Change Page: 123 > | Showing page 1 of 3, messages 1 to 20 of 49
|
Author |
Marco
-
Total Posts
:
10471
- Scores: 151
-
Reward points
:
1727
-
Status: offline
|
Marius Pudzianowski vs Marcin najman
zo 04-okt-09 12:47
( permalink)
Op 11 december 2009 vind het gevecht plaats. Pudzianowski beoefent ruim 10 jaar Kyokushinkai karate, waarin hij de groene band (3e kyu) heeft. Vanwege zijn Sterkste Man wedstrijden doet hij dit niet op een al te hoog niveau, mede omdat een blessure roet in het eten zou kunnen gooien bij een Sterkste Man wedstrijd. Ondanks dit vecht hij op 11 december 2009 een Mixed Martial Artsgevecht tegen Marcin Najmana, ook uit Polen. Het is de eerste keer dat Pudzianowski een dergelijk gevecht aangaat. Eerst hoopt Pudzianowski in november zijn record van 5x Sterkste Man van de Wereld te verhogen naar 6x. De filmpjes zullen vanzelf wel op het internet verschijnen, zeker in dit geval. Ik ben benieuwd!! Owja effe bumpen mensen als er filmpjes etc zijn.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
- Scores: 495
-
Reward points
:
1758
-
|
RE: Marius Pudzianowski vs Marcin najman
zo 04-okt-09 13:20
( permalink)
Poe, dat is een lastige voorbereiding voor die 2 zaken tegelijk. Ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
|
zo 04-okt-09 16:25
( permalink)
Dit is de tegenstander, in het rood (broek en schoenen). Op 1:00 gaat hij zwaar neer klik
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12431
- Scores: 108
-
Reward points
:
1311
-
|
zo 04-okt-09 19:58
( permalink)
vooral jij zal daar wel geïnteresseerd in zijn
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
|
zo 04-okt-09 20:02
( permalink)
 Mariusz en vechtsport, een interessante combi!
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10471
-
Reward points
:
1727
-
|
wo 11-nov-09 12:56
( permalink)
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6582
- Scores: 220
-
Reward points
:
1540
-
|
wo 11-nov-09 13:33
( permalink)
Erg interessant altijd zo'n overstap van een compleet andere sport naar MMA, al moet ik zeggen dat ik de overstap van Tiger Woods of Ankie van Grunsven naar MMA nog veel spectaculairder zou vinden Wat betreft z'n kansen heb ik zo m'n twijfels. Het komt duidelijk niet alleen maar aan op kracht en massa zoals Bop Sapp heeft laten zien en er zijn nog meer kracht/massa monsters in MMA zoals Brock Lesnar. Wat ik hoor heeft ie wel een redelijke staand vechten achtergrond, maar geen worstelachtergrond (in tegenstelling tot bijv. Brock Lesnar).
No-Nonsense Training Forum: http://www.no-nonsense-training.tk/ There is only one path that will take you past pain and fear...unfortunately that path is directly through them. So either lean into pain and fear or become overwhelmed by them.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
|
wo 11-nov-09 18:05
( permalink)
Ankie is western gaan rijden, dat is al een wereld van verschil. Wat het lastig maakt voor Mariusz is ook dat hij niet voluit kan trainen voor het MMA gebeuren, ivm die andere wedstrijd. En de karatestijl die hij beoefent is wat statisch naar mijn mening. Als hij een beweeglijke tegenstander treft dan moet hij heel hard zijn best doen om het tempo bij te houden.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
|
di 08-dec-09 19:00
( permalink)
Hmz.. als hij zijn handjes om te beginnen eens hoog houdt i.p.v. na iedere stoot een schot voor open doel te creeren.. klik
|
|
|
|
tiomio123
-
Total Posts
:
3552
- Scores: 25
-
Reward points
:
1186
-
|
di 08-dec-09 20:06
( permalink)
Het gevecht heeft al plaatsgevonden? Heeft iemand het gevonden, ik kon zelf niets vinden? Ik ben erg benieuwt, het zag er niet erg hoopvol uit voor Mariusz.
23 jaar 1,76 92kg. BP: 155 (7x140) SQ: 2x215 DL: 270
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8785
- Scores: 45
-
Reward points
:
1153
-
|
di 08-dec-09 20:30
( permalink)
Zo te zien kan ie beter die trainer naar de wedstrijd sturen
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10471
-
Reward points
:
1727
-
|
di 08-dec-09 20:41
( permalink)
Theo, 11 december vind het gevecht plaats!! Dus aankomende vrijdag.
|
|
|
|
delfiee
-
Total Posts
:
285
- Scores: 0
-
Reward points
:
151
-
|
wo 09-dec-09 12:16
( permalink)
hij houd die klappen wel goed vol blijft wel af en toe kracht in zitten maar idd die dekking moet aan gewerkt worden die laatste hoeken laat hij van zo ver komen dat zou zijn tegenstander allang doorzien en kan zo vollop leverstoten
Niet alles is wat het lijkt!
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10390
- Scores: 954
-
Reward points
:
1766
-
Status: online
|
wo 09-dec-09 12:23
( permalink)
Ik denk dat hij een klein probleem heeft wat betreft het hoog houden van zijn dekking, hij heeft zo bruut veel massa en dan met name in de schouders dat als hij zijn armen daadwerklijk hoog zou houden zijn schouders binnen no time enorm gaan verzuren, dus als ik hem was zou ik gelijk het grondgevecht zoeken.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10471
-
Reward points
:
1727
-
|
za 12-dec-09 12:07
( permalink)
|
|
|
|
Nick
-
Total Posts
:
435
-
Reward points
:
363
-
|
za 12-dec-09 13:18
( permalink)
Mariusz Pudzianowski is overduidelijk de overheersende kracht
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14700
- Scores: 65
-
Reward points
:
1220
-
|
za 12-dec-09 13:57
( permalink)
Tja.... Jammer, had graag wat meer techniek gezien. Wel bruut, maar die trappen waren technisch nou niet echt fraai. Voetbal anyone?  Wel hard.
|
|
|
|
Nick
-
Total Posts
:
435
-
Reward points
:
363
-
|
za 12-dec-09 14:15
( permalink)
Ik vraag mij af , als je slaat tegen zo'n spiermassa monster , hoe hard moet je slaan tegen dat je inwendige schade kan doen ? Zijn spiermassa is toch ook een soort impactbuffer , nu moet ik ook zeggen , als je een immense klap op je spieren krijgt doet het ook ferm pijn . Maar spiercellen herstellen eenmaal het snelst
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6582
- Scores: 220
-
Reward points
:
1540
-
|
za 12-dec-09 14:47
( permalink)
Tegenstander van Marius had duidelijk geen kickbokservaring. Geloof best dat Marius hard trapt, maar Marcin ging wel heel snel neer. Ging ervan uit dat Marcin wel MMA ervaring had, maar zo te zien is het alleen een bokser. Wat betreft spiermassa als bescherming: kijk naar Bob Sapp.
No-Nonsense Training Forum: http://www.no-nonsense-training.tk/ There is only one path that will take you past pain and fear...unfortunately that path is directly through them. So either lean into pain and fear or become overwhelmed by them.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
|
za 12-dec-09 16:05
( permalink)
Zijn dekking is nog steeds niet top, maar met zulke penalty's kun je ook winnen natuurlijk. Eens met Moob dus, technisch niet fraai, maar wel effectief. Als hij iemand tegenover zich had die hem langer aan het werk houdt, ben ik benieuwd hoe lang hij het op deze manier vol kan houden.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|