De titel is vrij duidelijk, ik leg mijn taken als moderator neer.
Misschien was het wel opgevallen dat ik de laatste tijd vrij weinig aanwezig was op het forum.
Natuurlijk is dat niet zomaar.
Afgelopen jaar hebben er heel wat veranderingen plaatsgevonden in mijn privé leven. Voornamelijke positieve veranderingen! Maar dat heeft ook z'n prijs; Een dag heeft maar 24 uur en die kan ik maar één maal besteden. De veranderingen kosten veel van die 24 uur, maar veel belangrijker nog is dat deze veranderingen die tijd en aandacht ook verdienen.
Kort en simpel: Huisje, boompje, beestje en werk brengen verantwoordelijkheden met zich mee en daar gaat een hoop tijd en energie in zitten.
Moderator zijn, brengt ook verantwoordelijkheden met zich mee. Er moet tijd en energie in gestoken worden om die functie goed te vervullen.
Ik ben op een punt aangekomen dat ik vind dat ik niet genoeg tijd kan besteden aan het forum om met recht de titel 'moderator' te dragen.
Daarom de keuze om mijn taken als mod neer te leggen en als normaal lid van het forum door het leven te gaan. Dit is dus absoluut geen afscheid van dit forum op wat voor manier dan ook en wil daarom ook niet verzanden in een afscheid speech.
Wel wil ik de collega mods en administrators bedanken voor de samenwerking de afgelopen jaren! Dus bij deze.
Dus tot op het forum mensen!