Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 22
|
Author |
Beaudien
-
Total Posts
:
275
- Scores: 17
-
Reward points
:
1078
-
Status: offline
|
Hoi, ik ben Beaudien
za 11-sep-10 23:34
( permalink)
Althans, dat is mijn nickname. En ik luister er ook gewoon naar. Ik ben 46 jaar, 1.72 m' lang en ik ben qua fitness een absolute beginner. Ik heb sinds mijn tienerjaren ballet gedanst, klassiek en jazz, heb dit gedaan tot ik moeder werd, ben daarna overgestapt naar Aerobic, geef een jaar of 8 zelf BBB lessen via de plaatselijke sportvereniging (daar moet je je niet al teveel bij voorstellen hoor, ik doe licht aerobic- en spierversterkende oefeningen voor buik, billen, benen en armen met paar groepen dames variërend van 15 tot 75 jaar.....).Verder liep ik altijd 1 tot 2 uur per dag, niet rennen, maar stevig lopen. Ik heb jaren getraind op een fitness apparaat op mijn zolder, maar ook daar deed ik steeds minder mee. De laatste 2 jaar was ik eigenlijk behoorlijk ingekakt. Sportte zelf nog maar weinig en van het lopen kwam ook steeds minder. Resultaat was een leuke 10 kilo erbij. Ik was altijd erg slank en nu was ik ook niet dik, maar ik was er wel gewoon klaar mee dit voorjaar. Dus ben drastisch op mijn voeding gaan letten, heb veel dingen (snoep, suiker, chips, frituur, koek enz. ) geschrapt en ben weer intensief gaan bewegen. Het lopen weer opgebouwd, veel aan het skaten geweest. In no time vlogen die extra kilo's eraf en kon ik mijn grotere maat jeans weer terugleggen in de kast. Maar toen de zomer op zijn retour is, vond ik het tijd worden om me eens echt aan te melden bij een sportschool. Ik volg nu een beginnerschema kracht training, samen met cardio en ik hou het lopen nog goed bij. Ik train 3 keer per week als het meezit met mijn werk, in elk geval altijd 2 keer en met mijn eigen lessen erbij, wordt er toch weer heel wat afgezweet. Inmiddels weeg ik 55 kilo en dat mag niet minder worden, maar ik hoop hier dan ook op goede tips en adviezen zodat ik wel