Koen Sleeckx 3e in Parijs!!
Author Message
Oom Oli

• Total Posts : 6636
  • Scores: 2
  • Reward points : 0
  • Status: offline
Koen Sleeckx 3e in Parijs!! za 09-feb-08 21:12 (permalink)
0
Op het WB-toernooi van Parijs is Koen Sleeckx derde geworden in de -73-klasse. Hij won de beslissende kamp tegen Dirk Van Tichelt. Damien Bomboir (-60 kg) verloor in de tweede ronde én in de herkansingen. In dezelfde klasse gaf Yung GascarOp het WB-toernooi van Parijs is Koen Sleeckx derde geworden in de -73-klasse. Hij won de beslissende kamp tegen Dirk Van Tichelt. Damien Bomboir (-60 kg) verloor in de tweede ronde én in de herkansingen. In dezelfde klasse gaf Yung Gascard verstek. d verstek.

sis

• Total Posts : 30863
    • Scores: 616
    • Reward points : 2067
    RE: Koen Sleeckx 3e in Parijs!! za 09-feb-08 21:25 (permalink)
    0
    Dat is een goede prestatie

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Stan

• Total Posts : 15294
      • Scores: 13
      • Reward points : 732
      RE: Koen Sleeckx 3e in Parijs!! ma 11-feb-08 12:13 (permalink)
      0
      YEZZZZZ las het ook net in de Metro!! Super!!

Sleeckx geeft training aan van tichelt en moet toch raar zijn hij kent hem door en door, maar als het écht telt staat hij er wel Sleeckx...super knap derde op de world cup in Parijs!!...wel goed dat er toch in die gewichtsklasse al opvolging is bij de mannen, van tichelt is nog jong vind het echt knap om vierde te worden, is toch ook super! Vind het jammer van catherine jacques dat het niets geworden ishmmm zal wel pech met de loting zeker..

Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus

Oom Oli

• Total Posts : 6636
        • Scores: 2
        • Reward points : 0
        RE: Koen Sleeckx 3e in Parijs!! ma 11-feb-08 19:17 (permalink)
        0
        ach, laten we elkaar geen mietje noemen, vergeleken met de jaren '80 en jaren '90 stelt het huidige Belgische judo internationaal evenveel voor als het huidige Belgische voetbal super blij

Stan

• Total Posts : 15294
          • Scores: 13
          • Reward points : 732
          RE: Koen Sleeckx 3e in Parijs!! ma 11-feb-08 20:25 (permalink)
          0
          Belgisch voetbal heeft nooit het niveau gehaald dat het judo heeft gehaald, al was het idd niet slecht met heel wat toppers, maar het is idd maar flauw ivm vroeger...waar het vroeger de vraag was hoeveel medailles we zouden halen voor de olympische spelen, is het tegenwoordig de vraag wie er nog geplaatst geraaktsuper blij Al vind ik persoonlijk dat het voetbal nog een stapske lager gevallen is...écht diep diep triest, in de judo hadden we nog ilse heylen die potten brak internationaal, in de voetbal werden we gewoon niet geplaatst voor grote toernooien Maar soit, doet er niet toe wie er slechter is dan wie Feit is dat het beter moet idd!!

Je hebt natuurlijk altijd het effect dat als er een paar goede zijn in een bepaalde tak van de sport, anderen 'meegesleurd' worden en boven zichzelf uitstijgen door de goede teamgeest en de interne concurrentie etc. dat hebben we nu jammer genoeg niet meer Na Henin zal het ook rustig zijn in tennisland vrees ik...Wat zou de volgende sport zijn??

Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
            • No New Messages
            • Hot Topic w/ New Messages
            • Hot Topic w/o New Messages
            • Locked w/ New Messages
            • Locked w/o New Messages
            • Read Message