Ionamin Forte

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
Hans
Intense MudaFukin Pimp
2003/02/20 12:49:53 (permalink)

Ionamin Forte

Ik weet het, geen steroïde, maar toch ben ik benieuwd wat jullie hiervan zeggen.

Bij het kleine rode stickertje staan erg kleine
lettertjes, dat is dus niet te lezen. Er staat
Formula: Phenterminum resina polystyr. sulfonat. fixatum
(=Phenterminum 30 mg) - Excipiens q.s. pro capsula gelatinosa una
Reg.256 S 132 F 5

ps. het leek wel of er van tevoren met het doosje was gerommeld omdat het er niet nieuw uitzag en de inhoud er maar net inpast (dit kan ook komen doordat er een bijsluiter bij in zat).

Er staat niets op de pillen zelf, ze zijn oranje. De houdbaarheidsdatum op de pilstrip is dezelfde als van het doosje.

[img]D:\My Documents\~Misc\IonaminForte2.jpg[/img]

[img]D:\My Documents\~Misc\IonaminForte3.jpg[/img]

[img]D:\My Documents\~Misc\IonaminForte5.jpg[/img]

[img]D:\My Documents\~Misc\IonaminForte6.jpg[/img]

[EDIT Admin] : Je hebt de img tags aan een bestand van je D schijf gekoppeld je moet eerst de pics uploaden dan zijn ze pas zichtbaar.

21 Replies Related Threads

AlexvanM
    Light Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/02/20 15:28:28 (permalink)
    Hey RoidHans de fotos(?) doen het bij mij niet.

En voor zover ik weet wordt Ionamin Forte niet meer gemaakt. Veel fakes zijn er te koop met daarin alleen maar caffeine. Dus misschien heb je wel een orginele verpakking maar met daarin neppillen.

Foto van Ionamin forte doosje:
    Hopelijk ziet jou doosie er niet zo uit want hierin zaten wel oranje pilletjes vol caffeine.
    Emiel
    Feather Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/02/20 15:46:48 (permalink)
    Er moet aan de onderkant van de voorkant waar je nu niets op ziet het Logo en Medeva in het blauw staan dan heb je de goede ik heb ze ook liggen zijn zeker niet origineel maar zit wel 30 mg werkzame stof in en geen Caffeine zoals die hierboven zijn afgegebeeld.
    Emiel
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: Ionamin Forte 2003/02/20 17:49:56 (permalink)
    voor roidhans.. check ff hier voor het uppen van een foto
    < Message edited by ErEf -- 6/4/2004 23:32:45 >
    pippi langkous
    Power to the Pippi
    RE: Ionamin Forte 2003/02/20 22:12:48 (permalink)
    Dat zijn toch die gevaarlijke afvalpillen die je alleen nog in Belgie kan kopen
    met pure speed??? Heb wel es gehoord dat je er schildklierafwijkingen van
    kan krijgen. Zou het maar ff checken.....
    Hans
    Intense MudaFukin Pimp
    RE: Ionamin Forte 2003/02/21 11:48:57 (permalink)
    quote:
    Oorspronkelijk geplaatst door: ErEf

voor roidhans.. check ff hier voor het uppen van een foto.[url='topic.asp?TOPIC_ID=1247']Hoe uploadje een foto?[/url]

Thx Eref,

ik kan de foto's gewoon zien hoor. De uitleg was duidelijk, maar over bestandsgrootte las ik niks. De pics zijn over de 200 kb, dus dat zal het zijn.
    Ik probeer aan een kleinere versie te komen.
    Hans
    Intense MudaFukin Pimp
    RE: Ionamin Forte 2003/02/21 12:03:36 (permalink)
    quote:
    Oorspronkelijk geplaatst door: AlexvanM

Hey RoidHans de fotos(?) doen het bij mij niet.

En voor zover ik weet wordt Ionamin Forte niet meer gemaakt. Veel fakes zijn er te koop met daarin alleen maar caffeine. Dus misschien heb je wel een orginele verpakking maar met daarin neppillen.

Foto van Ionamin forte doosje:
    Hopelijk ziet jou doosie er niet zo uit want hierin zaten wel oranje pilletjes vol caffeine.

Nee, zo zien de doosjes er niet uit. Welke kleur hebben de echte pillen? De mijne zijn oranje, er staat niets op.
    Ron
    Middle Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/06/04 11:44:48 (permalink)
    Heb ze pas geleden ook gezien, 100 % afgevuld met pure speed, Groet Ron.
    wokkel4
    Light Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/08/21 17:00:26 (permalink)
    die worden toch niet meer gemaakt groetjes wokkel
    Martinus
    Light Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/08/21 17:36:54 (permalink)
    Worde niet meer gemaakt en laatste productie zal nu al wel over de code zijn.
    Toen ik ze had waren het nog capsules...
    Mijn ervaringen zijn niet positief, werd er helemaal gestoord van en kreeg ook allerlei lichamelijke klachten.
    De werkzame stof is zeker geen speed/amfetamine, want dan had ik `t nog wel leuk gevonden.
    Hou `t liever bij Efedrine o.i.d.
    Miss xxx
    Feather Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/09/12 18:05:21 (permalink)
    quote:
    Oorspronkelijk geplaatst door: Hans

Ik weet het, geen steroïde, maar toch ben ik benieuwd wat jullie hiervan zeggen.

Bij het kleine rode stickertje staan erg kleine
    lettertjes, dat is dus niet te lezen. Er staat
    Formula: Phenterminum resina polystyr. sulfonat. fixatum
    (=Phenterminum 30 mg) - Excipiens q.s. pro capsula gelatinosa una
    Reg.256 S 132 F 5

ps. het leek wel of er van tevoren met het doosje was gerommeld omdat het er niet nieuw uitzag en de inhoud er maar net inpast (dit kan ook komen doordat er een bijsluiter bij in zat).

Er staat niets op de pillen zelf, ze zijn oranje. De houdbaarheidsdatum op de pilstrip is dezelfde als van het doosje.

[img]D:\My Documents\~Misc\IonaminForte2.jpg[/img]

[img]D:\My Documents\~Misc\IonaminForte3.jpg[/img]

[img]D:\My Documents\~Misc\IonaminForte5.jpg[/img]

[img]D:\My Documents\~Misc\IonaminForte6.jpg[/img]

[EDIT Admin] : Je hebt de img tags aan een bestand van je D schijf gekoppeld je moet eerst de pics uploaden dan zijn ze pas zichtbaar.

Je foto is helaas niet te zien.Maar ik denk dat ik weet van wie ze zijn! Medeva soms? Als dit waar is dan zijn ze helaas voor u hartstikke nep.Medeva maakt al 4 jaar geen Ionamin meer.Als er niets op de capsules staat zou ik het niet vertrouwen.Op de echte(die dus nergens meer wordt gemaakt)staat Ion met het aantal mg.Greets Miss XXX
    Miss xxx
    Feather Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/09/12 18:14:33 (permalink)
    Nog ff toevoegen.Niet mee beginnen.Ik ben 4 maanden lang ziek geweest van die nep Ionamin Forte.En het zit nog steeds niet lekker met mijn maag.Deze is door die pillen kapot gegaan.Loop nu nog bij een internist met mijn klachten.Greets
    Smalluser
    *Retired Founder*
    RE: Ionamin Forte 2003/09/12 18:23:09 (permalink)
    Zo zo dat is niet mis maagproblemen verdrietig

Waar gekocht die pillen ?

Groet
    MaxMuscle
    Super Heavy Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/09/12 19:50:39 (permalink)
    Het behoren toch capsules met opdruk te zijn??? elke pilvorm is absolute fake!
    Leverancier is Medeva.

Image Insert:

8,2 KB

Capsule met opdruk en hoeveelheid:

1,79 KB
    DNS
    Super Heavy Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/09/13 01:00:54 (permalink)
    Ik zie helemaal geen foto..............
    is er misschien iets mis op het forum
    Britt
    Middle Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/09/13 10:19:03 (permalink)
    In 1997 heb ik deze pillen ook geslikt, ik ging toen als een speer, trainde 4-5 keer in de week. Ben toen 10 kilo afgevallen. Heb er geen lichamelijke klachten aan over gehouden, was alleen superfit.

Tsja wat wil je ook....
    Violet
    Light Weight
    RE: Ionamin Forte 2003/09/19 11:25:33 (permalink)
    Jaaaaaaaaaaaren geleden werden die pillen me voor 50 gulden door een vriendin van me aangesmeerd. Ik was toen helemaal niet bewust bezig met wat het nou precies was allemaal. STOM! Maar ik dacht van goh, waarom niet. De eerste dag moest ik dan 1 pil nemen. Ik voelde me echt zwaar klote, m'n hart ging als een razende tekeer en nog onregelmatig ook. Dan ineens leek het wel of m'n hart een tikje oversloeg. Echt niet normaal gewoon. En ik liep rond alsof ik er niet helemaal bij was meer. Eng gewoon. Om kort te gaan, dat was ook meteen de laatste ionamine forte pil die ik naar binnen werkte. Pakje ging linea directa terug.
    lunatic
    Light Weight
    RE: Ionamin Forte 2004/04/06 22:35:09 (permalink)
    hmm wat gek dat iedereen al jaren zegt dat ze al 4 jaar niet meer gemaakt worden... 3 jaar geleden zeiden ze ook al dat medeva al 4 jaar gestopt was met de productie.
    Maar dat van die maagklachten heb ik vaker gehoord. Ik ken ene Ronald die tot vorig jaar nep-ionamin verkocht, waar sommige vrouwen idd maagklachten van kregen.
    Afvallen gegarandeerd zo he? haha
    Hans
    Intense MudaFukin Pimp
    RE: Ionamin Forte 2004/04/07 09:37:30 (permalink)
    ORIGINAL: Britt

In 1997 heb ik deze pillen ook geslikt, ik ging toen als een speer, trainde 4-5 keer in de week. Ben toen 10 kilo afgevallen. Heb er geen lichamelijke klachten aan over gehouden, was alleen superfit.

Tsja wat wil je ook....

Toen waren er nog echte in de omloop...
    Hans
    Intense MudaFukin Pimp
    RE: Ionamin Forte 2004/05/25 15:06:16 (permalink)
    ORIGINAL: lunatic

hmm wat gek dat iedereen al jaren zegt dat ze al 4 jaar niet meer gemaakt worden... 3 jaar geleden zeiden ze ook al dat medeva al 4 jaar gestopt was met de productie.
    Maar dat van die maagklachten heb ik vaker gehoord. Ik ken ene Ronald die tot vorig jaar nep-ionamin verkocht, waar sommige vrouwen idd maagklachten van kregen.
    Afvallen gegarandeerd zo he? haha

Ken die gozer ja. Zou zogenaamd dezelfde werkzame stof bevatten. Dikke bullshit natuurlijk... heb een paar van die pilletjes laten bekijken, geen enkel spoor van phentermine.
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2018 APG vNext Commercial Version 5.0