Ik heb een bolle gezicht en wil 'm strakker krijgen.. enige tips?
Author Message
Ilaamia

• Total Posts : 1
  • Scores: 0
  • Reward points : 4
  • Status: offline
Ik heb een bolle gezicht en wil 'm strakker krijgen.. enige tips? wo 20-apr-11 18:30 (permalink)
0
Dit is nogal een rare topic..maar ik zit er wel mee.
Ik heb best een bollig gezicht, één van de bolligste gezichten die ik zelf ooit heb gezien. Maar het rare is dat mijn lichaam wel gewoon dun/slank is. Ik heb een maatje 34 en soms 36.

Even een voorbeeld van de vorm van mijn gezicht:
http://photos.demandstudios.com/14/9/fotolia_4631457_XS.jpg
Alleen heb ik nog  bollere wangen, dan op de bovenstaande foto.

Nu vroeg ik me af of er een mogelijkheid is om een strakker gezicht te krijgen? 
Ik kom niet snel aan, ik kan  best veel eten als ik wil, maar toch blijft mijn lichaam strak. Ik heb JAREN niet meer gesport, ik kan het me niet eens herrineren wanneer ik het wel heb gedaan. Is het mogelijk dat ik gewoon alleen in mijn gezicht aankom en niet op mijn lichaam ? Vroeger had ik namelijk niet zo'n extreem bollig gezicht.

Nogmaals ik weet dat het een rare topic is, maar ik wil echt een strakker gezicht krijgen zonder enige chirurgie of wat dan ook.

Lai

• Total Posts : 2365
    • Scores: 346
    • Reward points : 1269
    • Status: offline
    Re:Ik heb een bolle gezicht en wil 'm strakker krijgen.. enige ti wo 20-apr-11 19:47 (permalink)
    0
    Idd een beetje raar, maar goed super blij
    Ben bang van niet, wss is dit gewoon jouw vorm, die overigens wel een beetje kan veranderen naarmate je ouder wordt. 
    Sporten kan nooit kwaad natuurlijk zeker als het ook vocht is; na het sporten/zweten heb ik altijd een 'strakker'  gezicht.
    Vind het gezicht van het plaatje niet echt bol trouwens en bovendien sowieso niks mis met een bolle toet.
    En verder scheelt het ook hoe je je haar en wenkbrouwensuper blij draagt en wellicht dat je met make-up ook nog het eea kan shapen. (alhoewel ik dat laatste niet zou aanraden, maar das persoonlijk)

'Expect Nothing, Receive Everything'

sis

• Total Posts : 30862
      • Scores: 616
      • Reward points : 2067
      • Status: online
      Re:Ik heb een bolle gezicht en wil 'm strakker krijgen.. enige ti wo 20-apr-11 22:30 (permalink)
      0
      Op de foto zie ik met name een spitse kaaklijn, als je dat bedoelt met naar verhouding bolle wangen, dan valt er weinig aan te doen. Ik denk sowieso dat je de vorm niet echt kunt veranderen. Afvallen lijkt me niet echt een oplossing, gezien de maat die je nu hebt. Als je vet aankomt dan is dat normaal gesproken verdeeld over je lichaam en niet alleen in je gezicht. Wat wel de vochtbalans in je gezicht kan beïnvloeden, is medicatie. Sommige medicijnen laten je vocht vasthouden maar ik denk dat je het wel had vermeld als dat het geval is blij 

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
        • No New Messages
        • Hot Topic w/ New Messages
        • Hot Topic w/o New Messages
        • Locked w/ New Messages