Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
- Scores: 108
-
Reward points
:
2069
-
Status: offline
|
Interviewtje op Achterhoek FM
wo 28-nov-07 12:20
( permalink)
Afgelopen week heb ik een interviewtje gehad bij Achterhoek FM en doordat er ook straks beelden van te zien zijn in het tweede deel van een nieuw filmpje rond Robbert's tripple is het e.a. voor op genomen   . A.s. Zondag 2 december is het interview te beluisteren tussen 16.00-17.00 uur via de streamer op www.achterhoekfm.nl . Op Donderdag 6 december a.s is er nog een herhaling tussen 18.00 en 19.00 uur. Was weer leuk om te doen, ze waren enthousiast en staan absoluut niet negatief tegenover de sport, beetje onze sport promoten is dan nooit weg  . Verder komt er binnenkort ook een website met behulp van Veldmaat ICT, XXL Nutrition, VMMP, Inshape Supplements, Restaurant 't Olde Lettinck, Robbert's Sportfood, Pascale Drent Fotografie, Eggnation, NutriMinds en Strada Sports Vorden  .
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
Status: online
|
RE: Interviewtje op Achterhoek FM
do 29-nov-07 21:56
( permalink)
Ben benieuwd
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2069
-
|
do 29-nov-07 22:56
( permalink)
 Ben zelf ook benieuwd hoeveel onzin ik heb zitten uitkramen  [sm=slach.gif]...heb namelijk daarvan ook nog niets terug gezien of gehoord en ga zelf ook ff luisteren  .
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2069
-
|
ma 03-dec-07 13:15
( permalink)
Na een week van zwoegen hebben Jeroen Vermeer van VMMP en Veldmaat ICT het voor elkaar gekregen om ook deze week mijn website www.robberts-tripple.nl in de lucht te krijgen  . Geweldig hoe die gasten dat voor me hebben gedaan  . Mooie manier om nog beter met iedereen te communiceren.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2069
-
|
zo 09-dec-07 12:38
( permalink)
Van de week hadden we in 1, 5 dag al meer dan 1000 bezoekers op de site, geweldig  ...had zelf verwacht over een jaar gezien, 1000 bezoekers te trekken  . Er leuk allemaal, heb begrepen dat mijn linkje zelfs al is opgenomen door bb-site's in Engeland, USA en Australie...en de site is toch echt helemaal Nederlands hoor   .
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
- Scores: 616
-
Reward points