Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 25
|
Author |
LeonCame
-
Total Posts
:
705
- Scores: 0
-
Reward points
:
496
-
Status: offline
|
K1 finale zaterdag op tv !!!
wo 05-dec-07 18:21
( permalink)
Jojojojojojojojojooooohoooooooo !!!! Het is tijd ja het is de hoogste tijd !! Za 8 dec, 23:15 op sbs6 De K1 finale van 2007, met de mooist denkbare pot in mijn opinie: Remy Bonjasky VS Badr Hari Jammer dat een van de twee niet de finale haalt, maar wel tegek dat ze vers tegen elkaar moeten. Veel kijkplezier !!!
Uit het goud der korenharen, schiep god de trotse Hagenaren. Uit het restant kwamen de kneusjes van ons land
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14761
- Scores: 91
-
Reward points
:
1417
-
|
RE: K1 finale zaterdag op tv !!!
wo 05-dec-07 19:06
( permalink)
Nog even een KLEINE opmerking: GEEN UITSLAGEN POSTEN IN TITELS VAN POSTS A.U.B.!!! De finale vindt namelijk al op vrijdag plaats en ik wil graag op zaterdag avond pas zien wie er wint etc. En ik denk velen met mij. Bij voorbaat dank. Ik hoop een paar heerlijke gevechten te zien. Can't wait!
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
wo 05-dec-07 19:17
( permalink)
De finale vindt namelijk al op vrijdag plaats en ik wil graag op zaterdag avond pas zien wie er wint etc. En ik denk velen met mij. Bij voorbaat dank. Ik heb zo'n vermoeden dat onze beste brutus al wel eerder de filmpjes kan fixen. Verder is het gewoon een kwestie van strak modden hé J
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14761
-
Reward points
:
1417
-
|
wo 05-dec-07 20:08
( permalink)
Ik heb zo'n vermoeden dat onze beste brutus al wel eerder de filmpjes kan fixen.
Dat zal vast, maar ik ga met een lekker pot whisky op de bank gezellig bij m'n maat kijken. Op zaterdag wel te verstaan.
|
|
|
|
LeonCame
-
Total Posts
:
705
-
Reward points
:
496
-
|
wo 05-dec-07 20:35
( permalink)
ORIGINEEL: Moob Ik heb zo'n vermoeden dat onze beste brutus al wel eerder de filmpjes kan fixen. Dat zal vast, maar ik ga met een lekker pot whisky op de bank gezellig bij m'n maat kijken. Op zaterdag wel te verstaan. Juist jij begrijpt het !!!
Uit het goud der korenharen, schiep god de trotse Hagenaren. Uit het restant kwamen de kneusjes van ons land
|
|
|
|
thaw05
-
Total Posts
:
1270
-
Reward points
:
354
-
|
do 06-dec-07 14:30
( permalink)
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
do 06-dec-07 15:46
( permalink)
hoop op bonjasky of aerts..!
|
|
|
|
P@djenr1
-
Total Posts
:
1432
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-dec-07 16:43
( permalink)
me2 , vrees alleen dat het weer Schilt wordt. anders Aerts.
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11152
- Scores: 95
-
Reward points
:
2025
-
Status: online
|
do 06-dec-07 16:51
( permalink)
Ja Schilt vecht zooo saai. Maar wel erg goed Ik hoop Bonjasky of anders Aerts...
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-dec-07 17:15
( permalink)
ORIGINAL: Moob GEEN UITSLAGEN POSTEN IN TITELS VAN POSTS A.U.B.!!! Juist! Op straffe van een permban en stokslagen! @ DJMark: welke whisky drink jij dan? Ik ben sinds kort ook aan de whisky. Het staat ook zo lekker interessant in de kroeg. Hoewel ik het 10 jaar geleden niet te zuipen vond, vind ik een Jameson nu erg goed binnen te houden. Smaken veranderen schijnbaar. Rode wijn vind ik de laatste tijd ook goed te doen. Ik ben benieuwd wanneer Breezer me gaat smaken? O.T. Ik hoop dat Bonjasky wint, want die is de helft van z'n prijzengeld aan z'n ex kwijtgeraakt  En hij vecht meestal erg spectaculair en technisch goed. Wie durft er een voorspelling te doen wie er gaat winnen? Ik zou het niet weten want ik heb van niemand recente wedstrijden gezien....
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11152
-
Reward points
:
2025
-
|
do 06-dec-07 17:17
( permalink)
uuhm Lauw, Moob gaat aan de Whisky, ik niet
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-dec-07 17:31
( permalink)
Ja, dat weet ik. Waarom beantwoord je mijn vraag niet? Welke whisky drink jij? Dus... mijn fout.... Jullie namen lijken ook zoveel op elkaar, in beide namen geen x, y of z klank, dat is erg verwarrend. edit: en ook nog alletwee een bodybuilder als avatar!
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11152
-
Reward points
:
2025
-
|
do 06-dec-07 17:36
( permalink)
 Ik drink eigenlijk bijna nooit Whisky. Heb nog wel een fles Chivas staan, dat drink ik dus heel af en toe (lees 2x per jaar)
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
do 06-dec-07 17:56
( permalink)
O.T. Ik hoop dat Bonjasky wint, want die is de helft van z'n prijzengeld aan z'n ex kwijtgeraakt En hij vecht meestal erg spectaculair en technisch goed. Correctie, hij vocht specatulair. Totdat hij probs kreeg met zijn vrouw. Toen ging ie ineens achteruit lopen en geen knieen meer maken. Ik hoop dat ie sterker en beter terug gaat komen want hij was op zijn topdagen geweldig om te zien. En voor een voorspelling: Ik denk Semmy, Heel complete vechter, en hij heeft zijn lengte mee. Ik hoop Peter, die is in bloedvorm en verdient het.
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
PascalX
-
Total Posts
:
856
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-dec-07 18:52
( permalink)
ik denk ook schilt! is toch een zeer moeilijke tegenstander met zijn lengte en gewicht!
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
-
Reward points
:
0
-
|
do 06-dec-07 19:12
( permalink)
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14761
-
Reward points
:
1417
-
|
do 06-dec-07 20:21
( permalink)
Glenfiddich... Als je alleen die site al bekijkt krijg je al zin om te drinken.  Vrij zachte whisky over het algemeen volgens mij (heb nog niet alle smaken (leeftijden) geproefd. De 50 jaar oud is ook wat prijzig...  ) Drink ook niet vaak (eens per maand eens 2 borreltjes ofzo) en zo sporadisch wel eens wat meer. Glen Morven is trouwens ook niet verkeerd. Maar OT: Ik waag me niet aan voorspellingen. Misschien wint Manhoef wel, die kan meedoen als ie z'n reserve partij wint en er iemand uitvalt.
|
|
|
|
Fitmen
-
Total Posts
:
548
-
Reward points
:
671
-
|
zo 09-dec-07 01:41
( permalink)
History wordt er geschreven.......Sem wint voor de derde keer op rij als eerste vechter ooit..........netjes. Qua spanning jammer dat er 3 Nederlanders in de halve finales zaten. Waar blijven de goede vechters van andere naties??
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
zo 09-dec-07 01:57
( permalink)
Wat een anti-climax, peter die in de finale tegen een jap aan loopt en dan zijn kniebanden scheurt (meen ik) en Sem wint. Niet dat hij het niet verdient overigens, al vind ik hem dit jaar echt minder mooi vechten als vorige jaren. Veel afwachtender en defensiever, Sem heeft nauwelijks zijn knieen gebruikt en ik heb hem niet 1 keer zijn zo typerende en effectieve trap voorwaarts zien maken. Maar goed ondertussen wel de eerste die 3 jaar op rij wint, dan moet je toch wel iets kunnen. Ik heb genoten van Jerommeke, damn wat was hij weer gedreven. En in een topvorm! En hij heeft Choi toch snel duidelijk gemaakt dat hij nog een lange weg te gaan heeft wil hij ooit nog echt succesvol worden in de k1. Jammer dat hij niet tegen peter stond geloot. En Remy was ook weer mooi om te zien, hij lijkt zijn oude stijl en vorm weer terug te vinden en had de pech tegen zo'n ervaren man als Peter te staan. Dan begin je wedstrijd al op een achterstand. En gelukkig wilde de scheidsrechter ook even voor coach spelen voor Remy door hem erop te wijzen dat de wedstrijd al begonnen was en het de bedoeling is dat je dan vecht. Badr stond wel een beetje te zeiken na afloop, Remy was imo duidelijk beter. Maar die zien we volgend jaar weer terug, met weer een jaartje ervaring extra achter zijn kiezen.
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14761
-
Reward points
:
1417
-
|
zo 09-dec-07 03:36
( permalink)
Badr stond wel een beetje te zeiken na afloop, Remy was imo duidelijk beter
mwah, is ook moeilijk om er goed tegenaan te kijken als je net uit zo'n wedstrijd komt. Vond Badr vrij netjes en professioneel reageren na zo'n pot. Remy was idd goed. Sterker nog, zeer goed. Hari vs Bonjasky was trouwens de beste pot. Beide heren deden het gewoon goed. Aerts is echt nog steeds een klasse apart en dat met 37 jaar... mijn all time hero van de K1, zonder enige twijfel. Jammer van de finale. Congrats voor Schildt, maar ik had liever iemand anders gezien. Feitosa deed het zeker ook niet slecht. Verdiende imo een extra ronde. LeBanner.. tja... jammer, hij ging zo goed. balen eigenlijk dat hij tegen 2 reuzen moest. had em graag tegen Aerts in de finale gezien eigenlijk. Mooi tournooi, zonde van de finale, maar dat is niet anders. De whisky smaakte overigens prima.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|