ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
Status: offline
|
Beste leden, We hebben wat klachten van vrouwelijke leden ontvangen dat ze per PM berichten van deze of gene gekregen hebben wat in 't begin redelijk normaal begint als "hoe is 't?", maar later verandert in niet zulke leuke PM berichten. Mochten jullie dit meemaken, schroom dan niet om contact op te nemen met een moderator of admin. Bewaar de ontvangen PM zodat je die kunt overleggen aan ons en dan kunnen we en zullen we ook echt stappen ondernemen. Ik kan me voorstellen dat je dit wellicht als vrouw zijnde met een andere vrouw wilt bepraten, dan kun je contact opnemen met Sis of Sheru of Figuregirl. Middels dit knopje zie voor aanvulling de post van John We willen dit een gezellig en veilig board houden!
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
- Scores: 25
-
Reward points
:
1302
-
|
Middels dit knopje Kun je de persoon ook blokkeren, of dit ook voor PM geldt weet ik niet. Het is dus niet zo dat je via dat knopje in conctact komt met één van de vrouwelijke moderators. Ach, ErEf het was al laat, dus het is je vergeven
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
|
Heel scherp, John Je kan met de block button de posts van iemand anders blokkeren, dan zie je zijn of haar teksten niet. PM blokkeren is ook mogelijk maar dat zit in je profiel, en dan kan je totaal geen PMs meer ontvangen van medemembers. PM van 1 enkele persoon uitschakelen is niet mogelijk, het is alles of niets. (een PM van een admin is niet te blokkeren.)
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
bedankt voor de aan... inderdaad laat Ik ontdekte dat als iemand totaal geen bericht geplaatst heeft dat  icoon er nergens is. Het is dan iets omslachtiger om iemand te blokkeren, maar het kan wel. Ga dan naar memberlist boven in het menu. Zoek de persoon op. Zet een vinkje rechts in de kolom achter de naam. Ga dan onder aan de tabel en klik op de tekstbox waar je Address Book ziet staan. Selecteer de andere optie Block List en klik dan op de knop er naast Add member to contact list. Het is een beetje onlogisch om op Add Member to contact list te klikken en ik zal deze ook gaan hernoemen in Add Member
|
|
|
|