Hallo allemaal,
Nadat ik mij in 2003 met volle overgave in het fitnessen/body-builden had gestort is d'r heel veel veranderd in mijn leven.
Toen ik 17 was had ik genoeg van m'n magere iele lichaam en wilde ik er iets aan doen: sporten. Ik ging als een gek te keer, maar kwam geen gram aan. Tja, dat heb je als ras ectomorf met een metabolisme van een raket en inwonend bij mijn ouders moest ik nou eenmaal eten wat de pot schaft. Hier zijn nog wat kiekjes van destijd te zien:
http://forum.body-fitness.nl/tm.aspx?m=20720 [erg grappig om terug te zien overigens]
Maargoed, de jaren van studeren begonnen en ik had een andere manier bedacht om zwaarder te worden: bier drinken. Dit zorgde uiteindelijk alleen voor een vieze dikke buik met dunne armpjes d'r naast. Medio 2007 was ik dit zat en begon ik weer te sporten. Fit 4 free opende namelijk een prachtige grote vestiging in Groningen. Dit ging gestaag, ik won snel m'n kracht terug maar dronk nog wel regelmatig en at niet goed en veel genoeg. Na een reis in Zuid Amerika was het dieptepunt bereikt: 63kg !!! (ik ben 1.82 overigens). Gelukkig was dit een zeer ongezond gewicht voor mij dus ik woog al gauw weer rond de 69 a 70kg door normaal te eten.
Maar toen! Ik verhuisde medio 2009 naar Amsterdam om te gaan werken. Dus, een gestructureerd slaap- en eetpatroon. Minder uitgaan (1 a 2 x per maand) en als ik uitga gematigd drinken. Daarnaast is m'n stofwisseling wat gedaald en heb ik een eindelijk een eetpatroon aangemeten met voldoende eiwitten. Ik eet momenteel 2 keer per dag warm en eet iets meer als een halve bak kwark per dag. Ik train om de dag. Al die tijd heb ik me overigens met veel plezier op de hoogte gehouden van alles wat met de sport te maken heeft: voeding, oefeningen, supplementen, AAS etc.
Ik ging net poedelnaakt op de weegschaal staan en zag tot mijn grote vreugde 77.0kg staan! Mijn doel is om eind v/h jaar 82kg te wegen (evenveel als mijn lengte). Ik ben vastberaden dit te behalen en zal actief dit mooie forum volgen en wellicht ook eens wat bijdragen. Uiteraard zal ik binnenkort ook wat pics uploaden om het verschil te zien

).
Groet, Gr..ehm Amsterdam1985