Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 38 of 38
|
Author |
sis
-
Total Posts
:
30862
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
Status: online
|
Re:Hulp bij Sixpack
ma 24-jan-11 17:37
( permalink)
arnout Is het ook leuk als ik ergens de vorderingen bijhoudt (in de vorm van foto'tjes/text) op dit forum? Lijkt me wel leuk en werkt misschien ook wel motiverend ^^ Tuurlijk, dat kan in het forumdeel ''bodyblog" en is zeker motiverend.
|
|
|
|
arnout
-
Total Posts
:
62
- Scores: 2
-
Reward points
:
122
-
Status: offline
|
ma 24-jan-11 17:39
( permalink)
sis arnout Is het ook leuk als ik ergens de vorderingen bijhoudt (in de vorm van foto'tjes/text) op dit forum? Lijkt me wel leuk en werkt misschien ook wel motiverend ^^ Tuurlijk, dat kan in het forumdeel ''bodyblog" en is zeker motiverend. Oke cool!
|
|
|
|
arnout
-
Total Posts
:
62
-
Reward points
:
122
-
|
ma 24-jan-11 20:59
( permalink)
|
|
|
|
nails
-
Total Posts
:
588
- Scores: 83
-
Reward points
:
1336
-
|
ma 24-jan-11 22:02
( permalink)
arnout Ik snap dat je dat denkt nails, maar waarom zou het niet werken? Het is een redelijk stevig schama (helemaal voor een beginner zoals ik), dus ik heb er wel vertrouwen in. Is het ook leuk als ik ergens de vorderingen bijhoudt (in de vorm van foto'tjes/text) op dit forum? Lijkt me wel leuk en werkt misschien ook wel motiverend ^^ Sorry voor mijn directheid, no offence Maar zie in de praktijk zoveel voorbeelden van mensen die dat gaan proberen en het zichzelf verkeerd aanleren...blessures krijgen...en geen vooruitgang boeken...enz... Maar ik geef je absoluut het voordeel van de twijfel! Ben benieuwd......
Live your dreams!
|
|
|
|
Dolsey
-
Total Posts
:
1193
- Scores: 43
-
Reward points
:
894
-
|
di 25-jan-11 20:50
( permalink)
als dat je doel is dan was ik wat eerder begonnen maar goed denk dat de nadruk moet liggen op cardio zodat je droger word en de sixpack word dan zichtbaar als hij er al zit! en voor de rest 3 oefeningen per spiergroep en dan 2 op een dag let op je eten eet niet teveel koolhydraten zodat je meer vet kan gaan vebranden omdat je lichaam dan meer brandstog nodig heeft ook niet te weining want dan ga je spierweefsel verbranden maar moet je even een eet schema samen stellen via internet
Every One Is Born a Nobody! Its Up To You If You Become A Somebody!
|
|
|
|
arnout
-
Total Posts
:
62
-
Reward points
:
122
-
|
wo 26-jan-11 18:04
( permalink)
@Dolsey.. cardio ? iedereen hiero zegt dat het wel moet lukken met een goed voedingschema en krachtraining. Voedingschema en trainingschema heb ik al samengesteld en ben ik al mee bezig, chek m'n blog maar Nog een vraagje, ik heb gister getrained en heb vandaag een rustdag. Morgen ga ik weer trainen (1 dag trainen, 1 dag rust,etc.).. MAAR ik heb een beetje spierpijn in m'n lats en klein beetje in boven benen (gister eerste keer ge'squat). Zal ik gewoon gaan trainen.. wat ik ook gewoon het liefst doe? Of moet ik nog een rustdag nemen? Meeste spierpijn zit in m'n lats maar morgen train ik m'n lats (zie schema)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30862
-
Reward points
:
2067
-
|
wo 26-jan-11 18:15
( permalink)
Met lichte spierpijn kun je over 't algemeen gewoon trainen zonder dat er van alles kapot gaat  Of het prettig aanvoelt is een ander verhaal.
|
|
|
|
arnout
-
Total Posts
:
62
-
Reward points
:
122
-
|
wo 26-jan-11 18:16
( permalink)
Oke gelukkig. Ik las trouwens dat als je traint met spierpijn dat je dan je gains (supercompensatie) mist. Is dat waar? Zou zonde zijn van al het werk dan namelijk Alleen ik kan me niet voorstellen dat dat ook zo is bij een beetje spierpijn.. dan moet je toch gewoon kunnen trainen?
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30862
-
Reward points
:
2067
-
|
wo 26-jan-11 18:20
( permalink)
Ik kan niet beredeneren waarom je supercompensatie zou missen, het proces van herstellen gaat gewoon door tijdens de spierpijn. Je moet alleen niet structureel iedere keer heel zwaar gaan en je herstel in de weg gaan zitten, zo nu en dan een langere rustperiode is wel goed voor je, bijvoorbeeld een weekje in de zoveel weken. Je merkt vanzelf binnen een paar weken of je lichaam went aan de training. Sommige mensen hebben alleen spierpijn als ze een nieuwe oefening doen, andere mensen na iedere training.
|
|
|
|
bunecarera
-
Total Posts
:
1535
- Scores: 11
-
Reward points
:
744
-
|
wo 26-jan-11 18:22
( permalink)
Neen, is niet. Spierpijn wilt simpel zeggen dat je een oefening gedaan hebt die je spieren niet gewoon waren en niet leuk vonden. Maar het is geen indicatie van spiergroei of wat dan ook. Het is gewoon moeilijker trainen omdat het pijn doet...
I hurt myself today, to see if I still feel. I focused on the pain, the only thing that's real.
|
|
|
|
arnout
-
Total Posts
:
62
-
Reward points
:
122
-
|
wo 26-jan-11 18:24
( permalink)
Oke bedankt, dus ik kan gewoon morgen weer m'n schema afwerken zonder bijvoorbeeld m'n training van gister te belemmeren ? Ik snap wel dat het niet goed is om te trainen bij hevige pijn maar zoals nu.. ik heb een beetje spierpijn en denk dat het morgen nog minder is.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30862
-
Reward points
:
2067
-
|
wo 26-jan-11 18:31
( permalink)
Afgaand op jouw woorden lijkt het me inderdaad geen probleem.
|
|
|
|
arnout
-
Total Posts
:
62
-
Reward points
:
122
-
|
wo 02-feb-11 19:04
( permalink)
Oke nogwat.. dit is nu de tweede week dat ik om de dag naar de sportschool ga en het schema afwerk alleen ik voel bijna niks de dag er na. Doe ik iets verkeerd?
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
wo 02-feb-11 19:29
( permalink)
nee.. gaat goed zo.. laat je lichaam wennen aan 't trainen. Als het trainen zelf ook een eitje is kan je wat gaan verzwaren of je training gaan uitsplitsen. je six pack kan je bezien als kers op de taart.. iets waar je naar toe werkt, eerst gewennen aan trainen, dan meer spier kweken en tegen de zomer, je eetgewoonte gaan aanpassen zodat een overtollig vetlaagje verdwijnt.
|
|
|
|
Thorgue
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
289
-
|
wo 02-feb-11 20:28
( permalink)
arnout Ik snap dat je dat denkt nails, maar waarom zou het niet werken? Het is een redelijk stevig schama (helemaal voor een beginner zoals ik), dus ik heb er wel vertrouwen in. Is het ook leuk als ik ergens de vorderingen bijhoudt (in de vorm van foto'tjes/text) op dit forum? Lijkt me wel leuk en werkt misschien ook wel motiverend ^^ Doen, zul je wellicht ook gemotiveerder te werk gaan Ik vind logs in ieder geval altijd wel interessant en tevens ook motiverend ! Ben benieuwd.
|
|
|
|
arnout
-
Total Posts
:
62
-
Reward points
:
122
-
|
do 03-feb-11 00:03
( permalink)
@ErEf: haha je hebt helemaal gelijk! en wat betreft die eetgewoontes wat aanpassen tegen de zomer om het laagje vet weg te werken; zouden jullie mij dan daar een beetje bij willen helpen?  ik heb namelijk geen idee wat ik dan namelijk moet veranderen aangezien ik nu al erg goed eet volgensmij. Ik snoep (haast) niet meer en eet volgensmij zowat alleen maar gezonde dingen zoals magere kwark, broodje kipfilet, brinta en fruit. Ik zal morgen ook eventjes uitrekenen en posten op mn blog over die voedingsstoffen!
|
|
|
|
arnout
-
Total Posts
:
62
-
Reward points
:
122
-
|
do 03-feb-11 21:41
( permalink)
|
|
|
|
arnout
-
Total Posts
:
62
-
Reward points
:
122
-
|
za 05-feb-11 19:51
( permalink)
meer dan 2 kg aangekomen in m'n eerste 2 weken!  (chek blog plz)
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|