Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 26
|
Author |
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Ik stop voorlopig met krachttraining
za 23-aug-03 10:13
( permalink)
Na een bilspierblessure in juni, die me nog lang heeft achtervolgd (nog niet 100% over), heb ik nu weer een polsblessure. ZUCHT, ik geloof dat mijn lijf mij iets duidelijk probeert te maken .... Ik heb besloten hiernaar te luisteren en de krachttraining voorlopig aan de wilgen te hangen. Eigenlijk had ik dat al gedeeltelijk gedaan, door die blessures dus, maar nu ga ik gewoon ff helemaal kappen. Ik speelde al langer met deze gedachte, maar de foto's van Diver hebben de doorslag gegeven. Natuurlijk wist ik dat spiergeheugen bestond, maar om het zo goed te zien 'in het eggie' heeft me over de streep getrokken. Ik weeg nog maar 53.5 kg (heb met ong. dezelfde buik 56 kg gewogen, mijn begingewicht vorig jaar was 49 à 50 kg) en mijn armen zijn in twee weken (onaangespannen) 1 cm dunner geworden. Ik ben dus mijn eigen spieren aan het opvreten (en gelukkig ook vet, hoor! weer 0,5 cm van de taille weg). Dat spierverlies zal zeker niet langzamer gaan, nu ik helemaal niet meer naar de gym ga. Mijn gymabo in Wageningen loopt volgend weekend af en ik ga voorlopig geen nieuw abo in Leusden nemen. Voorlopig ga ik wel hardlopen. Hopelijk krijgen we genoeg mensen bijeen om met oud-collega's de[url='http://www.veluweloop.nl/']veluweloop[/url] deel te nemen en daar moet ik nog even mijn conditie iets verder voor opkrikken. Wat ik daarna met het hardlopen doe .. ik zie wel. Helemaal zonder sport kan ik toch niet meer ((B)) Verder wil ik mijn bovenlichaam niet helemaal laten wegkwijnen, dus van opdrukken en optrekken zal het toch nog wel komen ... Wanneer ik dan weer naar de gym ga? No idea, maar ik schat ergens laat dit najaar/deze winter. Helpt goed tegen winterdepressie en dan ben ik ook klaar met vakantie en enkele zakenreizen die mijn trainings- en voedingsschema in de war zouden schoppen. Wel blijf ik gezond en vaak (5x/dag) eten, daar kan ik ook echt niet meer zonder  En natuurlijk kom ik nog (af en toe) hier, net zo vaak als nu (nl. in de weekends).
|
|
|
|
Smalluser
-
Total Posts
:
5677
- Scores: 12
-
Reward points
:
797
-
|
RE: Ik stop voorlopig met krachttraining
za 23-aug-03 10:19
( permalink)
Ben benieuwd hoelang je "zonder gym" volhoudt WEG Blijft toch een verslavende bezigheid onze sport Suc6 met de blessures en ik denk zeker dat de nodige rust daar verbetering in zal brengen !!! Groet
|
|
|
|
MaxMuscle
-
Total Posts
:
2847
-
Reward points
:
889
-
|
za 23-aug-03 10:25
( permalink)
Beterschap, dat volledige rust je weer snel onder de gewichten mag brengen :blowkiss: jammer dat er niet zo'n mannetje is maar bij deze dan maar het kussende vrouwtje
|
|
|
|
hehoi
-
Total Posts
:
3606
- Scores: 11
-
Reward points
:
1640
-
|
za 23-aug-03 10:53
( permalink)
Jammer WEG2, een moeilijke beslissing, maar wel de juiste waarschijnlijk. Op deze manier ben je het snelste van je blessures af, anders is het steeds oplappen....... Heeft e.e.a. ook niet met je tanende motivatie te maken door al die problemen met werk en zo? Hoop van niet. Hoe staat het trouwens daar mee? Succes in elk geval met de Veluweloop en op een snelle terugkeer naar de gym. Hoop dat je hier wel blijft komen.
|
|
|
|
Rove
-
Total Posts
:
2439
- Scores: 3
-
Reward points
:
724
-
|
za 23-aug-03 10:55
( permalink)
Succes met de blessure. Om positief te blijven, je hebt toch mooi 4 kg gewonnen tov je begingewicht! Een rustperiode zal je goed doen denk ik.
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
za 23-aug-03 11:03
( permalink)
Bedankt allemaal. Zo'n skeletje als ik was, zal ik wel niet meer worden. En inderdaad, ontzettend lang zal ik wel niet zonder het noeste yzer kunnen  fftopic: Nee, hehoi, met het werk heeft het niets te maken. Ik begin ook steeds meer plezier in mijn werk te krijgen. Alleen de directeuren zijn l*l-de-behangers en met hen heb ik (nog) niet zoveel te maken. Contact met directe collega's verloopt goed, ik heb mijn baas duidelijkgemaakt dat ie me beter moet inwerken (met succes) en dat gesprek over mijn contractverlenging is pas in nov. maar ik denk er al vaak over na hoe ik dat zo in zijn vat ga gieten dat ik mijn zin krijg
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
Status: online
|
za 23-aug-03 12:09
( permalink)
Goed van je, om de signalen van je lichaam niet te negeren! Succes met afkicken En bouw het lopen rustig op hè, vooral uitgebreide cooling down anders speelt that damned ass meteen weer op :booty:. En je bent d'r net een beetje vanaf.
|
|
|
|
enrico
-
Total Posts
:
2262
-
Reward points
:
0
-
|
za 23-aug-03 12:35
( permalink)
succes ik kan het niet, zelfs als ik 3/4 dood ben wil ik nog gaan trainen
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
za 23-aug-03 13:29
( permalink)
Net een half uur hardgelopen op de band, een hoger level dan ooit tevoren. En ik was kapot  Die kont is bijna genezen, sis, ik heb er alleen nog last van met zware lunges, deep squats e.d. Met hardlopen voel ik hem (gelukkig) niet. Enne, Enrico, helemaal zonder sport zal ik ook wel nooit meer kunnen
|
|
|
|
Diver2000
-
Total Posts
:
3149
-
Reward points
:
49
-
|
za 23-aug-03 13:36
( permalink)
Heeey ga je nou door mijn foto ons verlaten?:bawling: Geloof me dat het ijzer blijft trekken en als je straks lekker hersteld ben dan zal je met de winter zo weer kunnen groeien. Neem lekker alle rust dan is de motivatie straks weer groter dan ooit te voren.
|
|
|
|
Ilya
-
Total Posts
:
426
-
Reward points
:
0
-
|
za 23-aug-03 14:56
( permalink)
heej Wateengedoe, luister es. Als je blessures krijgt, moet je idd luisteren naar je lichaam. Maar kom op zeg.......stoppen. Je bent zo ongeveer de voorbeeldfunctie (qua inzet en vergaring van kennis in ieder geval) voor veel vrouwen hier en op andere boards. Als je overtraint................wat doe je dan ? Een andere training kiezen. Ga eens een aantal weken hst doen, dan train je maar 3x in de week, vrij kort, en het is bijna blessure-ONGEVOELIG !!! Je traint echter je pezen wel behoorlijk in de laatste cycli, dus.................... !!!!! In ieder geval suc6.
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
za 23-aug-03 15:53
( permalink)
Haha, Diver, ja door jouw foto's stop ik, maar geloof me, dat is niets meer en minder dan een compliment! Ik heb er door die foto's alle vertrouwen in, dat ik snel weer op mijn oude niveau zit (qua massa in ieder geval), als ik het weer serieus oppik. Maaruh .. wie zei er iets over jullie verlaten? Ik blijf gewoon hier hoor En ja, ik ga dus echt ff helemaal stoppen. Laten we wel wezen, de laatste maanden heeft mijn training gewoon niet lekker gelopen (en dan heb ik het eigenlijk over bijna een half jaar), ook al probeerde ik verschillende dingen. Ik ben gewoon toe aan een break! Komt allemaal weer goed jongens, geen paniek in de tent a.u.b.!  HST heb ik nog nooit geprobeerd, maar vind ik wel leuk om eens te doen. Maar ... over een aantal maanden dus!
|
|
|
|
DNS
-
Total Posts
:
459
-
Reward points
:
656
-
|
za 23-aug-03 16:24
( permalink)
He WEG dat is KL*TE voor je, ik hoop dat het snel goed komt met je pols, en je bilspier, zodat je snel weer normaal kan trainen. Groetjes((B))
|
|
|
|
Tjeerd
-
Total Posts
:
1005
-
Reward points
:
0
-
|
za 23-aug-03 16:34
( permalink)
Kan me voorstellen dat als je het al een aantal maanden tevergeefs op verschillende manieren probeert dat je dan besluit het ff helemaal te kappen. Succes met je beslissing, ik hoop dat het je gaat opleveren wat je ervan verwacht. En aangezien je niet van plan bent het forum te verlaten denk ik dat het bloed ook weer snel gaat kruipen waar het eigenlijk niet gaan kan ;-)
|
|
|
|
pippi langkous
-
Total Posts
:
1322
-
Reward points
:
0
-
|
za 23-aug-03 23:56
( permalink)
Das een moeilijke knoop om door te hakken zeg... nam je trouwens wel elke 6 weken een weekje rust ofzo? Schijnt ook te helpen tegen overtrainen. En zo zijn er wel meer maniertjes, maar je hebt het vast goed overdacht jou kennende.... Jammer, hoor! Als je weer begint van de winter: rustig opbouwen, he. En suc6 met de veluweloop. Greetzzzzzzzzzz
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
zo 24-aug-03 10:53
( permalink)
Ik had inderdaad elke 6 weken een rustweek, dus daar heeft het niet aan gelegen. En ja, mamma  ik weet dat ik het rustig weer op moet bouwen t.z.t., maar dat zal mijn lichaam me ook wel vertellen (SPIERPIJN!  )  fftopic: Heb je mijn mail of PM (weet niet welke van de twee het ook al weer was) nog ontvangen, Pippi?
|
|
|
|
X
-
Total Posts
:
290
-
Reward points
:
0
-
|
zo 24-aug-03 17:29
( permalink)
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
zo 24-aug-03 18:24
( permalink)
Bedankt voor die bloemen, X!
|
|
|
|
Wenn
-
Total Posts
:
386
-
Reward points
:
0
-
|
zo 24-aug-03 19:19
( permalink)
WEG Kan je alleen maar veel beterschap en succes met de V-loop toewensen.Denk dat je zelf het best weet (voelt) wat te doen. Ben wel happy dat je op het forum blijft hoor,hoorde van Espi alleen maar goede dingen over je dus dan kan ik je nog wel eens lastig vallen met de 1 of andere vraag! Greetz!!!
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1819
-
|
zo 24-aug-03 23:38
( permalink)
Gelukkig maar dat je tijdelijk stopt, om je blessure te laten genezen WEG! Ik kan bijna niet wachten tot ik 1 september weer met HST begin. Echt leuk hoor... Ik wacht bewust nog even en ga deze week een aantal dagen weg om te leren roeien/kajakken. Is ook weer eens wat anders, net zoals jij nu wegens blessure het hardlopen oppakt. En in de winter weer aan de slag! Espi
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|