Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2019
-
Status: offline
|
Jean Claude Van Damme Bodybuilding en Karate?
zo 18-feb-07 15:37
( permalink)
ik las ergens dat Jean Claude Van Damme ook aan bodybuilding deed naast het Karate hij was Europess kampioen met Karate valt het dan toch wel te combineren karate en bodybuilding? of iig vechtsporten zoals kickboksen met bodybuilding zodat je geen snelheid verliest maar toch massa aankomt zo te zien aan Jean Claude Van Damme wel
|
|
|
|
Vato Loco
-
Total Posts
:
2599
- Scores: 0
-
Reward points
:
711
-
|
RE: Jean Claude Van Damme Bodybuilding en Karate?
zo 18-feb-07 15:42
( permalink)
wil van damme dan ook geen bber noemen, lijkt me meer een krachtsporter
Alles gaat lekker
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
-
Reward points
:
2019
-
|
zo 18-feb-07 15:44
( permalink)
ja bodybuilding ernaast voor massa en kracht waarschijnlijk was dat zijn doel om er toch goed uit te zien met wat massa maar toch behield hij zijn snelheid en lenigheid met karate hoe kan dat? omdat ik hier overal lees dat je bodybuilding niet kan combineren met bv Karate omdat je dan snelheid verliest
<message edited by henk_a on zo 18-feb-07 16:01>
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
Status: online
|
zo 18-feb-07 16:44
( permalink)
Ik heb het jaren gecombineerd en heb nooit verlies gemerkt in de zin van minder explosief of lenig zijn bij karate. Op een bepaald niveau ga je meer handelen vanuit reflex dan vanuit redenatie. Wat niet kan, is beide sporten op topniveau beoefenen. Ik deed toen KT ondersteunend aan vechtsport. Maar de combinatie kan best.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11014
- Scores: 1133
-
Reward points
:
2073
-
|
zo 18-feb-07 17:13
( permalink)
Ik heb ook altijd beide gecombineerd, maar wel met als uitgangspunt dat de krachttraining ondersteunend was voor mijn vechtsport. Ik heb eigenlijk nooit geen problemen gehad van verlies in snelheid of lenigheid, maar ik ben door de jaren heen toch wel behoorlijk wat spiermassa aangekomen, maar ik heb er verder nooit geen last van gehad en ik denk eerlijk gezegd wel wat voordelen.
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
-
Reward points
:
2019
-
|
zo 18-feb-07 21:00
( permalink)
hier een kort levensverhaal van hem Jean-Claude van Damme Als kleine jongen was Jean-Claude Van Damme helemaal niet de stoerste bink van de klas, maar een mager jongetje met een bril. Jean-Claudes vader stuurde zijn frêle zoon al op jonge leeftijd op ballet- en karateles en dat wierp zijn vruchten af. Jean-Claudes lichaam ontwikkelde zich al snel en hij blonk uit in beide sporten. Uiteindelijk koos hij toch voor karate en bodybuilding en op z'n zestiende stopte hij met school om een eigen fitnesszaak op te richten.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1819
-
|
zo 18-feb-07 21:29
( permalink)
Was Van Damme inmiddels niet eerder bekend omwille van drugsmisbruik en daarmee veel van zijn spiermassa kwijt geraakt?
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
-
Reward points
:
2019
-
|
zo 18-feb-07 21:43
( permalink)
heel klein stukje over hem nu en vroeger Hij heeft problemen gehad met cocaïne en hij lijdt naar verluidt aan een bipolaire stoornis. Hij is in totaal vijf keer getrouwd, waarvan twee keer met zijn huidige vrouw Gladys Portugues
<message edited by henk_a on zo 18-feb-07 21:56>
|
|
|
|
Olympus
-
Total Posts
:
21
-
Reward points
:
0
-
|
ma 19-feb-07 00:40
( permalink)
hij is ook 1 keer Mr Belgium geweest in de -80kg classe , body-building wel te verstaan.
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
-
Reward points
:
2019
-
|
zo 25-mrt-07 16:41
( permalink)
maar toch knap dat je dus alle 2 weet te combineren bodybuilding en karate. en ik maar denken dat je van bodybuilding trager word, dat viel bij hem dus wel behoorlijk mee
|
|
|
|
evilman
-
Total Posts
:
1328
- Scores: 3
-
Reward points
:
680
-
|
di 27-mrt-07 15:34
( permalink)
Of hij slomer is geworden, kunnen we dat wel zeggen? Kent iemand hem op wedstrijdvlak? Ik ken zn acties alleen uit films en dat zegt dus vrij weinig. Daarnaast kun je ook bodybuilden op aan andere manier dan langzaam net zware gewichten bijv. dus het is moeilijk conclusies trekken met aan algemene term als bodybuilding.
|
|
|
|
akrobatmemo
-
Total Posts
:
609
-
Reward points
:
0
-
|
di 17-apr-07 02:21
( permalink)
ORIGINAL: evilman Kent iemand hem op wedstrijdvlak? Ik ken zn acties alleen uit films en dat zegt dus vrij weinig. ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die hem op echte wedstrijdvlak kennen  weet er iemand waar we video's kunnen bekijken wanneer hij op een echte wedstrijd bezig is?? Alvast met vriendelijke groeten Grtz
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
-
Reward points
:
2019
-
|
za 21-apr-07 13:10
( permalink)
goed idee iemand die toevallig filmpjes weet?
|
|
|
|
Oom Oli
-
Total Posts
:
6636
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
|
zo 29-apr-07 02:04
( permalink)
ORIGINAL: Espi Was Van Damme inmiddels niet eerder bekend omwille van drugsmisbruik en daarmee veel van zijn spiermassa kwijt geraakt? niet overdrijven Espi, een journalist heeft hem ooit eens een lijntje coke zien snuiven...
|
|
|
|
brutus
-
Total Posts
:
900
- Scores: 2
-
Reward points
:
1192
-
|
zo 29-apr-07 05:14
( permalink)
Ach dat kereltje loopt van de ene kliniek naar de andere... Recent nog mocht hok een prijsje uitreiken in Rusland na een knokpartijtje...is weinig meer van over van de beste man...een verlopen junk...
"Geloof is de vrijwillige celstraf van het verstand!"
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
-
Reward points
:
2019
-
|
zo 29-apr-07 13:53
( permalink)
nou uuh ik vond het knap van hem europees kampioen en dat hij drugsverslaafde was? is? dat komt vast omdat hij last heeft van bipolaire stoornissen
|
|
|
|