doe meestal mijn best om niet te luisteren .. ben verder nixx eigenwijs ofzo !
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
wo 07-apr-10 12:06
( permalink)
De meeste mensen drinken net te weinig. Luisteren naar je lichaam lijkt voor velen niet te werken. Gewoon een glas water binnen handbereik zal al tot drinken aanzetten.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
MissQ
-
Total Posts
:
316
-
Reward points
:
0
-
|
wo 07-apr-10 14:25
( permalink)
Drink aan de andere kant wel veel thee..... Misschien moest ik eens een glas naast die fles zetten, zou wellicht iets zijn !
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|