streep
-
Total Posts
:
186
- Scores: 0
-
Reward points
:
641
-
Status: offline
|
Massa bovenkant behouden onder afvallen
di 24-feb-09 14:34
( permalink)
het getsie nu ben ik mooi op gewicht maar waarschijnlijk moet ik nu toch gerichter trainen/eten? Ik pas nl nog maar net in de grootste maat merkbroeken waar ik flink van baal dus er moet echt wat van buik en benen af! Maar hoe doe ik dat zonder massa aan mijn bovenlijf te verliezen?? Ik snap dat er flink wat buikspieroefenigen bij moeten, maar als ik ook flink wat beenoefenigen erbij moet doen hoe moet ik dat combineren ? Ik train maar 2x in de week en richt me erg op m'n bovenlijf en armen om massa te behouden! Of moet ik gewoon maar zo min mogelijk snoepen? Ik heb de neiging om af en toe flink in de chips-zak te graaien om toch die beker gezonde sap op de krijgen (van zout krijg je dorst) Dus kan je zeggen dat ik (veel) gezond en (wat) ongezond eten combineer. Ik probeer wel zoveel mogelijk te wandelen en fietsen, maar waarschijnlijk is dat niet genoeg.
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
RE: Massa bovenkant behouden onder afvallen
di 24-feb-09 15:36
( permalink)
was jij niet altijd heel erg mager? Grootste maat merkbroeken, wat is dat dan?
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
streep
-
Total Posts
:
186
- Scores: 0
-
Reward points
:
641
-
|
di 24-feb-09 18:06
( permalink)
Ja dat klopt Maar ik denk dat het komt omdat ik ook lang ben (ruim 1.80m) in verhouding dat die broeken misschien klein uitvallen. bv voor een maat Replay broek heb ik 33 dat is de grootste maat die er is, en ook voor levi's maat 34 voor indian rose is maat 33 nu ook te klein (lengtes 34)
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
wo 25-feb-09 16:57
( permalink)
ORIGINAL: streep ... Ik snap dat er flink wat buikspieroefenigen bij moeten, ... Euh, dat heb je dan toch niet goed begrepen. Maar zijn de broeken nu te klein als in, ze zijn te kort, of zijn ze te klein als in: ik knal er uit. Als je eruit knalt, dan heb ik een goede tip om het graaien in dat zakje chips absoluut en zeker uit te sluiten. NIET KOPEN ! ! ! Koop geen zakje chips. Succes !
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
wo 25-feb-09 21:25
( permalink)
wreckie? Eruit knallen? Ze past in een maat 34 desigerjeans? verder pilates voor je onderbenen, daar hoor ik toch goede dingen van van de vrouwen die meer voor de skinny-look gaan, lange afstandslopen is ook OK, of wandelen, en je massa in je bovenlichaam behoud je zowiezo (of bedoel je meer richting borsten? Die verkleinen als je vet verliest ja...) je spiermassa toch, je vet dat zal je ook daar verliezen!
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|