|
Author |
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Ik word lichter, dikker en zwakker...
za 19-jul-03 17:08
( permalink)
... tijd om mijn training en voeding weer goed op te gaan pakken! Omdat ik doordeweeks in Leusden en in het weekend in Wageningen woon, ligt mijn training op zijn gat. Ik heb nog t/m aug. een abo bij een gym in Wageningen en ik vind het te duur om nu ook al in Leusden te gaan (doe ik v.a. sept.). Gevolg: ik train maar 1x per week (2x in een weekend is te zwaar, heb ik gemerkt), zonder fatsoenlijk schema. Ook schiet het goede eten er wat bij in, ik junk iets vaker dan normaal, eet regelmatig niet-mager vlees en ik eet geen tonijn meer voor het slapengaan. Nu word ik dus zwakker, merk ik. Verder ben ik 1,5 kg afgevallen sinds 3 maanden terug, terwijl mijn buik zelfs iets dikker is geworden Actieplan: - maandag in de bus mijn twee dumbells van 10 kg meeleuren naar Leusden, zodat ik in ieder geval mijn armen en schouders fatsoenlijk thuis kan trainen, en mijn gymschoenen meenemen voor cardio (hardlopen). - dit weekend een goed voedingsschema opstellen (te beginnen met cutten om die vette buik weg te werken; v.a. sept. als het nieuwe gymabo ingaat ga ik bulken) - een goed trainingsschema opstellen, rekening houdend met de beperkingen die ik op dat gebied heb tot september (in het weekend: benen; doordeweeks: armen, buik, rug (gelukkig is er een optrekstang in de wijk) en borst (moet maar ff een plek zoeken waar ik kan dippen, en/of met zware rugzak opdrukken). Gelukkig kan ik bij mijn nieuwe werk ook gewoon mijn etenstijden inrichten zoals ik wil, en er is een koelkast en een magnetron  Het is nu gewoon nog een kwestie van aanpakken en weer gaan knallen! Wish me luck! Als ik de boel eenmaal weer op de rails heb, ga ik me ook weer toeleggen tot het behalen van mijn trainingsdoelen die ik hier een klein half jaar geleden heb gepost. Van geen enkel doel is iets gekomen door een blessure en daarna dus dit. Daar moet iets aan veranderen, al is helaas die blessure (aan mijn bilspier) nog niet helemaal de wereld uit. Die 1RM deadlift van 100 kg laat ik dus nog maar ff voor wat ie is ... (N)
|
|
|
|
Rove
-
Total Posts
:
2439
- Scores: 3
-
Reward points
:
724
-
|
RE: Ik word lichter, dikker en zwakker...
za 19-jul-03 17:17
( permalink)
Jou kennende gaat het wel weer goed komen hoor! Je hebt in ieder geval een actieplan en de juiste instelling, dat scheelt al een hoop. Wel handig dat je een magnetron op je werk hebt trouwens.
|
|
|
|
enrico
-
Total Posts
:
2262
-
Reward points
:
0
-
|
za 19-jul-03 17:33
( permalink)
succes
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
za 19-jul-03 18:09
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: rove Wel handig dat je een magnetron op je werk hebt trouwens.
Kan 'k weer lekker havermoutpap gaan eten ... Die collega's gaan hun ogen weer uit kijken (was op mijn oude werk ook zo). Maar zoals sommigen hier alerts in Outlook zetten voor de etenstijden, zó ver wilde ik niet gaan ... :flipa:
|
|
|
|
Rove
-
Total Posts
:
2439
- Scores: 3
-
Reward points
:
724
-
|
za 19-jul-03 18:35
( permalink)
 :booty:
|
|
|
|
Insider
-
Total Posts
:
3083
-
Reward points
:
0
-
|
za 19-jul-03 19:02
( permalink)
Ken het gevoel weg2, sta zelf ook op springen om het weer goed aan te gaan pakken. Nog ff weekje geduld en dan... knallen!!! Zet hem op meid!
|
|
|
|
Fitness Chick
-
Total Posts
:
254
-
Reward points
:
0
-
|
za 19-jul-03 21:13
( permalink)
gaat helemaal lukken hoor!!! je hebt het goed gepland...veel succes
|
|
|
|
Dutchgirl
-
Total Posts
:
449
-
Reward points
:
1050
-
|
za 19-jul-03 22:00
( permalink)
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
za 19-jul-03 22:23
( permalink)
Bedankt iedereen! Ik heb een oud cuttingschemaatje opgeduikeld en iets aan mijn nieuwe eetgewoonten aangepast (roggebrood, pistachenootjes etc., wat ik toen nog niet at). Sterker zal ik daar nog niet van worden, maar dat komt later wel .. .Spiergeheugen doet wonderen edit: nu ook een werkbaar trainingsschema opgesteld, ik ga gewoon vrijdagavond en zondagochtend naar de gym voor borst resp. benen. Dan blijven alleen rug, armen, buik en schouders voor thuis over, dat is te doen. En Diverin, jij ook succes met het hernieuwde knallen (ik kan er niets aan doen, maar sinds het luisteren naar Ruud de Wild.nl krijg ik daar toch altijd vreemde gedachten bij  ) quote: Oorspronkelijk geplaatst door: rove
:booty:
:rotf Ik had me niet eens meer herinnerd dat JIJ zo iemand was die zijn etenstijden in Outlook heeft staan! Oh sorry .... (Perry, mag deze in jouw smileydatabase?)
|
|
|
|
hehoi
-
Total Posts
:
3606
- Scores: 11
-
Reward points
:
1640
-
|
zo 20-jul-03 08:48
( permalink)
Succes Wateengedoe2! Jou kennende gaat het zeker lukken, trouwens met zo'n goed actieplan moet dat kunnen. Nog even geduld tot september, dan wordt alles weer wat gemakkelijker (minder improviseren). Fijn dat het op je werk nu ook opgelost is. Diverin: Ook jij: succes, gewoon ervoor gaan, en ook bij jou zal het dan lukken!! Trouwens, een 'vakantie van training' doet goed merk ik, je hebt er nadien weer helemaal zin in om het goed aan te pakken is mijn ervaring. Alles is weer nieuw.
|
|
|
|
Diver2000
-
Total Posts
:
3149
-
Reward points
:
49
-
|
zo 20-jul-03 10:56
( permalink)
ach weg ik ken het gevoel heel goed. ik ben nog maar 78 kg terwijl ik van 97 kg gekomen ben. De laatste paar weken op de vrachtwagen ben ik maar liefst 2 tot 2,5 kg afgevallen p/week. Nu de laatste week ben ik weer 1 kg zwaarder geworden dus ik hoop dat het afvallen voorbij is. Nog 1 weekje werken en dan gaan we er hier weer goed tegenaan. Heb weer een kast vol staan met schone en goede voeding en de nodige shakes. Wil de komende 8 weken voor de vakantie proberen zoveel mogelijk van mijn oude vorm terug te kunnen pakken. Jij heb al een goed plan klaar en dus dat komt ook weer helemaal goed. succes
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
zo 20-jul-03 17:55
( permalink)
Ongelofelijk, wat een gewichtsverlies in zo korte tijd, Diver! Maar ja, dat spiergeheugen hè ... Ik heb er alle vertrouwen in dat je snel weer op je oude gewicht bent!  Jij ook succes met trainen en bulken. Ik heb vandaag mijn eerste serieuze benentraining sinds tijden gedaan, ik was KAPOT! Voelt goed, ik merk nu ook al dat ik (helaas, maar niet te voorkomen) gigantische spierpijn in mijn kont ga krijgen. Die rugzak die morgen mee moet naar Leusden weegt 28 kg ....  Da's meer dan de helft van mijn eigen gewicht, ik krijg het al warm als ik aan dat gesjouw op de vroege ochtend denk
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
zo 20-jul-03 18:10
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: hehoi Succes Wateengedoe2! Jou kennende gaat het zeker lukken, trouwens met zo'n goed actieplan moet dat kunnen. Nog even geduld tot september, dan wordt alles weer wat gemakkelijker (minder improviseren).
Valt mee,[url='http://home.hccnet.nl/e.raats/trainingsschema-juli2003.html']Dit[/url] is mijn trainingsschema en het is goed te doen. Dus dat wachten tot september is niet nodig, ik kan nu al serieus aan de slag. Bij de thuisoefeningen zal ik bent over row met 1 dumbell van 17 kg (het maximum haalbare) moeten doen. Dit is net wel/net niet genoeg. Nou ja, als ik hem zeer strikt uitvoer tot de buik, zal ik het nog wel ff met minder gewicht kunnen doen  En verder ben ik zo slap dat de overige thuisoefeningen prima met max 2x10kg kunnen quote: Trouwens, een 'vakantie van training' doet goed merk ik, je hebt er nadien weer helemaal zin in om het goed aan te pakken is mijn ervaring. Alles is weer nieuw.
Ja, dat heb ik vandaag in de gym gemerkt
|
|
|
|
Geurt-G
-
Total Posts
:
775
-
Reward points
:
0
-
|
vr 25-jul-03 21:31
( permalink)
Ach, we kennen het allemaal wel denk ik die mindere periodes, en nu helemaal met die hitte, en de boog kan niet altijd gespannen staan.
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
vr 25-jul-03 22:06
( permalink)
Vorige week zondag beentjes getraind ... En vandaag nog de laatste restjes spierpijn in mijn kont  Ik ga a.s. zondag maar met dezelfde gewichten werken, al zou ik hier en daar misschien meer kunnen. Dit was iets té, zeker ook omdat ik 2 dagen heb gestrompeld op het werk. Verder gaan de training en het eten ook goed, ik ben er weer helemaal in, zo lijkt het
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1819
-
|
ma 04-aug-03 12:18
( permalink)
Dat is balen WEG! Maar het komt wel weer goed. Een nieuwe baan en dan nog eens verhuizen, dat is stressen. Goed dat je het nu al weer flink gaat aanpakken. Il wacht tot 1 week na PBP dus ong 1 september voor ik weer ga trainen. Dan heb ik ongeveer 2 maanden (bijna) niets gedaan, op opdrukken na dan en heel incidenteel optrekken. Het komt vast wel weer goed. Het eten is bij mij ook weer wat minder gedisciplineerd.. moest weer van een cola verslaving afkicken, zaterdag voor het laatst caffeine genomen.. nu 2 weken onthouding. Dus: ik en wij leven met je mee... En op/rond 1 september: weer er keihard tegenaan met HST! Espi
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
zo 10-aug-03 17:38
( permalink)
Een kleine maand later: ik ben 1 kg lichter, 1 cm van de taille af en spiermaten blijven redelijk op peil en ik ben weer iets sterker geworden. Maar wel balen: vanochtend in de sportschool ging er iets fout toen ik een barbell boven mijn hoofd tilde en nu doet mijn pols pijn  Ik heb geleerd van mijn vorige blessure en ga du s niks meer forceren. Ben benieuwd hoe lang dit akkefietje nou weer gaat duren  Gelukkig ben ik nog aan het cutten, ik ga daar maar gewoon mee door en laat misschien de krachttraining ff liggen (wel nog cardio). Dan maar wel wat spierverlies, ik vertrouw op mijn spiergeheugen wanneer ik weer ga bulken
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|