Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 22
|
Author |
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
- Scores: 0
-
Reward points
:
674
-
Status: offline
|
K-1 WORLD GRAND PRIX 2009, 5 DECEMBER!! (+ naam winnaar)
vr 04-dec-09 23:22
( permalink)
5 December (morgen), een leuk sinterklaas kado voor de vechtsport liefhebber! Namelijk de K-1 WORLD grand prix! Dit is het eindtournooi dat jaarlijks door K-1 gehouden wordt aan het eind van het jaar! 8 zwaar gewichten zullen vechten om de titel! De winnaar zal 3 gevechten moeten winnen voordat hij zichzelf kampioen mag noemen! van de tot nu toe 16 gehouden gp's, zijn er 13 gewonnen door Nederlanders. Ook dit jaar zijn de Nederlanders goed vertegenwoordigd! Hieronder de fightcard: Hier een trailer voor het tournooi: http://www.youtube.com/watch?v=-qbOermfcvE Het tournooi zal te zien zijn op zaterdag 5 december (morgen), om 23:40 op sbs6! Wens iedereen die gaat kijken veel plezier het beloofd een mooi tournooi te worden! (PS. hoop dat niemand spoilers in topic titels wilt zetten morgen, aangezien sommige mensen het later pas kijken)
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
- Scores: 25
-
Reward points
:
1302
-
|
RE: K-1 WORLD GRAND PRIX 2009, 5 DECEMBER!!
za 05-dec-09 00:16
( permalink)
(PS. hoop dat niemand spoilers in topic titels wilt zetten morgen, aangezien sommige mensen het later pas kijken) Heb het even voor je uitvergroot Het is wel wat laat, maar denk dat ik het wel ga kijken.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
Status: online
|
za 05-dec-09 10:01
( permalink)
Even nadenken of ik ga kijken of opnemen
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
za 05-dec-09 15:20
( permalink)
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
delfiee
-
Total Posts
:
285
-
Reward points
:
657
-
|
za 05-dec-09 18:46
( permalink)
het is de moeite waard om op te nemen sis
Niet alles is wat het lijkt!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
-
Reward points
:
2067
-
|
za 05-dec-09 18:47
( permalink)
Ja, of youtube kijken, dat kan op ieder moment
|
|
|
|
delfiee
-
Total Posts
:
285
-
Reward points
:
657
-
|
za 05-dec-09 18:51
( permalink)
 wat een luxe wereld tog
Niet alles is wat het lijkt!
|
|
|
|
patrick
-
Total Posts
:
2811
- Scores: 7
-
Reward points
:
778
-
|
zo 06-dec-09 01:39
( permalink)
en ja hoor. Semmy Schilt de nieuwe Kampioen!!! Mooie gevechten allemaal. Pappa Mike zit trouwens ook overal in he
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
-
Reward points
:
2067
-
|
zo 06-dec-09 09:23
( permalink)
Super! Ook mooi dat NL de titel weer pakt.
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
-
Reward points
:
1302
-
|
zo 06-dec-09 10:37
( permalink)
Zaten inderdaad goede partijen en een paar gruwelijke knockouts tussen!!
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
- Scores: 20
-
Reward points
:
589
-
|
zo 06-dec-09 10:49
( permalink)
Semmy heeft de titel weer in z'n pocket Wel grappig dat het bijna allemaal Nederlanders zijn.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
-
Reward points
:
2067
-
|
zo 06-dec-09 11:14
( permalink)
Ja, wat dat betreft had NL ook wel een grotere kans op de titel. Inderdaad ook een aantal stevige KO's te zien!
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14761
- Scores: 91
-
Reward points
:
1417
-
|
zo 06-dec-09 12:04
( permalink)
Jerome LeBanner... tjonge jonge jonge wat een gast is dat. Ga lekker boksen, ga lekker naar huis. Dan kan er iemand anders in de plaatst staan die WEL zin heeft om te kickboksen en WEL een goede voorbereiding heeft. 24 uur voor z'n wedstrijd zat ie nog niet eens in Japan... Interview met Hari naar z'n verloren finale... Hij weet waar het om draait en waar de mensen voor komen. Hij baalde als een stekker, dat zag je aan z'n zure kop, maar hij vond Schilt de terechte winnaar. Dat mag ik wel aan Hari; als ie verliest omdat ie gewoon niet goed genoeg was die dag, accepteert ie dat. Paar lekker KO's, maar het ging wel erg snel zo. Aerts vs Saki was een mooie pot. Respect voor beide heren. Aerts blijft geweldig, alles is hard! Saki deed goed mee, leuke pot! Overeem vs Teixera... Eigenlijk zou overeem niet verder mogen wegens diskwalificatie. Hij pakt Teixera beet, maakt een knie (dat mag) houdt em nog steeds vast en plaatst weer een (gruwelijke) knie (dat mag niet, je mag maar 1 actie maken als je iemand beet hebt, daarna moet je loslaten. Clinchen niet toegestaan). Dus in die zin had overeem niet verder gemogen. Bonjasky vs Zimmerman: leuke partij ook trouwens. Het is dat Bonjasky die down scoorde... had Zimmerman wel een extra ronde gegeven. en hij heeft zeer veel goede low kicks gewmaakt. Remy liep niet voor niets half mank in z'n volgende partij. Bonjasky vs Schilt. Had toch liever gezien dat Bonjasky lekker in de kleedkamer had gebleven en Aerts z'n plek in nam. Margoed, hij was eindelijk een keer wel een bikkel die door ging, dus daar is ook wat voor te zeggen. Schilt terechte winnaar (en dit keer niet saai). Vind het jammer voor Hari. Zijn vechtstijl, daar komen mensen voor, hij doet wat van em gevraagd wordt: entertainment!
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
zo 06-dec-09 15:31
( permalink)
Het was wel een tournooi zonder echte controversie. Duidelijke winnaar. Die partij van Badr en Overeem had van mij nog iets langer doorgemogen. Badr had sowieso wel gewonnen, maar dat je na een rake slag effe uit balans wat stappen zet vind ik niet perse een reden om gelijk te stoppen.
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14761
- Scores: 91
-
Reward points
:
1417
-
|
ma 07-dec-09 17:56
( permalink)
Nah, wat Hari Overeem betreft ben ik het wel een beetje met je eens, maar het was echt wel meer dan alleen maar uit balans hoor. Mooie is dat Overeem op de persconferentie zei dat ie elke finalist uitnodigde voor een gevecht op MMA regels en dat ie dan binnen 3 minuten zou winnen. Waarop Hari antwoordde dat hij binnen 3 minuten van Overeem zou winnen op K1 regels. En zo geschiedde hahah! Dat vind ik dan weer mooi. Hari heeft een grote bek, maar hij doet het wel. Iemand nog een mening over LeBanner trouwens? Ik vond het (nogmaals) een aanfluiting.
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
-
Reward points
:
1302
-
|
ma 07-dec-09 18:31
( permalink)
ORIGINAL: Moob Waarop Hari antwoordde dat hij binnen 3 minuten van Overeem zou winnen op K1 regels. En zo geschiedde hahah! Dat vind ik dan weer mooi. Hari heeft een grote bek, maar hij doet het wel. Iemand nog een mening over LeBanner trouwens? Ik vond het (nogmaals) een aanfluiting. De commentator had het over een deal tussen Hari en Overeem. Overeem zou op K1 regels met hem knokken en Hari op MMA regels tegen hem. Ben benieuwd of hij daar ook de ballen voor heeft. Vond LeBanner idd erg matig, helaas!
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
ma 07-dec-09 19:13
( permalink)
ORIGINAL: John87 ORIGINAL: Moob Waarop Hari antwoordde dat hij binnen 3 minuten van Overeem zou winnen op K1 regels. En zo geschiedde hahah! Dat vind ik dan weer mooi. Hari heeft een grote bek, maar hij doet het wel. Iemand nog een mening over LeBanner trouwens? Ik vond het (nogmaals) een aanfluiting. De commentator had het over een deal tussen Hari en Overeem. Overeem zou op K1 regels met hem knokken en Hari op MMA regels tegen hem. Ben benieuwd of hij daar ook de ballen voor heeft. Dit is toch al oud nieuws??? Volgens mij heeft Overeem Badr's ass gekicked nog niet zo lang geleden waarna Badr af heeft gezegd voor de mma wedstrijd. Interessanter vindt ik dat op de fora werd en wordt beweerd dat Overeen weleens de man zou kunnen zijn die Fedor gaat verslaan. I beg to differ, i always did but especially after this tournament. Niettemin Overeen is goed, en ik zie hem de k1 nog weleens winnen. En die knie tegen teixeira was meesterlijk, reglementair of niet, zo schop je iemand KO. Badr was heerlijk aan het vechten. Denk alleen dat ie rustiger moet worden. Het is een toernooi, kapotgaan in een wedstrijd heeft gevolgen voor de volgende rondes. Het toernooi was leuk. Remy die weer eens vooruit vecht, na jarenlang achteruit te hebben gelopen (en verloren te hebben, except last year offcourse). God dat ik het nog mee mag maken dat Remy iemand neerslaat. Helaas geen flying knee's gezien dit jaar van Remy. Als Remy geen drie ronden nodig had in de eerste ronde dan had ie zomaar kunnen winnen van Schilt. En Zimmerman had de pech dat ie tegen Remy moest beginnen. Maar van hem gaan we zeker nog wel meer horen. Le banner moet echt gaan stoppen en meer zijn tijd besteden aan het maken van films. Hij is te oud en het is in de vorige eeuw geweest dat jerommeke voor het laatst een trap heeft uitgedeeld in de ring. Karaev gaat hem ook niet worden. Ik was verbaasd dat hij nu weer in the final stond, maar ben benieuwd hoe lang hij het nog uit kan houden op dit niveau. En Schilt, tja het ziet er nog steeds niet spectaculair uit, maar hij wint er wel mee. Als ik op die manier (sorry voor de fans: saai!) vier keer kampioen zou kunnen worden, dan zou ik het ook meteen doen, dus wie ben ik om te veroordelen.
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
-
Reward points
:
1302
-
|
ma 07-dec-09 21:33
( permalink)
Dit is toch al oud nieuws??? Volgens mij heeft Overeem Badr's ass gekicked nog niet zo lang geleden waarna Badr af heeft gezegd voor de mma wedstrijd. Jups, ging mij meer om het stukje van Moob waarin hij zei dat Hari een grote bek heeft, maar het toch maar doet. Vond dat dus zelf niet.
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
ma 07-dec-09 21:35
( permalink)
De Overeem knie was wel regelementair. Dit is de officiele regel. When a fighter is holding a neck of his opponent with both hands, the fighter is limited to kick or knee kick his opponent to only one time. Therefore, continuous attack is judged as a foul. Attacking the opponent continuously while holding the neck with one hand is authorized. However, referee may call a break if judges the attack does not give any damage to the opponent. Overeem hield bij die eerste knie nog niet met 2 handen vast. Zn handen liggen ongeveer op de schouders van Teixera bij die eerste knie.
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
ma 07-dec-09 21:37
( permalink)
Over Le Banner, hij was er naar mijn mening alleen om zijn check op te halen. Hij had niet goed getraint en was pas 24 uur voor aanvang aanwezig, veel te laat dus voor een serieuze atleet. Overigens was hij dus ook niet bij de pers conferentie.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|