Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 23 of 23
SheRu
-
Total Posts
:
11204
- Scores: 580
-
Reward points
:
2055
-
Status: online
|
Re:Invloed van leeftijd op je prestaties
ma 03-jan-11 15:24
( permalink)
De zeeman die een beetje meetilt vroeg zich af waarom 'ie niet aankwam terwijl hij toch fitnesste.  Tja, tegen je zeventigste is dat toch gewoon lastig.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
nails
-
Total Posts
:
588
- Scores: 83
-
Reward points
:
1336
-
Status: offline
|
vr 07-jan-11 21:58
( permalink)
Ik ben het wel eens met de meeste reply's. Maar ik denk persoonlijk dat je levensvisie er ook veel mee te maken heeft... Uit persoonlijke ervaring weet ik dat, ook al sport ik al vanaf jeugd, ik nu meer resultaat behaal met mijn sporten dan vroeger toen ik jonger was. Wellicht omdat ik nu velen malen beter in mijn vel zit dan toen? Ik hou het er maar op.....voorlopig mag ik nog niet klagen en gaan mijn prestaties erop vooruit. Hoop dat dit voorlopig zo blijft.
Live your dreams!
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
Status: offline
|
zo 09-jan-11 17:01
( permalink)
Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet zo merk , ik ben nu 39 maar sta er nooit zo bij stil. Herstel tijd misschien, maar ik leef nu ook anders dan toen ik 20 was, meer werken , kinderen, huishouden enz. ook dat neemt energie . Als je op school zit is dat toch anders. Maar wat ik wel merk is dat het gewichtsverlies (vet) een zwaardere klus is geworden. Qua spieropbouw heb ik geen klagen.
|
|
|
|