Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 22
|
Author |
Beaudien
-
Total Posts
:
275
- Scores: 17
-
Reward points
:
1078
-
Status: offline
|
Hoi, ik ben Beaudien
za 11-sep-10 23:34
( permalink)
Althans, dat is mijn nickname. En ik luister er ook gewoon naar. Ik ben 46 jaar, 1.72 m' lang en ik ben qua fitness een absolute beginner. Ik heb sinds mijn tienerjaren ballet gedanst, klassiek en jazz, heb dit gedaan tot ik moeder werd, ben daarna overgestapt naar Aerobic, geef een jaar of 8 zelf BBB lessen via de plaatselijke sportvereniging (daar moet je je niet al teveel bij voorstellen hoor, ik doe licht aerobic- en spierversterkende oefeningen voor buik, billen, benen en armen met paar groepen dames variërend van 15 tot 75 jaar.....).Verder liep ik altijd 1 tot 2 uur per dag, niet rennen, maar stevig lopen. Ik heb jaren getraind op een fitness apparaat op mijn zolder, maar ook daar deed ik steeds minder mee. De laatste 2 jaar was ik eigenlijk behoorlijk ingekakt. Sportte zelf nog maar weinig en van het lopen kwam ook steeds minder. Resultaat was een leuke 10 kilo erbij. Ik was altijd erg slank en nu was ik ook niet dik, maar ik was er wel gewoon klaar mee dit voorjaar. Dus ben drastisch op mijn voeding gaan letten, heb veel dingen (snoep, suiker, chips, frituur, koek enz. ) geschrapt en ben weer intensief gaan bewegen. Het lopen weer opgebouwd, veel aan het skaten geweest. In no time vlogen die extra kilo's eraf en kon ik mijn grotere maat jeans weer terugleggen in de kast. Maar toen de zomer op zijn retour is, vond ik het tijd worden om me eens echt aan te melden bij een sportschool. Ik volg nu een beginnerschema kracht training, samen met cardio en ik hou het lopen nog goed bij. Ik train 3 keer per week als het meezit met mijn werk, in elk geval altijd 2 keer en met mijn eigen lessen erbij, wordt er toch weer heel wat afgezweet. Inmiddels weeg ik 55 kilo en dat mag niet minder worden, maar ik hoop hier dan ook op goede tips en adviezen zodat ik wel slank kan blijven, maar ook wat gespierder word. Vragen? Stel ze gerust.
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
Re:Hoi, ik ben Beaudien
za 11-sep-10 23:43
( permalink)
Welkom hier en veel plezier. 55 kg? Dat is niet veel!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30862
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
Status: online
|
za 11-sep-10 23:49
( permalink)
Welkom hier Beaudien! Veel lees en post plezier! Zo te zien heb je al wel een goede basis met bewegen, daarmee bedoel ik vooral het dansen. Mooi dat je nu kracht erbij gaat trainen, dat zal je vorm ten goede komen Als leesvoer is dit ook een informatieve site: http://www.slank-en-sterk.nl/
|
|
|
|
Gert
-
Total Posts
:
7746
- Scores: 93
-
Reward points
:
1749
-
|
zo 12-sep-10 01:36
( permalink)
|
|
|
|
Dolsey
-
Total Posts
:
1193
- Scores: 43
-
Reward points
:
894
-
|
zo 12-sep-10 07:08
( permalink)
welkom en succes met het slank blijven
Every One Is Born a Nobody! Its Up To You If You Become A Somebody!
|
|
|
|
zeghetmaar
-
Total Posts
:
924
- Scores: 4
-
Reward points
:
828
-
|
zo 12-sep-10 11:42
( permalink)
EXPERIENCE IS THE KEY TO SUCCES...
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
-
Reward points
:
1078
-
|
zo 12-sep-10 12:01
( permalink)
Dank jullie! En ik wil niet alleen slank blijven hoor, ik wil echt verder gaan met trainen.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
- Scores: 108
-
Reward points
:
2069
-
|
zo 12-sep-10 12:03
( permalink)
Welkom en succes met je doelen !.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11014
- Scores: 1133
-
Reward points
:
2073
-
|
zo 12-sep-10 12:53
( permalink)
Welkom en veel post en lees plezier!
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4764
- Scores: 88
-
Reward points
:
1657
-
|
zo 12-sep-10 20:51
( permalink)
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
- Scores: 20
-
Reward points
:
589
-
|
ma 13-sep-10 09:02
( permalink)
|
|
|
|
Woppie
-
Total Posts
:
436
- Scores: 2
-
Reward points
:
662
-
|
zo 19-sep-10 23:21
( permalink)
Maak je zo'n uitgebreid voorstel topic, wordt er zo weinig op gereageerd Wat leuk een eigen BBB groepje! Veel succes en welkom! btw, ik heet ook geen woppie en luister er ook naar
everyday a new challenge
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11014
- Scores: 1133
-
Reward points
:
2073
-
|
zo 19-sep-10 23:31
( permalink)
Tja Woppie het reageren op een voorsteltopic valt of staat met de aanwezigheid en reacties van de leden, als de leden het af laten weten tja dan word het moeilijk he, het forum is er voor en door de leden.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3146
- Scores: 314
-
Reward points
:
1852
-
|
ma 20-sep-10 01:34
( permalink)
Hey Woppie!! Sorry hoor Beaudien voor t verstoren van je voorstel topic, maarre hoe staat t met de kalender??
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
-
Reward points
:
1078
-
|
ma 20-sep-10 07:50
( permalink)
Ach, ik ben dit wel gewend, het gaat op veel fora zo. Ik heb zelf een forum en daar wijs ik de leden er ook nogal eens op. Geen nood, ik vind het hier best leuk, hoor!
|
|
|
|
Cowgirl Herb
-
Total Posts
:
2647
- Scores: 21
-
Reward points
:
1008
-
|
ma 20-sep-10 11:46
( permalink)
Don't underestimate the power of patience!
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
ma 20-sep-10 11:48
( permalink)
hey beaudien.. welkom ach en misschien niet al te druk maar wel gezellig..
|
|
|
|
Woppie
-
Total Posts
:
436
- Scores: 2
-
Reward points
:
662
-
|
ma 20-sep-10 21:05
( permalink)
@India, (foei topicvervuiler!  ) Hij gaat er voor 2011, hoe jammer ook, niet komen. Er zijn een aantal shoots geweest maar net voor de shoot van vorige maand, ging onze studioflitser bij een buiten-opdracht stuk, hij belandde in nat gras. Gelukkig vergoed de verzekering van de opdrachtgever maar we zaten toch een aantal weken zonder. We pakken het gewoon weer verder op en houden goede moed @Beaudien, ik ga maar eens even in je profiel kijken of je dat forum daar hebt staan
everyday a new challenge
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30862
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
|
ma 20-sep-10 21:47
( permalink)
Mooie hint Woppie  dat forum mag ook wel gewoon hier genoemd worden hoor  of als Beaudien het zelf liever per PM doet kan dat natuurlijk ook.
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
-
Reward points
:
1078
-
|
di 21-sep-10 08:23
( permalink)
O, ik ga er altijd vanuit dat dit niet netjes is, je eigen forum met link en al noemen, haha. Maar het is geen concurrentie voor hier, hoor. Het is een forum, oorspronkelijk eigenlijk bedoeld voor cavia's (!!!) maar inmiddels zijn we met een andere opzet bezig. De nieuwe link wordt www.forumtotaal.nl maar volgens mij werkt het nu nog niet en vind je ons nog op www.caviapopcorner.nl. Het is vast niets voor de meesten hier, maar welkom ben je altijd.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|