Belgisch voetbal heeft nooit het niveau gehaald dat het judo heeft gehaald, al was het idd niet slecht met heel wat toppers, maar het is idd maar flauw ivm vroeger...waar het vroeger de vraag was hoeveel medailles we zouden halen voor de olympische spelen, is het tegenwoordig de vraag wie er nog geplaatst geraakt

Al vind ik persoonlijk dat het voetbal nog een stapske lager gevallen is...écht diep diep triest, in de judo hadden we nog ilse heylen die potten brak internationaal, in de voetbal werden we gewoon niet geplaatst voor grote toernooien

Maar soit, doet er niet toe wie er slechter is dan wie

Feit is dat het beter moet idd!!
Je hebt natuurlijk altijd het effect dat als er een paar goede zijn in een bepaalde tak van de sport, anderen 'meegesleurd' worden en boven zichzelf uitstijgen door de goede teamgeest en de interne concurrentie etc. dat hebben we nu jammer genoeg niet meer

Na Henin zal het ook rustig zijn in tennisland vrees ik...Wat zou de volgende sport zijn??
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus