lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
K1 Max: Ray Staring wint van Gago Drago: een inside verslag van
ma 15-mei-06 10:19
( permalink)
Altijd al eens willen weten hoe het is om een top kickbokser te zijn die het opneemt tegen 1 van de gevaarlijkste kickboksers van dit moment? Ray Staring, is een thai-bokser die het momenteel erg goed doet. Naast het professioneel mensen in elkaar meppen in een boksring, kan hij ook nog heel aardig schrijven, het leest lekker weg. Hij heeft een leuk verhaal geschreven over de voorbereiding van zijn gevecht tegen niemand minder dan Gago Drago. Klik bovenin op Fight History, scroll naar onderen voor zijn laatste gevecht tegen Gago Drago in de Amsterdam Arena. Klik op de naam voor het verslag van het gevecht: http://www.raystaring.nl/home.htm
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
- Scores: 0
-
Reward points
:
891
-
|
RE: K1 Max: Ray Staring wint van Gago Drago: een inside verslag
ma 15-mei-06 10:32
( permalink)
thnx lauw... die dude kan bijna net zo goed schrijven als vechten! erg leuk om te lezen hoe hij naar een partij toe werkt en zo'n avond beleeft!
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
-
Reward points
:
0
-
|
ma 15-mei-06 12:04
( permalink)
Ik heb die knakker een paar keer bezig gezien in de ring, en ik vind dat hij een zeer aantrekkelijke vechtstijl heeft. Hij draait in een hoog tempo (maar dat hoort ook bij zijn gewichtsklasse) en het is lekker technisch met veel mooie combinaties. Vroegah heb ik ooit eens met ‘m gespard. Ondank dat ik toen al bijna 20 kg zwaarder was en toch de basis van het thai-boksen redelijk onder de knie heb was de sparringspot nogal éénrichtingsverkeer. Dat wil zeggen, al het verkeer, bestaande uit vuisten, knieen en scheenbenen, kwam mijn kant op. Ik vind het vooral leuk dat hij op zijn site een mooi beeld geeft van hoe een vechter het hele circus beleefd.
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14761
- Scores: 91
-
Reward points
:
1417
-
|
ma 15-mei-06 12:50
( permalink)
Mooie site, goede vechter. Terechte overwinning op Drago. Hij liet missen en scoorde zijn punten. zeer knap!
|
|
|
|
gerriesmit
-
Total Posts
:
2582
-
Reward points
:
1002
-
|
ma 15-mei-06 12:52
( permalink)
Ik baal van de uitslag.. Jammer voor Drago.. Er gaan wel weer grappige discussies komen op de sportschool nu, omdat Rus nog nooit van Staring verloren heeft en Drago nu wel.. haha
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
-
Reward points
:
0
-
|
ma 15-mei-06 18:44
( permalink)
|
|
|
|
gerriesmit
-
Total Posts
:
2582
-
Reward points
:
1002
-
|
di 16-mei-06 10:48
( permalink)
ja
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
di 16-mei-06 17:50
( permalink)
mooi geschreven, vooral dan dat stuk van het gevecht zelf, knap dat hij gewonnen heeft ondanks alles!
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|