Hey,
Ik wil graag een lichaam krijgen zoals die van Cristiano Ronaldo. (alleen iets minder dikke bovenbenen)
Dus gewoon gespiert maar enigsinds wel bescheiden, in vergelijking met bodybuilders en fitnessmodellen dan

.
Ik ben inmiddels een jaartje aan het trainen maar ben nooit gebleven bij een schema. Gewoon telkens de oefeningen gedaan waar ik zin in had. Nu heb ik eindelijk een schema gemaakt, maar wilde weten of dit een goed schema is om mijn doel te bereiken of dat ik beter voor iets anders kan gaan.
dag 1:
bench press 3x10/8/6
incline cable fly 3x8
Cable fly 3x8
Pullover 3x8
one arm cable curl 3x8
hammer curl 3.8
dag 2:
rust
dag 3:
Squat 3x8
leg curl 3x8
Front Lunge 3x8
(oefening voor kuiten 3x8)
lateral raise 3x8
Shoulder press 3x8
dag 4:
rust
dag 5:
Pull downs/ups 3x8
one arm row 3x8
deadlift 3x8
cable push down 3x8
Robe push down 3x8
Tricep dip 1xfailure
dag 6 en 7:
rust
Eigenlijk zijn de rustdagen geen echte rustdagen omdat ik daarop cardio doe. 20 minuten interval training of voetbaltraining en wedstrijd
Voor de rest eet ik iedere dag ongeveer 2400 kcal 145g eiwit 320g koolhydraten (waarvan de meeste uit fruit en groente) en 56g vet waarvan 20 verzadigd.
Ook slik ik multivitamine en mineralen maar gebruik ik geen andere supplementen, dit ben ik ook niet van plan.
Dus wat denken jullie ervan. Kan ik hier mijn doel mee bereiken, of kan ik beter een ander schema aan gaan houden.